Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBeste bier

Beste bier

680 antwoorden
223 weergaven
18-5-2026
z
zjimizLid
01-01-2024, 00:00
#1
carapils :)[/quote]


Hoe dronken moet je daar voor zijn om dat lekker te vinden?[/quote]
Bijna dood :)[/quote]

Nooit van gehoord, maar als ik het goed begrijp kan ik dat beter zo houden :)

FF uit nieuwsgierigheid; waar wordt dat verkocht?
S
SmeerselLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ga voor Hertog Jan.
v
vitamineCLid
01-01-2024, 00:00
#3
zjimiz zei:
carapils :)
Klik om te vergroten...


Hoe dronken moet je daar voor zijn om dat lekker te vinden?[/quote]
Bijna dood :)[/quote]

Nooit van gehoord, maar als ik het goed begrijp kan ik dat beter zo houden :)

FF uit nieuwsgierigheid; waar wordt dat verkocht?[/quote]
euhm in belgie in de lidl of aldi weet niet meer welke van de 2
z
zjimizLid
01-01-2024, 00:00
#4
vitamineC zei:
zjimiz zei:
carapils :)
Klik om te vergroten...


Hoe dronken moet je daar voor zijn om dat lekker te vinden?
Klik om te vergroten...
Bijna dood :)[/quote]

Nooit van gehoord, maar als ik het goed begrijp kan ik dat beter zo houden :)

FF uit nieuwsgierigheid; waar wordt dat verkocht?[/quote]
euhm in belgie in de lidl of aldi weet niet meer welke van de 2[/quote]

OK als ik weeres in het het geweldige Belgium ben, ga ik het toch eens proberen, alleen al voor de lol. Verder ga ik me uiteraard storten op de geweldige bierkaarten aldaar, da's absoluut briljant van onze zuiderburen.
v
vitamineCLid
01-01-2024, 00:00
#5
zjimiz zei:
vitamineC zei:
zjimiz zei:
carapils :)
Klik om te vergroten...


Hoe dronken moet je daar voor zijn om dat lekker te vinden?
Klik om te vergroten...
Bijna dood :)
Klik om te vergroten...

Nooit van gehoord, maar als ik het goed begrijp kan ik dat beter zo houden :)

FF uit nieuwsgierigheid; waar wordt dat verkocht?[/quote]
euhm in belgie in de lidl of aldi weet niet meer welke van de 2[/quote]

OK als ik weeres in het het geweldige Belgium ben, ga ik het toch eens proberen, alleen al voor de lol. Verder ga ik me uiteraard storten op de geweldige bierkaarten aldaar, da's absoluut briljant van onze zuiderburen.[/quote]

hou het met die bierkaarten en doe de moeite niet om carapils te proeven :)
sluit je ogen en denk aan een biertje dat al drie weken openstaat waar vliegjes, sigarettenas en stof doorheen zijn gegaan. dat is de enige echte smaak van cara :)
s
sejkuLid
01-01-2024, 00:00
#6
Westmalle Tripel, al is dit vooral vrij goedkoop t.o.v het alcoholpercentage t.o.v andere bieren op de kaart.
Neemt niet weg dat dit echt lekker bier is, voor de rest als ik langs de nachtwinkel passeer pak ik een carake of een duveltje mee :grin:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#7
Vind zelf dit wel erg lekker
z
zjimizLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hoe dronken moet je daar voor zijn om dat lekker te vinden?[/quote]
Bijna dood :)[/quote]

Nooit van gehoord, maar als ik het goed begrijp kan ik dat beter zo houden :)

FF uit nieuwsgierigheid; waar wordt dat verkocht?[/quote]
euhm in belgie in de lidl of aldi weet niet meer welke van de 2[/quote]

OK als ik weeres in het het geweldige Belgium ben, ga ik het toch eens proberen, alleen al voor de lol. Verder ga ik me uiteraard storten op de geweldige bierkaarten aldaar, da's absoluut briljant van onze zuiderburen.[/quote]

hou het met die bierkaarten en doe de moeite niet om carapils te proeven :)
sluit je ogen en denk aan een biertje dat al drie weken openstaat waar vliegjes, sigarettenas en stof doorheen zijn gegaan. dat is de enige echte smaak van cara :)[/quote]

Bedankt voor je advies, ik neem het ter harte.

De beschrijving past overigens helemaal in mijn herinneringen aan zomerfestivals van vele jaren geleden.

:wave:
v
vitamineCLid
01-01-2024, 00:00
#9
:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:
G
Ganja-manLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nu ben ik avondje Jupiler a h drinken :beer: .Maar Jupiler en Carlsberg mag ik het liefst van al,maes pils is ook ni slecht,maar liever de 1ste 2 dan tog. En v d zwaardere bieren:blonde Leffe,ook wel Duvel. En wat korte drank betreft,is dit het goeie topic niet. Nog een goeie nacht beste forumleden :sunglasses: ,adios en tot snel :wave: .



Groetjes,Ganja-man :smoke: :mrgreen:
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#11
Normaal ben ik niet van de zware bieren maar deze die ik paar weekjes terug heb gedronken is tot nu toe mijn beste biertje....Aanradertje! :beer:
h
hakkennLid
01-01-2024, 00:00
#12
Bier: Texels triple, Weihenstepahner heffe weise, vanvollenhove stout (mn top 3 :), van dubbeltjes hou ik niet zo van)
Pils: Amstel

Omdat speciaal biertjes toch redelijk prijzig zijn helaas toch meer aan de pils als bier :beer:
R
Rabbit93Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik drink alle pils, als het maar niet te lauw is, maar als er dan toch cheap gedronken moet worden ga ik voor de ARGUS van de Lidl!

Als ik wil genieten van een biertje trek ik een duvel, la chouffe, of judasje open op het terras/chillspot.. :sunglasses:
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Pils: Jupiler (uit fles)

Speciaal: Tripel Karmeliet, Tripel Kanunnik, La Chouffe, Duvel... Dat soort dingetjes

Desperados vind ik ook erg lekker
z
zjimizLid
01-01-2024, 00:00
#15
MusicIsLife zei:
Pils: Jupiler (uit fles)

Speciaal: Tripel Karmeliet, Tripel Kanunnik, La Chouffe, Duvel... Dat soort dingetjes

Desperados vind ik ook erg lekker
Klik om te vergroten...

Tripel Karmeliet rules!

En die Desperado's smaakt na de WK overwinning op Mexico steeds beter :)
M
Missyy23Lid
01-01-2024, 00:00
#16
zjimiz zei:
MusicIsLife zei:
Pils: Jupiler (uit fles)

Speciaal: Tripel Karmeliet, Tripel Kanunnik, La Chouffe, Duvel... Dat soort dingetjes

Desperados vind ik ook erg lekker
Klik om te vergroten...

Tripel Karmeliet rules!

En die Desperado's smaakt na de WK overwinning op Mexico steeds beter :)
Klik om te vergroten...

Ik denk dat ik dit bier na morgen (zaterdag 05-07-'14) best wel errug lekker vind na de overwinning op dat zuid amerikaans landje :wink:

q
qwsedfghjLid
01-01-2024, 00:00
#17
desperados (bier met tequilla)
z
zjimizLid
01-01-2024, 00:00
#18
De Leckere is een mooie brouwerij met organische bieren.

Allemaal heel zuiver van smaak.

Het enige nadeel is dat het relatief duur is.

:wave:
J
JoopiejoLid
01-01-2024, 00:00
#19
zjimiz zei:
organische bieren
Klik om te vergroten...
Wat houdt dat in?
s
spacebillyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Grolsch en Hertog Jan

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1011121314...35
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."