#1
leipebaviaan zei:Ik ga je poging ook voortzetten smartie, vanuit de therapie is aangegeven dat alcohol uit den boze is. Nu al 2 weken zonder, en dat ik terwijl ik telkens met indrinken werd geconfronteerd.![]()
Fool zei:Ik sta ondertussen al op 3 weken, het verbaasd me eigenlijk dat ik voor mijn gevoel merkbaar vrolijker wordt op gewone doordeweekse dagen zonder dat er wat aan de hand is.
Denk dat ik in de toekomst ook de meeste doordeweekse biertjes maar oversla. :P
Toch iets bereikt dus
Ik ben toch ook vrij summier geworden qua doordeweeks drinken... ongemerkt beïnvloed het je toch...
Nu al anderhalf maand.
(onee dat mag niet :P )
?