Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Om mee te relaxen en tv te kijken ofzo drink ik altijd Grolsch. Hertog Jan is ook lekker Maar als ik echt wil zuipen dan gaat dat met Bavaria of Heineken het beste."
"Ok, ik heb nu dus 3 keer of een space cake gehaald (de laatste keer de space cake van de Dees in Groningen, die me op dit forum werd aangeraden.) en 2 keer een space bon bon van een andere coffee shop in Groningen en geen 1 keer heb ik er iets van gevoeld. Eerste keer: Hier moet ik toegeven dat ik ongeveer een uur na innamen ging slapen omdat ik al behoorlijk dronken was. Tweede keer: ik was al dronken, maar had nog redelijk lang gewacht op de werking na het innemen van de bonbon. Niks van gevoeld. Derde keer: Dit keer had ik dus speciaal een Space Cake van de Dees gehaald. De mevrouw raadde me aan om een kwart te nemen (hoogstens een half plak) omdat het nogal hard kan aankomen en steeds erger word. Ze raadde me ook aan goed te eten van te voren. Dus ik heb effe een dubbel cheeseburger menu gehaald en lekker voor de TV opgegeten. Rond half 8 de helft van de space cake opgegeten. Rond 10 uur begon ik toch ongeduldig te worden en heb de 2de helft opgegeten. Heb wat tv series enzo gekeken in de hoop dat ik het na een uurtje ofzo toch wel zou gaan voelen. Om 2 uur 's nachts maar gewoon naar bed gegaan. Ik had geen zin om nog langer te wachten. Heb nog wat muziek geluisterd en moet zeggen dat ik me wel vreemd begon te voelen zo vlak voor het slapen gaan maar dit kan ook gewoon mijn gedachten geweest zijn met de moeheid. Ik vraag me af of ik hier gewoon weerstand tegen heb of of ik iets fout doe... Ik ben helemaal niet ervaren met drugs en wiet enzo (heb alleen een aantal keer paddo's op) dus het lijkt me raar dat ik hier gewoon tegen kan??? Misschien de volgende keer gewoon zo'n heel plak cake op een lege maag nemen? Nog tips iemand?"
"Ik vind Grolsch uit van die 45 cl beugelflessen het lekkerste bier dat ik opheb. En de pintjes bavaria van cafe "the waterhole" in Amsterdam op het Leidseplein. Maar dat komt misschien ook door de herinneringen."
"Ik ben ook wel heel benieuwd naar die Trip E en Druids fantasy. Laat eens weten hoe dat voelt. Als het zeg maar net als een paddo trip voelt maar dan minder intens moet ik het ook maar eens proberen. Is stukje goedkoper ook."