#1
iedereen die blowt en die in België woont kent zeker weten het gezegde "Legalize it!". wel nu een week of 2 geleden keek ik naar de tv en het ging over marihuana. er is dus een politieke groep (denk dat het VLD was) die wil wiet legaal maken voor jongeren vanaf 16 jaar en die mogen dan 5gram max bij hen hebben (zal waarschijnlijk wel minder zijn maarja.. beter dan nix)
ik denk dat die groep die wiet legaal wil maken wel wat stemmen meer zal krijgen of anders.. wat denken de 'mede-Belgen' ervan???

ik denk dat die groep die wiet legaal wil maken wel wat stemmen meer zal krijgen of anders.. wat denken de 'mede-Belgen' ervan???


