Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Bal0n zei: Je bent echt een sukkel, op de manier waarop jij gebruikt. Je bent pas 15 ook toch? Word toch wakker, ook al zou het de joint zijn, dan nog, je gebruikt kennelijk te vee lwant je lichaam gaat er aan onder door. Get a grip man.. Klik om te vergroten... I agree"
"ik vind speed echt geen goede drug...waarom weet ik niet precies. Ik vond het effect ook niet veel hebben, en de dag erna afkick... MDMA vind ik echt dé shit! heb vroeger ook regelmatig xtc genomen, maar t'is toch heel wat anders vind ik. Je bent met MDMA veel relaxter en chiller dan bij bepaalde pillen(hangter natuurlijk af wat er in je pil zit). Met MD nooit problemen, geen afkick, geen eetproblemen.. nog nooit gehad en gebruik het regelmatig hoor"
"gewoon legaliseren die handel"
"leuke signature heb je daar schranz"
"ik gebruik veel wiet & hasj....(wie niet) en af en toe gaan er wel eens wat MDMA kristallen in. Voor paddo's ben ik ook wel te vinden. Eens op een mooie zomerdag..."
"Ik had 2 jaar geleden al eens paddo's genomen, die mij zeker goed bevallen zijn. Paar maand daarachter gingen we naar dour festival (zeker een aanrader...SUPERFESTIVAL!) en een maat van mij had 2 paddorepen bij. Ik besloot om één stukje te eten en maar af te wachten. Het ging heel lekker en ik had echt zin om te gaan wandelen/rond de tjollen...Natuurlijk nam ik nog een stuk bij... T'was juist dave clark op de main stage. Myn maten vertelden me dat ik zeker mee moest gaan... want zoiets mocht ik niet missen volgens hen. Na een half uur dat ik tussen al het volk stond moest ik echt weg.... had echt kut gevoel...(beetje claustrofobisch idd, maar dan tsussen al het volk. natuurlijk wel myn eigen fout ook, dat ik zo tssn de menigte ging lopen. Maarja...was nog jong en had dan ook nog niet echt veel verstand"