Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBeste bier

Beste bier

680 antwoorden
227 weergaven
18-5-2026
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#1
hertog jan. :beer:
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik vind die fijnproeverij maar dom. merk interesseert me niks. Als het maar lekker koud is.
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#3
Verboden Vrucht :beer:
d
dropitpussyLid
01-01-2024, 00:00
#4
jupiler
all the way :'D
n
nightmareLid
01-01-2024, 00:00
#5
drink alleen pils, het liefst Hertog Jan of Bavaria.
verder drink ik alles wel op een paar smerige merken na.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik hoor het al, weinig mensen met een goeie biersmaak.
Pilsner:
Hertog Jan
Christoffel
Jupiler
Brand
Sjoës

Dubbel/bruin:
Westmalle
Maredsous
Mc Chouffe
Urthel
Leffe
La Trappe
Grimmbergen
Corsendonk
Chimay
Brugse zot
Affligem
EI Natte

Trippel/Blond:
Hertog Jan
Urthel
Leffe
La Trappe
Gouden Carolus
Ei Zatte
Augustijn
Brugge
Bronckhorster Angus
Karmeliet
Deugniet
Kasteel

Quadrupel:
Urthel
La Trappe

Stout:
Guinness
Murphys
Kilarnys
Kilkennys

Ale:
Golden Badger
Adnams
Don't

Speciaal bieren:
Duchesse de Bourgogne
Delerium
Duvel
Pauwel kwak
Judas

En nog wel een paar bieren die ik zo niet uit mijn hoofd weet. Bovenstaande allemaal gedronken, en allemaal lekker. :beer:
H
HoldenLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dripptone als ik jouw post niet gelezen had zou ik zeggen: zak eens af naar een Belgisch cafeetje jongens en dan weet je pas wat goeie bieren zijn. Want met alle respect, maar vraag aan een bierkenner wat ie van Heineken vindt, toch een favo-bier in dit topic, en die begint vanzelf al te braken..

WESTVLETEREN!!
Duvel
Westmalle
La Chouffe
Leffe
Bink (vooral in eetgerechten dan)
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Heineken is écht écht bocht.

Hertog Jan, Palm en Leffe hebben mijn voorkeur.

Of Guiness natuurlijk, maar dan moet het uit de tap komen in een Ierse/Schotse Pub.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#9
acidboy zei:
Heineken is écht écht bocht.

Hertog Jan, Palm en Leffe hebben mijn voorkeur.

Of Guinness natuurlijk, maar dan moet het uit de tap komen in een Ierse Pub.
Klik om te vergroten...

Raar is dat hea? als Guinness niet van de tap in zijn thuisland word gedronken maar in fles/blik een zee over steekt dan smaakt het al gelijk niet meer. Ik ben voor het leven verpest, Guinness voor het eerst gedronken in Ierland. Zelfs in Engeland of Schotland smaakt het al anders, maar dat gaat nog. Hier in Nederland van de tap krijg ik het met moeite weg, niet omdat het vies is maar puur omdat de herinnering van een Guinness die 1000X lekkerder smaakt nog vers in mijn geheugen zit. Met Guinness in fles of blik hoef je bij mij niet aan te komen.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#10
Barbar. Als je dat hebt gehad wil je niks anders meer.
H
HoldenLid
01-01-2024, 00:00
#11
Heineken Champagne Pils :grin: Ik wacht op je badtrip-report :kots:
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#12
DrippTone zei:
acidboy zei:
Heineken is écht écht bocht.

Hertog Jan, Palm en Leffe hebben mijn voorkeur.

Of Guinness natuurlijk, maar dan moet het uit de tap komen in een Ierse Pub.
Klik om te vergroten...

Raar is dat hea? als Guinness niet van de tap in zijn thuisland word gedronken maar in fles/blik een zee over steekt dan smaakt het al gelijk niet meer. Ik ben voor het leven verpest, Guinness voor het eerst gedronken in Ierland. Zelfs in Engeland of Schotland smaakt het al anders, maar dat gaat nog. Hier in Nederland van de tap krijg ik het met moeite weg, niet omdat het vies is maar puur omdat de herinnering van een Guinness die 1000X lekkerder smaakt nog vers in mijn geheugen zit. Met Guinness in fles of blik hoef je bij mij niet aan te komen.
Klik om te vergroten...

Jeps, same here :)
c
cuber3Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik drink doorgaans Duvel en Hoegaarden, maar kan ook wel Jupiler appreciëren.

Maes en Cristal heb ik slechte herinneringen aan, hoewel dat misschien wel van vat tot vat verschilt (ik drink het nooit uit flesjes, want dan neem ik gewoon hierbovengenoemde :))

Ik drink tegenwoordig veel minder sterke drank dan vroeger.
Vooral de smaak van pure vodka kan ik echt niet meer luchten :kots:
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#14
in de aanbieding bij gall & gall: heineken champagne pils, ook maar weer eens proberen
ik zal wel weer een trip report schrijven :beer:
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik zal kijken :P
K
KurikintonFoxLid
01-01-2024, 00:00
#16
H
e
i
n
e
k
e
n
--------------->en Hertog Jan
---------------------------------
mooi he (van blowen wordt je creatief) :P
A
AlbinoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Carona en Gulpenerr.. omdat ik daar zo lekker dronken van word :P
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#18
Er is maar 1 echt champagne bier, En dat is DEUS.(spreekt uit als: Dee-oes)

Verder is er een nieuw biertje, althans voor mij nieuw. Een Belgische, Tauro. Iemand bekend mee? Is een van de laatste biertjes die ik heb gedronken voordat ik niet meer mocht drinken. Maar die smaakte me uitstekend goed.
g
geekosLid
01-01-2024, 00:00
#19
DrippTone zei:
Er is maar 1 echt champagne bier, En dat is DEUS.(spreekt uit als: Dee-oes)

Verder is er een nieuw biertje, althans voor mij nieuw. Een Belgische, Tauro. Iemand bekend mee? Is een van de laatste biertjes die ik heb gedronken voordat ik niet meer mocht drinken. Maar die smaakte me uitstekend goed.
Klik om te vergroten...
Jupiler Tauro he? 8,5° ofzo denk ik, mee opletten wel das iets meer dan Duvel en het giet 3x zo makkelijk binnen. Wel nog lekker inderdaad, smaakt naar iets hardere Jupiler :tongueout:
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Qua pils wordt het jupiler, en qua speciaalbieren wordt het gewoon heel lastig.

Blonde Corsendonck kan ik altijd wel voor wakker gemaakt worden, of 'n duveltje, of een Satan Red, of een Bon Secours.

Als ik weer in Zeeland ben kruip ik weer eens de grens over voor wat speciaalbiertjes. :)

Olle

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...910111213...35
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."