Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Osi` zei: of constant onder water blijven zwemmen met u ogen open en denken dat je een vis zijt haha, doe ik altijd als ik stoned zen en in zwembad ga zwemme Klik om te vergroten... Mijn mate vonde het fijn om tijdes mijn 1e ervaring met paddo's eens te gaan zwemmen... Ik dacht dat ik kieuwe had, maar ik had wel vlug door dat dat niet zo was"
"SpacingBen zei: Jeller zei: need^weed zei: Psychedelic_Fairytale zei: pure joint blijft met wat geluk wel branden hoor hangt er natuurlijk van af hoe droog je weed is... maar puur vind ik niet echt lekker, vind ik te zwaar voor men keel, dus ik doe er altijd een beetje tabak bij... Klik om te vergroten... dat is onzin ze worden juist minder zwaar als ze helemaal puur zijn Klik om te vergroten... eum zever in pakjes.. een pure joint is veel straffer aan de keel, da kietelt zo Klik om te vergroten... Volgens mij is het persoonsafhankelijk, en dan met name afhankeljk van het feit of je tabak roken leuk/lekker vindt... Ik vind tabak namelijk nogal zwaar op de longen/kriebelig, en zelfs misselijkmakend, maar das een ander verhaal :P Klik om te vergroten... Dat je tabak misselijkmakend of zwaar vind hangt eigelijk gewoon af van voor welke smaak je bent, 't is gewoon een kwestie van eigen smaak en wat je lekker vind."
"SpacingBen zei: JuNk zei: SpacingBen zei: Jeller zei: need^weed zei: Psychedelic_Fairytale zei: pure joint blijft met wat geluk wel branden hoor hangt er natuurlijk van af hoe droog je weed is... maar puur vind ik niet echt lekker, vind ik te zwaar voor men keel, dus ik doe er altijd een beetje tabak bij... Klik om te vergroten... dat is onzin ze worden juist minder zwaar als ze helemaal puur zijn Klik om te vergroten... eum zever in pakjes.. een pure joint is veel straffer aan de keel, da kietelt zo Klik om te vergroten... Volgens mij is het persoonsafhankelijk, en dan met name afhankeljk van het feit of je tabak roken leuk/lekker vindt... Ik vind tabak namelijk nogal zwaar op de longen/kriebelig, en zelfs misselijkmakend, maar das een ander verhaal :P Klik om te vergroten... Dat je tabak misselijkmakend of zwaar vind hangt eigelijk gewoon af van voor welke smaak je bent, 't is gewoon een kwestie van eigen smaak en wat je lekker vind. Klik om te vergroten... Ja, maar vroeger (4 jaar geleden) toen ik nog rookte (al was het maar 1 zomervakantie lang) vond ik het niet vies! Maar ik rookte dan ook lucky strike, wat kun je daar nou vies aan vinden? Welkom trouwens! En smaak zit tussen je oren! Klik om te vergroten... Ik zie zo'n smaak als een persoon, als je er niet lang genoeg mee omgaat, word je er vervreemd van. (als dat dan een woord is :P) En bedankt btw"
"SpacingBen zei: Lapzwans zei: in een luchtdicht zakje? of mag er gewoon lucht bij kome? Klik om te vergroten... Ligter denk ik een beetje aan WAAR je het wil laten drogen... Ik laat m'n wiet/paddo's altijd drogen in mijn geheime opbergkist =D Klik om te vergroten... Ik leg mijn zakje altijd een 3 kwartiertjes onder mijn bureaulamp."
"Nja, mss wel een herexamen laten doen voor oudere mense die niet aan bepaalde eisen voldoen, maar zeker niet alle bejaarde.."
"Ellesdee zei: gequote uit de satanic bible... ben t er helemaal mee eens... Klik om te vergroten... wow, hoe kom je aan zo'n ding?"
"Ik kan wel begrijpe da ze de mensen wille bescherme voor ziektes, maar da ze de diere daar dan niet eerst op teste voor ze afgemaakt worde, wat op zich al veel te brutaal is, geef die diere dan een spuitje ofzo? btw zommes, leuk wat je met je avatar hebt gedaan :P"
"Ellesdee zei: JuNk zei: Ellesdee zei: JuNk zei: Ellesdee zei: gequote uit de satanic bible... ben t er helemaal mee eens... Klik om te vergroten... wow, hoe kom je aant zo'n ding? Klik om te vergroten... haha... die ligt hier bij mij in de kast :P maar, die heb ik van een vriend geleend en mocht m houden... Klik om te vergroten... lol, wat voor vriend was dat dan? ik ben ook niet zo'n gelovige Klik om te vergroten... haha wat denk je? :P *hint* hij is lid van de church of satan... Klik om te vergroten... lijkt me leuk om met zo iemand te gaan space en lekker over religie te lulle :P"
"I vind et wel vet dat je als echtgenoot/echtgenote seks kunt eisen ."
"Ellesdee zei: JuNk zei: Ellesdee zei: JuNk zei: Ellesdee zei: JuNk zei: Ellesdee zei: gequote uit de satanic bible... ben t er helemaal mee eens... Klik om te vergroten... wow, hoe kom je aant zo'n ding? Klik om te vergroten... haha... die ligt hier bij mij in de kast :P maar, die heb ik van een vriend geleend en mocht m houden... Klik om te vergroten... lol, wat voor vriend was dat dan? ik ben ook niet zo'n gelovige Klik om te vergroten... haha wat denk je? :P *hint* hij is lid van de church of satan... Klik om te vergroten... lijkt me leuk om met zo iemand te gaan space Klik om te vergroten... haha, nah... denk t niet... hij houdt niet zo van drugs... :P Klik om te vergroten... jammer, moet je'm toch nog is vrage, je weet maar nooit"