Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey Lijkt me mooi. Kan je die doses ook ergens gratis krijgen - naast die twee die er al bij zitten. Of kan je het ergens kopen zonder CC?"
"Dat is gunstig. Thanx!"
"Okay dat is positief. Ik vroeg me af of bijvoorbeeld 100 gram van die 4:1 extract gelijk staat aan 25 gram van wat jij dan bijvoorbeeld had gehaald."
"Hey meestal valt het wel tegen wat ze hebben bij de smartshop, of het ligt aan de manier waarop we het nemen. Maar is er ook iets, naast de duidelijke paddestoelen, waar jullie WEL goede ervaringen mee hebben, wat jullie aanraden?"
"haha okay dan. hoezo?"
"Ja inderdaad. moet je ook eens oh mercy gaan luisteren - word je HELEMAAL gek. Maar ik zal een andere avatar uitkiezen: voor jou."
"Okay. die heb ik nog niet. ben benieuwd! die daarna, love and theft... Of, een mooie zin van zn laatste: I'll tell you this, I don't give a damn about your dreams."
"Tazzie zei: Ik heb laatst een heerlijke avond gehad met 2 ZOO7's. Klik om te vergroten... [/quote] Dat is "zoo7"? Ik kan het nergens vinden namelijk Bedankt trouwens"
"Okay. Excuses! Niettemin gaat het natuurlijk wel op dat veel mensen zo maar wat zeggen"
"Okay. dan zet ik het daar even neer."