Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"bier grolsch hertog jan ik heb echt weer zin in een lekker biertje de hele week nog geen druppel alchohol gehad"
"LSD gf"
"hgj"
"lsd Het was echt supper , Het is net als rivella een beetje raar maar wel lekker maargoe dik heb de bomen zien dansen en zo. Elk ander muziekje wat ik opzette had ook weer zijn eigen sfeer, ook erg appart. Als ik een muziekje op zette dan werdt in mijn gedachten de muziek voorgespeeld ook erg appart maar wel leuk"
".. pas maar op dat er geen atropine in zit , daar krijg je ook grote doppen van. iets te veel atropine en je bent dood ."