#1
hertog jan. 



acidboy zei:Heineken is écht écht bocht.
Hertog Jan, Palm en Leffe hebben mijn voorkeur.
Of Guinness natuurlijk, maar dan moet het uit de tap komen in een Ierse Pub.

DrippTone zei:acidboy zei:Heineken is écht écht bocht.
Hertog Jan, Palm en Leffe hebben mijn voorkeur.
Of Guinness natuurlijk, maar dan moet het uit de tap komen in een Ierse Pub.
Raar is dat hea? als Guinness niet van de tap in zijn thuisland word gedronken maar in fles/blik een zee over steekt dan smaakt het al gelijk niet meer. Ik ben voor het leven verpest, Guinness voor het eerst gedronken in Ierland. Zelfs in Engeland of Schotland smaakt het al anders, maar dat gaat nog. Hier in Nederland van de tap krijg ik het met moeite weg, niet omdat het vies is maar puur omdat de herinnering van een Guinness die 1000X lekkerder smaakt nog vers in mijn geheugen zit. Met Guinness in fles of blik hoef je bij mij niet aan te komen.


Jupiler Tauro he? 8,5° ofzo denk ik, mee opletten wel das iets meer dan Duvel en het giet 3x zo makkelijk binnen. Wel nog lekker inderdaad, smaakt naar iets hardere JupilerDrippTone zei:Er is maar 1 echt champagne bier, En dat is DEUS.(spreekt uit als: Dee-oes)
Verder is er een nieuw biertje, althans voor mij nieuw. Een Belgische, Tauro. Iemand bekend mee? Is een van de laatste biertjes die ik heb gedronken voordat ik niet meer mocht drinken. Maar die smaakte me uitstekend goed.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."