Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"10 lijtjes is goed mogelijk alleen is het zo dat je meestal niet een halve gram koopt, maar 0.4 of zelfs .03 gram, dan zijn het natuurlijk minder"
"hoe bewaren jullie een dosis marihuana? Laten jullie dit in het zakje of moet er net lucht aan kunnen? Verkruimelen jullie ze ook al op voor hand, of is dit af te raden?"
"10 gram is nu ook niet zoveel werk om te verkruimelen, ik doe het om het dan al te verdelen per joint. Bij 10 gram haal ik ongeveer 25 joints, dus verdeel ik ze al per 0.4gram, gaat een stuk sneller, moet je je niet meer afvragen of je teveel of te weinig neemt Maar ik vraag mij af of je ze op deze manier wel goed kunt bewaren..."
"heb vroeger drum gebruikt (zo'n blauw pakje), maar voor een niet rokker zoals ik vind ik hem vrij zwaar :P Heb nog zo'n pakje liggen dat hier al bijna een half jaar ligt (zoals gezegd rook ik niet behalve af en toe eens een joint), maar zou dit nog goed zijn of is het daarom dat ze zo sterk smaakt...?"
"ik geef caatje 100% gelijk, waarom moeten jullie altijd maar weer combineren GHB is zelf zonder het met alcohol te drinken gevaarlijk, want het is moeilijk te bepalen hoeveel je moet drinken+GHB wordt meestal thuis gemaakt, wat gepruts door amateurs..."
"bij ons lekker "chillen", dus bier (champange) en een of meerdere joints"
"ice is best wel een "gevaarlijke drug", de roes duurt wel 12 uur en de drug zelf is toch wel sterk veslavend"
"alle, wou ik ook zien, maar heb die aflevering gemist... Heb op internet gezocht of ik het daar kon bekijken, maar niets gezien Als iemand het heeft opgenomen, zou welkom zijn"
"wat mij toch telkens opvalt is dat vele verschillende soorten drugs met elkaar gaan combineren...Ik wel geen schoolmeestertje spelen, maar dat lijkt mij toch niet echt slim. Bovendien gebruik je toch net dat omdat je die effecten wenst te bekomen, wat is dan het nut van een combo van xtc, weet en alcohol"
"genoeg drinken (GEEN ALCOHOL DIE AVOND) en zorg dat ze in een goede stemming komt"