Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"iedereen denk ik de truc is gewoon zo lang mogelijk uitstellen, want een keer je begint te pissen en je blijft drinken, hoe rapper je terug naar het toilet moet"
"ik drink enorm graag, het is nog altijd het liefste wat ik doe om een beetje scheef te lopen vroeger in de beginjaren moest ik veel kotsen, maar nu ik er wat aan gewend ben aan het veele drinken... da is nu inmiddels bijna 2jaar geleden kotsen... het is gewoon iets typisch, drinken als je uitgaat, altijd met een fris pintje in de hand staan (of nen duvel ), en als je pint op is, het automatisme om een nieuwe te bestellen is een feit... drinken in het weekend is maar iets normaal, kheb natuurlijk respect voor degene die niet drinken ma zoals ik altijd al zei ze weten niet wat ze missen maarja, dat is hun beslissing en daar kom ik niet tussen"
"ja, alcohol, tis me wat alsk eerlijk mag zijn, ik drink eigl wel regelmatig, en alsk uitga, drink ik altijd redelijk veel, kweet nie, da is een gewoonte om ons 'zat' te drinken of gwn drinken der ga niets boven een fris pintje, ofwel ne frissen tripel of nen duvel op een terrasje"
"indeedy, tgoh ja, tis niet dat ik het erg vind hoor, want 'k vind drinken altijd geestig, altijd leuk om zat te zijn en dan wa stoten uit te halen"
"Haze zei: Palm is ook goed te drinken net als Bavaria. Klik om te vergroten... hmhm, ik drink nog regelmatig palm en ik vind dat dit toch echt wel beter is dan bavaria hoor... op awakenings festival op 02/07/05 in amsterdam was het bavaria, en ik moet zeggen dat ik het echt niet zo goed smaken vond... nuja, des goûts et des couleurs, on ne dispute pas é"
"das ook een feit, ma kvond het toch alles behalve beter dan palm"
"djowzee, ik vroeg mij af hoe lang je dit eigl kan bijhouden, zo een blotter... ik heb mensen horen zeggen dat ze niets verliezen van hun waarde als ze je dat een tijdje bijhoudt en anderen zeggen dat je ze niet lang kan bewaren ik weet niet of het hier al eens gestaan heeft, dus sorry voor de repost dan"
"caatje zei: kennisje zeg tdat als je ze lang in t zakje gaat zitten dat van de zegel tegen t zakje gaat plakken en dat zo de werking weg gaat. Kweet er niks van maar vond t een raar verhaal Klik om te vergroten... ja ma dat is wel waar denk ik, dermee dat ik dat ook nooit in een zakje steek maar wel in foliepapiertje.."
"ik denk dat de stof niet op een zakje kan blijve liggen of erin drenken, dat vervliegt volgens mij, op een papertrip bv kan je het er laten indrenken"
"ik ben niet zo een moeilijke mens, ik lust namelijk ALLES, behalve de vrouwendranken met hun zoete smaak zoals porto kirr sherry, das niets voor mij al de rest, gimme some"