Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsnieuwe rc ban

nieuwe rc ban

251 antwoorden
51 weergaven
18-5-2026
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#1
fffffffffffffff zei:
zou kunnen, maar dat is moeilijker te krijgen
Klik om te vergroten...
Maar ik vroeg wat Etizolam doet dat enkel Etizolam kan.

Nu weet ik dat het gewoon om het vrij verkrijgen draait. 😊

*Bij sommige mensen
f
fffffffffffffffLid
01-01-2024, 00:00
#2
CuriousExplorer zei:
Maar ik vroeg wat Etizolam doet dat enkel Etizolam kan.

Nu weet ik dat het gewoon om het vrij verkrijgen draait. 😊

*Bij sommige mensen
Klik om te vergroten...
werkt snel in, duurt redelijk lang en is je word er niet super moe van

Anecdotal reports suggest that in terms of its relative potency, 1 mg of etizolam is approximately equivalent to 0.5 mg of alprazolam (Xanax), 0.5 mg of clonazepam (Klonopin), or 10 mg of diazepam (Valium). It is often compared to a less potent and sedating version of alprazolam in terms of the speed of its onset, total duration, and recreational effect.
Klik om te vergroten...
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#3
Sheaira zei:
Etizolam vooral paar uur na de pep een beetje zodat ik weer meer eetlust krijg en om beetje meer te relaxen. Flualprozalam gebruik ik alleen maar om na de pep k.o. in slaap te vallen, daar kan ik ook wel zonder als het moet. Etizolam vind ik wel fijn om te hebben of iets wat vergelijkbaar is haha.
Klik om te vergroten...
ik zou zelf voor clona gaan .maar laag doseren .zodat je niet gelijk in slaap valt..
S
SheairaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik ben nog steeds niet wijzer of ik nou wel of niet een voorraad moet kopen. :')
S
SheairaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nou ik wacht dan nog wel even met een voorraad kopen haha.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Neo-Shulginist zei:
Politiek gezien is er nog niks aangenomen (behalve een motie dat het kabinet eens wat moet gaan doen, maar dat betekent formeel gezien niks. Dat is gewoon een proefballonnetje om ff de media te porren, zo van, 'hee, verspreid eens onze boodschap'). De rest is paniekvoetbal.

Ook als de Tweede Kamer een stofgroepenverbod zou aannemen dan duurt het nog wel een tijd voordat zo'n verbod geïmplementeerd kan worden. Al was het maar omdat de Eerste Kamer er zich nog over moet buigen, en die staat niet bekend als 's werelds snelste overheidsinstelling.
Klik om te vergroten...
Ah, dus als het er komt, komt het voorlopig nog niet. Thanks!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#7
ricorieks zei:
ik zelf had voorheen gel caps temazepam ,die waren mooi licht gekleurd in verpakking .
vond weleens losse uit de verpakking of over datum in verpakking die waren dan donker geel geworden vandaar dat ik medicatie die over datum is niet meer gebruik..
bij tabletten is het niet te zien ..
Klik om te vergroten...
Als medicatie goed bewaard is, dus IN de verpakking, juiste temp en in het donker kun je zo nog heeeeel lang na de datum gebruiken. Het enige wat kan gebeuren dat ze iets van de werking verliezen. Zo los bederven ze sneller, zeker gel caps.
H
Hija de la luna 1Lid
01-01-2024, 00:00
#8
De Dunne zei:
Als medicatie goed bewaard is, dus IN de verpakking, juiste temp en in het donker kun je zo nog heeeeel lang na de datum gebruiken. Het enige wat kan gebeuren dat ze iets van de werking verliezen. Zo los bederven ze sneller, zeker gel caps.
Klik om te vergroten...
Heb oa Mogadon pillen van mijn moeder die ze ooit kocht zeker veertig jaar geleden in Torremolinos (zomaar grootverpakking bij apotheker 😁) wel…die werken nog altijd nu. Heb eens gehoord van apotheker dat droge pillen veel langer dan de vervaldatum die op doosje staat, nog steeds ok zijn.
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#9
De Dunne zei:
Als medicatie goed bewaard is, dus IN de verpakking, juiste temp en in het donker kun je zo nog heeeeel lang na de datum gebruiken. Het enige wat kan gebeuren dat ze iets van de werking verliezen. Zo los bederven ze sneller, zeker gel caps
Klik om te vergroten...
ging meer over rc s
denk niet dat die net zo lang goed blijven als medicatie uit de apotheek..in verpakking
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#10
ricorieks zei:
ging meer over rc s
denk niet dat die net zo lang goed blijven als medicatie uit de apotheek..in verpakking
Klik om te vergroten...
Waarom niet?
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#11
ricorieks zei:
Bekijk bijlage 25959
3-mmc zelfde batch uit zelfde zak afgewogen en verdeeld
1 bewaard in schoenendoos wit en de 3 bruin geworden lagen ergens in een keuken kastje 1 was bijna pap geworden (onderste).
Klik om te vergroten...
Waarom koop je voortaan geen hele kristallen? Dan heb je nog een soort van garantie dat het in ieder geval niet versneden is..
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hardcore_frk zei:
Waarom koop je voortaan geen hele kristallen? Dan heb je nog een soort van garantie dat het in ieder geval niet versneden
Klik om te vergroten...
die heb ik uiteraard ook in groteren verpakking.
:grimacing:
gebruik zelf nooit 3-mmc poeder
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#13
ricorieks zei:
die heb ik uiteraard ook in groteren verpakking.
:grimacing:
gebruik zelf nooit 3-mmc poeder
Klik om te vergroten...

Die grotere verpakkingen zijn nog maar even half legaal voordat ze op de opiumlijst komen dus ik zal met deze uitspraken voorzichtig zijn ghehe
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#14
ricorieks zei:
Bekijk bijlage 25959
3-mmc zelfde batch uit zelfde zak afgewogen en verdeeld
1 bewaard in schoenendoos wit en de 3 bruin geworden lagen ergens in een keuken kastje 1 was bijna pap geworden (onderste).
en dit was na 2 maanden
Klik om te vergroten...

Zullen die door het vocht in de keuken slecht geworden zijn. Als je ze allemaal juist had bewaard was het misschien nog goed geweest. Kun je die bruin geworden niet meer gebruiken? (Misschien domme vraag maar ik heb nooit 3mmc gebruikt oid)
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#15
Eve's drop zei:
Die grotere verpakkingen zijn nog maar even half legaal voordat ze op de opiumlijst komen dus ik zal met deze uitspraken voorzichtig zijn ghehe
Klik om te vergroten...
komt wel goed,en als die ban er is dan gaat alles het riool in. :tonguewink:
De Dunne zei:
Zullen die door het vocht in de keuken slecht geworden zijn. Als je ze allemaal juist had bewaard was het misschien nog goed geweest. Kun je die bruin geworden niet meer gebruiken? (Misschien domme vraag maar ik heb nooit 3mmc gebruikt oid)
Klik om te vergroten...
waarschijnlijk vocht ja..
die bruine had ik allemaal weg gespoeld ,of het nog goed was geen idee,nam het risico niet ..
voor mij ging het erom dat ik geen tabletten gebruik die erg lang liggen door dit soort dingen die ik dan zie..
maak om de zoveel tijd grote schoonmaak en bestel dan gewoon nieuwe..
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#16
ricorieks zei:
die heb ik uiteraard ook in groteren verpakking.
:grimacing:
gebruik zelf nooit 3-mmc poeder
Klik om te vergroten...
Vorige week poeder gezien voor het eerst....Nooit zou ik zoiets kopen.
n
nauseaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik zie o-dsmt niet staan op de lijst van de middelen die verboden worden maar het staat ook niet bij degenen die nog legaal blijven. Neem aan dat die ook verboden wordt maar weet iemand dit zeker?
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#18
Snuffelaar zei:
Ik kan niet slapen zonder flual..
Klik om te vergroten...
@Perséfone kom hem even halen, ik krijg hem niet van me af!
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#19
Of de ban nou doorgaat of niet.. Etizolam en Flualprazolam zijn momenteel wel voor dumpprijzen te koop lol.
Stonologie zei:
Omdat de benzos zo'n beetje de allergevaarlijkste drugs zijn die er zijn. Juist goed dat ze van alle goede RC's die groep wat verminderen. Al hadden ze beter clonazolam enzo kunnen verbieden.

Beste is alles legaliseren,

Maar beter benzo's weg dan de psychedelics!
Klik om te vergroten...
Gevaarlijkste zou ik niet zeggen. Als je ergens wel niet dood aan kan gaan is het accuut over doseren van benzos. Al helemaal met deze uit de lucht gegrepen middelen. Ban dan inderdaad substanties die nogal problematisch zijn, zoals een Clonazolam. Flualprazolam kan ik me wel in vinden.

Laten we een hoop rommel rc's bannen maar micgrogram potente opiods waar je zonder tolerantie vrijwel direct dood aan gaat lekker op de markt houden. /s
nausea zei:
Ik zie o-dsmt niet staan op de lijst van de middelen die verboden worden maar het staat ook niet bij degenen die nog legaal blijven. Neem aan dat die ook verboden wordt maar weet iemand dit zeker?
Klik om te vergroten...
Blijft gewoon legaal.
KlaasVaak zei:
DOC 😭 Is al nergens meer in poedervorm te krijgen en nu dit nog.
Klik om te vergroten...
Vond er sowieso niet zoveel aan. Heb helaas nooit poeder kunnen bemachtigen anders had ik het nog wel eens nasaal wille doen omwille snellere come-up en minder lange duratie. Oraal was iets teveel van het goede voor mij..
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#20
Buu zei:
Laten we een hoop rommel rc's bannen maar micgrogram potente opiods waar je zonder tolerantie vrijwel direct dood aan gaat lekker op de markt houden.
Klik om te vergroten...
Logica is hoe dan ook ver te zoeken, maar dat zulke opiaten geen prioriteit hebben lijkt me niet heel merkwaardig. Ze mogen dan in potentie wel levensgevaarlijk zijn, het veroorzaakt (naar mijn weten!) niet zo veel problemen. Er is lang niet zo veel animo voor vergeleken met een etizolam of 3-mmc.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...13
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."