Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Holyshit, wat een zieke avond moet dit geweest zijn. Blij dat je dr van hebt genoten, maar zo iets als dit zou ik dan ook echt nooit doen. Reportje wel leuk geschreven"
"Waar: Feestje in de bossen Wie: ik + 5 maten Wat: Alcohol + hasj + 2cb + wiet Afgelopen zaterdag was het zover, ik heb nu intotaal 4 keer eerder 2cb gedaan en dit was bij alle keren thuis op een afterparty. Ik was met 5 maten richting het festival gegaan om een uurtje of 12.00. We gingen naar een techno festivalletje die half in de bossen lag. Ik persoonlijk hou totaal niet van techno, maar ja, ik dacht mooi weer + gezellige groep maten dan moet t wel goedkomen. In het begin hebben we een beetje in het gras gelegen in het zonnetje gechillt en wat hasjes gerookt en de nodige biertjes gedronken. Rond een uurtje of 18.00 was het zover en mijn maten gingen aan de xtc en ik was als enige die 2cb ging doen (1 nijntje, had deze getest 8-12mg). We zaten rustig aan het water wat te praten en wat biertjes te drinken en beetje van de muziek te genieten. ineens zie ik allemaal mooie kleurtjes in het water en ik zie de bomen "ademen". Bij mijn maten begon de xtc ook te werken dus we gingen richting een tent. Ik heb geprobeerd uit te leggen wat ik voelde op dat moment, maar praten was best moeilijk De discobal de bomen de lasers alles was GE-WEL-DIG. Ik had nooit verwacht dat 2cb zo leuk zou kunnen zijn op een feestje. Als je van de ene stage naar een andere stage liep liep je half door een bos en het hele bos was aangekleed met rookmachines en van die schitterende spiegeltjes die in de bomen hingen. Het leek echt alsof ik in een sprookjesbos was beland. Alles, maar dan ook echt alles was mooi. Zelfs de muziek kon ik op dat moment waarderen Op dit moment was ik behoorlijk lam, en ik denk dat dit ook voor een hele positieve ervaring heeft gezorgt tijdens mijn trip. Op het moment dat ik voelde dat de 2cb uitgewerkt was duurde het festival nog 30 minuten. De laatste 30 minuten hebben we rustig in een bank gechillt en wat biertjes gedronken en wietje gerookt. Al met al, ik kijk terug op een zeer leuke 2cb trip. Ik had nooit verwacht dat het zo mooi zou kunnen zijn, als ik naar nog een techno feest ga zou ik het zo weer doen. Normaal ben ik meer van de hardcore festivallen en sta je 12 uur achter elkaar lang te beuken, ondanks dat dit een heel ander festival was heb ik genoten. Dit is mijn eerste tripreportje, dus sorry als het soms wat onduidelijk is Blijft moeilijk te beschrijven wat ik op dat moment allemaal heb gevoeld haha"
"@Jefferson420, de vergelijking tussen een trip op een feest en thuis is in mijn ogen niet te vergelijken. Thuis heb ik vaak dat ik gewoon heel rustig en relaxed in een bank wil chillen en genieten van alles. Op het feest had ik nog redelijk wat energie en gewoon beetje met mensen gechillt en t nodige biertjes naar binnen gewerkt. Beetje rustig dansen was dan ook prima en ik werd er ook niet moe van oid. Volgens mij is het bij 2cb ook dat wiet/alcohol je trip versterkt. Ik heb 2cb nog nooit zonder deze combi gedaan, dus veel weet ik hier ook niet over. @ZERO-, jaa, de welbekende bodyload. Gewoon ff een kwartiertje overheen zetten even rustig zitten met paar mensen en als je je uiteindelijk chill voelt gewoon richting de stages gaan. Ik had eerst mijn twijfels of ik er 1 of 1.5 zou doen. Maar de bodyload van 1 op een feestje vond ik al genoeg inderdaad. @sejku, het brakgedeelte viel nog wel redelijk tegen bij mij hoor haha, al heb ik van een speciefieke drugs nooit brakheid. Denk dat het vaak komt door het nodige alcohol wat ik er vaak bij drink. LSD op een feest lijkt mij echt een no-go. Als ik af en toe die tripreports lees dat ze draken oid zien, dat wil je toch niet hebben op n feest lijkt mij? haha"
"leuk reportje, en netjes dat je het inderdaad bij een halvje hebt gehouden. Eerste keer is altijd geniaal weet die van mij precies ook nog haha"
"Leuk report om te lezen Binnenkort ook maar een keer op een feestje dit middel proberen"
"2 Blauwe 1up/mario, 136MG was het resultaat wat ik terugkreeg van het TC. Prima avondje gehad! Wel beetje aan de lage kant gedoseert maar zo af en toe is dit prima"
"Perifear zei: 1. Is die shit uberhaupt goed? Zit het zo goed in elkaar als supermans, is het een soort pil die ik kan vertrouwen? Geen idee waar ik zou moeten zoeken om daar antwoord op te krijgen, vandaar deze thread. Klik om te vergroten... - http://pillreports.com/index.php?page=display_pill&id=33260 Zover heb ik kunnen lezen op diverse fora's (GEEFT GEEN ZEKERHEID!!) zijn deze p'tjes schoon. Ze zijn wel relatief hoog gedoseerd dus pas op met je gebruik Perifear zei: 2. Zoja, zijn er verder belangrijke dingen die ik moet weten? Klik om te vergroten... - Less = more Perifear zei: 3. Hoeveel verschilt de dosis ongeveer van een roze/rode superman vergeleken met zo'n blauwe android, hoeveel moet ik nemen in vergelijking met wat ik eerder al gebruikt heb bij het nemen van roze/rode superman? Klik om te vergroten... - Rode superman had ik zelf laten testen bij amsterdam TC en kwam uit op 171mg. Bij de url van vraag 1 komt de spreiding uit boven de 200+. Dus 30mg verschil. Als ik jou was zou ik gewoon beginnen met een halvje en bijdoseren met kwartjes. Perifear zei: 4. Verder nog iets, laat het alsjeblieft weten. Klik om te vergroten... - Veel plezier Zoals Pandan en Fool ook al aangeven, degene die jij hebt kunnen bv namaak zijn. Maar aangezien je geen tijd meer hebt om te testen zal ik maar proberen antwoord te geven op je vragen."
"Je maakt je druk om niks Als je er gewoon voor zorgt dat je voldoende water bij je hebt, en als je het even heel warm krijgt dat je wat kan afkoelen, bv wat water over je hoofd oid te gooien gaat het helemaal goed kopen. Zelf nooit XTC gebruikt en dan wezen zwemmen, dus daar kan ik je helaas niks over vertellen. Al lijkt het mij geen probleem. Have fun!"
"Als ik een nacht voor XTC gebruik slecht / niet / weinig heb geslapen heb ik vaak ook meer behoefte om rustig te zitten en genieten. Maar je moet er niet aan toe geven en gewoon blijven staan en dansen en dan meestal kom ik wel los."
"Skirre zei: Ook is gezegd dat je gewoon alcohol kan zuipen bij pep maar dit lijkt me niet zo'n goed plan, als iemand hier ervaring mee heeft zou ik het graag horen . En hoe zit het met de eetlust na een avond speed? Heb de zaterdag alleen een boterham en een bordje friet naar binnen gekregen omdat ik helemaal geen honger had. Ook vind ik het altijd wel leuk om met andere mensen te praten maar die weten al gelijk dat ik aan de pillen zit , het lijkt me geweldig om een gesprek aan te gaan zonder dat ze gelijk door hebben dat ik strak sta. Groetjes! Klik om te vergroten... Je kan alcohol drinken bij pep, maar dit kan ook bij XTC. Of het verstandig is is een ander verhaal. Pep zorgt er namelijk voor dat je sneller uitdroogt, en alchohol ook. Wat je wel kunt doen is gewoon een paar biertjes drinken en dat afwisselen met water oid. Zodat je wel genoeg drinken binnen krijgt en niet uitdroogt. (Dit is hoe ik t vaak doe ) Eetlust na pep is 3x niks. Ik krijg bijna/nauwelijks iets door mijn maag. Ik probeer altijd dingen te eten zoals vla en kwark etc. Met XTC heb je vaak dat je pupillen groot zijn en dat je flink aan t kaakschaatsen bent als je redelijk wat op hebt. Als je een normale hoeveelheid pep neemt zullen weinig mensen aan je zien dat je wat hebt gebruikt en ben je prima instaat om een normaal gesprek met de mede-mens te voeren"