#1
carapils
[/quote]
Hoe dronken moet je daar voor zijn om dat lekker te vinden?[/quote]
Bijna dood
[/quote]
Nooit van gehoord, maar als ik het goed begrijp kan ik dat beter zo houden
FF uit nieuwsgierigheid; waar wordt dat verkocht?
Hoe dronken moet je daar voor zijn om dat lekker te vinden?[/quote]
Bijna dood
Nooit van gehoord, maar als ik het goed begrijp kan ik dat beter zo houden
FF uit nieuwsgierigheid; waar wordt dat verkocht?

.Maar Jupiler en Carlsberg mag ik het liefst van al,maes pils is ook ni slecht,maar liever de 1ste 2 dan tog. En v d zwaardere bieren:blonde Leffe,ook wel Duvel. En wat korte drank betreft,is dit het goeie topic niet. Nog een goeie nacht beste forumleden
