zommes zei:
Geloof me: op kleine kinderen geilen als volwassene is NIET MENSELIJK. Dat is niet de bedoeling geweest van moeder natuur, God, Allah, of wie dan ook. Onze volksvertegenwoordiging mag van mij dus ook niet uit dat soort mensen bestaan.
waar staat dat het onmenselijk is?
als het onmenselijk is dan zouden kinderen toch ook niet rijp worden voor bevruchting op jonge leeftijd?
als het niet de bedoeling was van een "hogere macht" dan zouden dieren toch ook niet aan pedofilie doen?
en dat doen ze wel degelijk het heeft allemaal met geslachtsrijpheid te maken.
ik heb nog nooit ergens gelezen dat het onmenselijk de media geeft ons slechts de extreme kanten van het pedofilie.
je hebt ook de mensen die echt van zon kind houden en behandelen als een gelijke! en dan is er ook sprake van pedofilie alleen is het wel een degelijke relatie en kun je dan nog over slecht praten als het van beide kanten liefde is?
wil je 2 mensen die van elkaar houden verbieden van elkaar te houden?
ik probeer het overgens niet goed te praten dat die partij er is maar van wat ik hier merk in dit topic en eerdere hier over is dat we slechts over de extreme kanten praten en dat is erg jammer dat de mensen het zo zwart-wit zien.
het is namelijk slechts een voorkeur.