#1
Het komt wat langzaam op gang maar toch stap voor stap doen er steeds meer mensen mee ![:wink:]()
Laat vooral jullie ervaringen weten!
Laat vooral jullie ervaringen weten!
leipebaviaan zei:Ik ga je poging ook voortzetten smartie, vanuit de therapie is aangegeven dat alcohol uit den boze is. Nu al 2 weken zonder, en dat ik terwijl ik telkens met indrinken werd geconfronteerd.![]()
Fool zei:Ik sta ondertussen al op 3 weken, het verbaasd me eigenlijk dat ik voor mijn gevoel merkbaar vrolijker wordt op gewone doordeweekse dagen zonder dat er wat aan de hand is.
Denk dat ik in de toekomst ook de meeste doordeweekse biertjes maar oversla. :P
Nu al anderhalf maand.
Verdomme man wat ben ik saai geworden. waarom?MusicIsLife zei:Was ook 1 augustus begonnen maar heb al gefaald. Nu heb ik het bijltje erbij neergegooid
MusicIsLife zei:Was ook 1 augustus begonnen maar heb al gefaald. Nu heb ik het bijltje erbij neergegooid
Skirre zei:waarom?MusicIsLife zei:Was ook 1 augustus begonnen maar heb al gefaald. Nu heb ik het bijltje erbij neergegooid
Niet dat ik veel moet zeggen aangezien ik het zonder pep nog geen twee weken vol zou houden...

(onee dat mag niet :P )leipebaviaan zei:Ik merk vooral dat mijn stemming steeds beter wordt. Ik voel me wat fitter in het hoofd, minder last van klachten. Daarnaast heeft mijn zelfvertrouwen volgens mij wat meer een boost gekregen. En er is niets chiller dan wakker worden op een zondag zonder kater.
?"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."