Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsÉén maand zonder alcohol

Één maand zonder alcohol

105 antwoorden
36 weergaven
18-5-2026
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
autysd zei:
-nu vermoed ik van niet, want dan zou dat al veel gebeurd moeten zijn, maar ik vraag toch een reactie, liefst van een mod, zodat ik eventueel weet wat te doen
Klik om te vergroten...
Nee, niemand hier die dat wilt en al zouden mensen het willen, hoe weten we wie jij bent...

Je krijgt de opmerkingen enkel omdat mensen zich zorgen maken over je risicovolle gebruik. De paranoia die je er elke keer bij laat zien als je ook maar iets van commentaar krijgt maken de zorgen wel erger moet ik zeggen.
a
autysdLid
01-01-2024, 00:00
#2
Psychedelibee zei:
autysd zei:
-nu vermoed ik van niet, want dan zou dat al veel gebeurd moeten zijn, maar ik vraag toch een reactie, liefst van een mod, zodat ik eventueel weet wat te doen
Klik om te vergroten...
Nee, niemand hier die dat wilt en al zouden mensen het willen, hoe weten we wie jij bent...

Je krijgt de opmerkingen enkel omdat mensen zich zorgen maken over je risicovolle gebruik. De paranoia die je er elke keer bij laat zien als je ook maar iets van commentaar krijgt maken de zorgen wel erger moet ik zeggen.
Klik om te vergroten...
-je generaliseert te snel, die hele paranoia opmerking was overbodig, ik laat alleen merken dat advies welkom is, maar bemoeienis niet, blijf adviseren, maar zeg me niet wat te doen

-ik was nu ongerust omdat ik anoniem wil blijven, binnen het forum, het google spyware risico nam ik er van het begin al bij
-aangezien ik nog steeds een paar mensen irriteer, werd ik ook ongeruster over mijn veiligheid, meer niet

het antwoord op mijn vraag is hierbij gegeven, bedankt

ik blijf me afvragen warom net dit soort site niet beveiligd is (https), ook tegen google, wat doet die globale NSA hier eigenlijk ? staan die buiten de privacywetgeving wereldwijd ?
f
fubyLid
01-01-2024, 00:00
#3
6 maanden zonder. De zucht wordt minder. Wel verwacht ik dat het altijd een gevecht blijft. Mensen pas aub met alcohol!
L
LiefhebbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
:confused: :rolleyes:
Paranoia is niet overbodig dat is hoe je overkomt
Jou veiligheid?
Mag ik vragen op welke manier jou veiligheid gevaar zou kunnen lopen?
Waar ben je bang voor?
De enige die jou veiligheid in gevaar kan brengen ben jij zelf!
Wat hebben wij ermee te maken??
Als jij teveel verteld of dingen verteld die jou in gevaar kunnen brengen
Is dat jou verantwoording en probleem
Maar als er iets niet openbaar mag worden
Weet je dus donders goed dat je fout bezig bent


En op de rest heb ik echt geen woorden
1 grote wirwar
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Niet geheel onterecht. Ik heb hier ooit wat treffend commentaar gegeven op iemand, met regelmaat... uiteindelijk begon diegene dat persoonlijk op te vatten en heeft toen mijn gegevens weten te achterhalen en mijn naam overal op internet gezet.

Ga dus altijd voorzichtig om met je gegevens want ook als je je fatsoenlijk gedraagt kan er altijd een dwaas met je shit aan de haal gaan...

NSA hoef je niet bang voor te zijn, die zullen niet achter je aankomen :wink:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
autysd zei:
-je generaliseert te snel, die hele paranoia opmerking was overbodig, ik laat alleen merken dat advies welkom is, maar bemoeienis niet, blijf adviseren, maar zeg me niet wat te doen
Klik om te vergroten...
Ik zeg je helemaal niet wat te doen, waar haal je dat nu weer vandaan? Ik geef enkel aan waarom mensen hier hun zorgen uitten en dat je bovendien paranoia overkomt.

Nou kun je zeggen dat die paranoia opmerking overbodig is, maar elke keer als hier iemand ook maar een klein beetje commentaar of kritiek op je geeft, vaak nog goed bedoeld ook vanwege zorgen over je gebruik, dan zie je dat meteen als een aanval. Ik heb je nu al meerdere malen heel expliciet gezegd het niet persoonlijk op je gemunt te hebben en toch blijf je elke keer weer reageren alsof ik een zware aanval op je pleeg. Ik weet niet hoor, maar dat komt anders aardig paranoia over.

Wat betreft je annonimiteit hier, zolang jij zelf goede voorzorgsmaatregelen neemt kunnen andere leden echt niet zomaar achterhalen wie je bent. Verder blijft het wel gewoon het openbare internet natuurlijk en zouden instanties zoals de politie altijd je IP-adres kunnen achterhalen, maar waarom zouden ze dat willen? Zolang je hier gaan illegale dingen gaat zitten verkondigen dan ben je helemaal niet interessant en hebben ze wel wat beters te doen.

Maar ik weet het goed gemaakt autysd, je hoeft van mij geen enkele reactie meer te verwachten. Ik weet dat ik soms misschien wat bot uit de hoek kan komen, maar bij jou is het nooit goed en daar ben ik nu wel klaar mee. :wave: Uiteraard blijf ik er wel op toezien dat je de forumregels niet overtreedt...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."