Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"SmartieAndMe zei: Ga GHB niet gebruiken om te slapen, je kunt beter wakker blijven dan jezelf in een kunstmatige slaap duwen met GHB..... Klik om te vergroten... idd je kan beter gewoon wat bank hangen, films kijken, wat chille, drankje erbij en dan de avond erop gaan slapen dan moet je niet met al die rommel beginnen"
"ik denk dat mensen met adhd dubbel moetten pakken ofzoiets, maar ben er geen expert in. mensen met add heb ik helemaal geen verstand van zijn consentratiestoornissen zeker? zijden ze vroeger tegen mij ook maar heb er nooit iets voor moetten nemen en heb er ook nooit last van gehad laat zeker weten hoe de uitslag is van de test grtzz"
"zijn er verschillende niveau's in adhd bijv. da bij de ene heeft maar 40% van het ' normaal niveau' en de andere heeft 70% ? hoe testen ze dat ? want ik veronderstel dat ze de dex niet over de toonbank gooien. en wat is er dan anders bij adhd dan add ? sorry gaat mss wel wat off topic"
"bedankt voor de info, ga me er eens in verdiepen, toch interresant eig"
""
"Heb redelijk veel last van deja.vum, gewoon als ik nuchter ben. Overlaatst op de vrijgezelle van mijn nicht haa verloofde hadden ze een bierfiets gehuurd toen ik erop at en we aant rijden waren voelde het gewoon alsof ik al met die groep dat had gedaan. Sorry weet wel niet wat dit verder aan dit topic toevoeg"
"speed nicotine alcohol"
"Je hebt helemaal gelijk"
"jupiler van de zware bieren; duvel"
"Winehouse zei: Hou van verschillende bieren: heineken, amstel, jupiler, palm. Maar als je toch al zat ben boeit het niet meer zo. Dan geef mij maar goeiekope Klik om te vergroten... carapils"