#1
Achterhoeks doe ik niet aan.SmartieAndMe zei:Fool zei:Foei Smartie, als je het echt getest had en het nog wou uitstellen had je zelfs nog 2x vergeten naar het testcentrum te bellen.
Kan je die zin nog eens op een andere manier schrijven? Misschien is dit achterhoeks, maar ik snap hem niet![]()
![]()
Maar als je testen zegt moet je het gewoon netjes langs een testcentrum bellen, en als je dan ook nog 2 weken achter elkaar vergeet te bellen had je je maand al bijna gehaald. :P
Nouja, de doc(behandelde sportblessure) vond het een goed idee, maar heeft niet gezegd hoe lang ik dat moest aanhouden, dus ik zie wel. :PFool zei:Ik ga jouw poging trouwens wel doorzetten, maar dan voor een achteraf aantal te bepalen weken.
Da's geen uitdaging, dat is gewoon niet gebruiken tot je weer een keer zin hebt en dan gewoon gebruiken en dan zeggen "Zo, nou dat heb ik even goed gedaan".![]()

Nu al anderhalf maand.