#1
Stella (Waarschijnlijk omdat ik in de week niets anders drink in mijn jeugduis) & Gouden Carolus


Play_bunny zei:Limburgs en Belgisch bier. Nederlandse bier is niet te drinken, vind ik
SpacingBen zei:Play_bunny zei:Limburgs en Belgisch bier. Nederlandse bier is niet te drinken, vind ik
en Hollandia :P
MetaalKonijn zei:SpacingBen zei:Play_bunny zei:Limburgs en Belgisch bier. Nederlandse bier is niet te drinken, vind ik
en Hollandia :P
Er is zoveel beter bier dan Hollandia vind ik.
Deranged zei:Hollandia is echt niet te zuipen, doe mij dan maar schultenbrau.
Deranged zei:Ik vind het slootwater.
Lana zei:zommes zei:
Is dat gek ofzo?![]()
SpacingBen zei:Play_bunny zei:Limburgs en Belgisch bier. Nederlandse bier is niet te drinken, vind ik
Ik deel je mening
behalve dan: Best Bier (naam zegt het al) en Hollandia :P
Favo bier: Palm
Witbier: Wieckse witte (hoe schrijf je dat? :P)
Intoxicated zei:SpacingBen zei:Play_bunny zei:Limburgs en Belgisch bier. Nederlandse bier is niet te drinken, vind ik
Ik deel je mening
behalve dan: Best Bier (naam zegt het al) en Hollandia :P
Favo bier: Palm
Witbier: Wieckse witte (hoe schrijf je dat? :P)
Wieckse witte is volgens mij ook nederlands bier...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."