#1
leipebaviaan zei:Skirre zei:waarom?MusicIsLife zei:Was ook 1 augustus begonnen maar heb al gefaald. Nu heb ik het bijltje erbij neergegooid
Niet dat ik veel moet zeggen aangezien ik het zonder pep nog geen twee weken vol zou houden...
Vind je dat niet iets vrij ernstigs hebben al?
Ik snap wat je bedoelt en je hebt ook gelijk. Ik heb na een redelijk druk jaar (op school) eindelijk een paar weken vakantie en nu werk ik fulltime dus wil ik elk weekend goed benutten. Van alcohol lag ik nog wel eens een zondag brak op de bank maar daar heb ik weinig zin in aangezien ik al zo weinig vrije tijd heb nu. Na pep slaap ik sowieso 4 à 5 uur minimaal en voel ik me zondag ook nog eens goed.
Ik bedoel trouwens niet dat ik geen twee weken zonder pep kan maar dat ik nu tijdens de vakantie geen twee weken niks wil gebruiken en omdat ik een maand niet drink grijp ik naar andere drugs.