#1
Dat… Ja laten we daar wel vanuit gaan 🤣 We zijn nog jong ✌🏻Drugs blijft toch langer goed dan wij leven.
Dat… Ja laten we daar wel vanuit gaan 🤣 We zijn nog jong ✌🏻Drugs blijft toch langer goed dan wij leven.
Als ik je een tip mag geven. Doe die sampletjes lekker weg. Ik denk dat ik namens meerdere leden hier kan zeggen dat je die beter niet aan kan raken. zowel de hexen als de a-php, maar toch zeker die laatste.Hexen en a-PHP trekken me niet zo maar heb daar toch maar wat sampeltjes van gehaald. Heb liever een stash voor als ik het toch ooit wil proberen dan dat ik over een jaar baal. Drugs blijft toch langer goed dan wij leven.
Ja, ik zie het al vaak voorbijkomen op de niet RC markt. Dit is een blijvertje.Ik denk dat 3mmc door zijn grote populairiteit niet van de markt verdwijnt. De prijs per gram zou hierdoor waarschijnlijk wel omhoog gaan. Maar als ik het zo hoor en zie van vrienden groepen zitten voortaan nog alleen maar aan de 3mmc. Dus ik denk dat de vraag tegroot is en het in het iligale circuit verder gaat net als alle andere hard drugs.
Dan kunnen ze net zo goed 4-MMC weer nieuw leven inblazen. Daar is uiteindelijk veel meer vraag naar, denk ik.Ja, ik zie het al vaak voorbijkomen op de niet RC markt. Dit is een blijvertje.
Zeker en vooral omdat het verkocht word onder de naam miauw miauw terwijl de echte miauw 4mmc (mephedrone) isJa, ik zie het al vaak voorbijkomen op de niet RC markt. Dit is een blijvertje.
3mmc nog legaal dus minder pak kans+weet niet of de grondstoffen voor 4mmc duurder is dan die 3mmcDan kunnen ze net zo goed 4-MMC weer nieuw leven inblazen. Daar is uiteindelijk veel meer vraag naar, denk ik.
Technisch gezien niet.Zeker en vooral omdat het verkocht word onder de naam miauw miauw terwijl de echte miauw 4mmc (mephedrone) is
Vandaar dat ik dit geniepige verkoop trucje ook niet mag. Want stiekem word het toch onder de zelfde naam verkocht hoe je het went of keert. Zelfde als je pep als meth gaat verkopen onder de naam tina.Technisch gezien niet.
Mephedrone heette Meow Meow omwille van "MMC" in de naam.
Gezien 4mmc niet meer verkocht wordt, maar 3mmc wel is 3mmc gewoon de nieuwe "meow meow".
Hetzij wel minderwaardig aan 4mmc.
Als ze het onder meow meow verkopen klopt het gewoon.Vandaar dat ik dit geniepige verkoop trucje ook niet mag. Want stiekem word het toch onder de zelfde naam verkocht hoe je het went of keert. Zelfde als je pep als meth gaat verkopen onder de naam tina.
Genotuleerd door de direktiesekretaresse...Welnee. Daar gaat nog wel een jaar overheen.
Ga je wiet ook verbieden dan?ik vind een ban opzich wel op zijn plaatst het is immers in onze buur landen meer verboden dan hier
en sommige jongeren denk echt wel van "het is niet verboden dus dan is het veilig " x)
Nee. Net of alle EU landen hetzelfde doen met al die andere dingen!ik vind een ban opzich wel op zijn plaatst het is immers in onze buur landen meer verboden dan hier
en sommige jongeren denk echt wel van "het is niet verboden dus dan is het veilig " x)
Is al illegaal in Nederland!Ga je wiet ook verbieden dan?
ik zeg toch ook sommige jongerenGa je wiet ook verbieden dan?
Of enkel de middelen waarvan jij denkt dat een ban het beste is?
Daarnaast, wat brengt een ban op?
Middelen als Xtc, Cocaïne en Speed zullen hoogdagen kennen.
En jongeren nemen geen RC's omdat deze niet verboden zijn. Niet elke jongere is zo naïef om te denken dat RC's veilig zijn omdat ze legaal zijn.
* Dit komt van een Belg. Waar RC's minder toegankelijk zijn dan in NL.
Dus omdat de minderheid het misbruikt of onverantwoord mee omgaat, moet iedereen maar gestraft worden?ik vind een ban opzich wel op zijn plaatst het is immers in onze buur landen meer verboden dan hier
en sommige jongeren denk echt wel van "het is niet verboden dus dan is het veilig " x)
naja de gene die er echt wel aan willen komen dat toch wel maar ik denk dat sommige mensen echt wel er mee zijn gestopt sinds het niet meer makkelijker online te bestellen isDus omdat de minderheid het misbruikt of onverantwoord mee omgaat, moet iedereen maar gestraft worden?
Ze dachten er ook goed aan te doen om 3-MMC te verbieden, en het is nu meer in omloop op straat dan voorheen met online bestellen. Het resulteert direct in meer
criminaliteit en dreigingen.
Reageer eens inhoudelijk op mijn volledige post i.p.v. op 1 klein stuk.ik zeg toch ook sommige jongeren
Exact die gedachte had ik dus ook 🤷♂️Dus omdat de minderheid het misbruikt of onverantwoord mee omgaat, moet iedereen maar gestraft worden?
Ze dachten er ook goed aan te doen om 3-MMC te verbieden, en het is nu meer in omloop op straat dan voorheen met online bestellen. Het resulteert direct in meer
criminaliteit en dreigingen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."