Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswiet legaal in België??

wiet legaal in België??

25 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Legal or not, I'll do it anyway :stoned: :smoke: :mrgreen:
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#2
Freaky high zei:
toepiekloot zei:
ik zou het ook graag willen maar het zal er nooit doorkomen volgens mij, ze weten niet wat ze willen en uiteindelijk zijn er toch altijd meer tegenstanders dan voorstanders...
Klik om te vergroten...
kdenk zelf ook dat dat ng een tijdje zal duren, maar tegenwoordig zijn er meer mensen voor het wiet roken dan vroeger hoor (of een tijdje geleden). tegenwoordig zijn er veel ouders die hun kind toelaten gebruik te maken van wiet. ik denk dat zo'n 4/10 ouders akkoord is met het feit dat hun zoon/dochter wiet blowd. mijn kinderen zullen later ook mogen wiet roken van mij want ik vind dit niet erg. je hallucineert er niet van dus 'what's the big deal :confused: '?? het is gewoon lkr relaxed zijn en je prettig voelen! :stoned:
Klik om te vergroten...
Behalve dat die hersencellen in je kop afsterven? Je korte termijn geheugen totaal weggaat? En in je woorden blijft hangen? Elke ouder moet op zijn minst PROBEREN het kind er af te houden, als je weet dat ie elke dag blowt en na een maand nog steeds geen resultaat dan kan je het "toelaten" maar nog steeds zeggen van: Tis slecht etc.
M
Me~plantu~isme~moatLid
01-01-2024, 00:00
#3
Saivy zei:
Legal or not, I'll do it anyway :stoned: :smoke: :mrgreen:
Klik om te vergroten...

goed gzegt
idem :mrgreen:
z
zakkieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nu mag je wel al in belgië 3 gram weed opzak hebben maar ....
- Je mag geen weed verkopen, dus hoe moet je er dan aanraken
- Je mag maximum 1 plant hebben, maar 1 plant geeft wel 30 gram weed

Deze wet is dus echt dubbelzinnig
Er was er dinsdagavond op VTM een debat over
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#5
ja, is idd dubbelzinnig, maar 3 gram is nog altijd beter dan niks he... :mrgreen:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
zakkie zei:
Nu mag je wel al in belgië 3 gram weed opzak hebben maar ....
- Je mag geen weed verkopen, dus hoe moet je er dan aanraken
- Je mag maximum 1 plant hebben, maar 1 plant geeft wel 30 gram weed

Deze wet is dus echt dubbelzinnig
Er was er dinsdagavond op VTM een debat over
Klik om te vergroten...

de wet is hier ook zo; je mag wel een coffeeshop hebben maar je mag geen planten telen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."