Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsActie pedopartij levert één handtekening op

Actie pedopartij levert één handtekening op

109 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#1
Solidius zei:
Play_bunny zei:
Pedofilie is, zoals caatje al zei een psychische stoornis.
Klik om te vergroten...

Nee, een sexuele voorkeur die niet door het merendeel van de maatschappij aanvaard wordt.
Klik om te vergroten...
amen

het is verglijkbaar met geloof je hebt de extremisten en degenen die er goed mee om kunnen gaan
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#2
damn, dat vind ik wel wat hoor.. om zo te zeggen dat pedofolie een psychische stoornis is. Wie bepaalt wat een stoornis is, als ik mocht bepalen wat een psychische stoornis was, dan was iedereen van de vvd het en de cda niet te vergeten. En eigenlijk.... me pa zegt wel es: iedere volwassene met kinderen is een soort van pedofiel. ja toch? :confused:
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#3
Waterpijp zei:
En eigenlijk.... me pa zegt wel es: iedere volwassene met kinderen is een soort van pedofiel. ja toch? :confused:
Klik om te vergroten...
iedere oudere met relatie met een kind ja.
maar het hoeft niet eens volwasenne te zijn.
als een 17 en 18 jarige een relatie hebben word er ook van pedofilie gesproken
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dood aan de Pedo's
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#5
Baukereg zei:
Bullshit spacekonijn!

Homo worden aangeboren met een sexuele drang naar eenzelfde geslacht.
Seksslaven worden aangeboren met een sexuele drang naar onderdrukking.
Pedo's worden aangeboren met een sexuele drang naar kinderen.

Zo kan ik een heel lijsje maken. Er zijn genoeg mensen met een eigenzinnige sexuele drang. Er zijn zelfs mensen die sexuele drang hebben naar teddybears! Kijk maar eens rond op internet, je komt de gekste dingen tegen.

Meestal zijn pedo's hele normale mensen in hun dagelijkse leven, maar hebben ze nu eenmaal een sexuele drang die niet past in onze maatschappij.

O ja, die capslock letters van jou zijn foking irri.
Klik om te vergroten...

Alleen met die laatste zin ben ik het eens.

Maar luister vriend, dat jij in die sprookjes gelooft maakt niet uit, maar als je wil dat andere mensen in die onzin geloven zou je toch echt even met bewijzen aan moeten komen. Dan heb ik het dus over wetenschappelijk onderzoek wat is gedaan en wat daar de uitkomst van is. Want zelfs bij homofilie hebben ze nog niet voor 100% weten te bewijzen dat dat echt een genetisch bepaalde eigenschap is. Er zijn dergelijke indicaties, maar ze kunnen bijvoorbeeld nog niet bij een baby zien of die homo gaat worden. Oftewel: de wetenschap gokt maar wat in de rondte. Hier maken freaks dan weer misbruik van om hun ziekte als iets menselijks te kunnen bestempelen.

Geloof me: op kleine kinderen geilen als volwassene is NIET MENSELIJK. Dat is niet de bedoeling geweest van moeder natuur, God, Allah, of wie dan ook. Onze volksvertegenwoordiging mag van mij dus ook niet uit dat soort mensen bestaan.
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#6
zommes zei:
Geloof me: op kleine kinderen geilen als volwassene is NIET MENSELIJK. Dat is niet de bedoeling geweest van moeder natuur, God, Allah, of wie dan ook. Onze volksvertegenwoordiging mag van mij dus ook niet uit dat soort mensen bestaan.
Klik om te vergroten...
waar staat dat het onmenselijk is?
als het onmenselijk is dan zouden kinderen toch ook niet rijp worden voor bevruchting op jonge leeftijd?
als het niet de bedoeling was van een "hogere macht" dan zouden dieren toch ook niet aan pedofilie doen?
en dat doen ze wel degelijk het heeft allemaal met geslachtsrijpheid te maken.
ik heb nog nooit ergens gelezen dat het onmenselijk de media geeft ons slechts de extreme kanten van het pedofilie.
je hebt ook de mensen die echt van zon kind houden en behandelen als een gelijke! en dan is er ook sprake van pedofilie alleen is het wel een degelijke relatie en kun je dan nog over slecht praten als het van beide kanten liefde is?
wil je 2 mensen die van elkaar houden verbieden van elkaar te houden?
ik probeer het overgens niet goed te praten dat die partij er is maar van wat ik hier merk in dit topic en eerdere hier over is dat we slechts over de extreme kanten praten en dat is erg jammer dat de mensen het zo zwart-wit zien.
het is namelijk slechts een voorkeur.
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#7
@caatje: dat zei een psycholoog... die jij zag op tv. Maar geloof maar niet dat dit een aanvaarde theorie is ofzo. Wat een psycholoog zegt hoeft niet perse waar te zijn. Wat 1 iemand zegt. Sowieso alles wat psychologen zeggen nemen mensen als waar aan. Het is geen wetenschap. En wat de psychologen nu doen is gebaseerd op de ideen van bepaalde belangrijke psychologen vroeger. Wat dus ook niet perse waar hoeft te zijn wat die mensen toen vonden. Alleen dat is de geaccepteerde stof.

@playbunny: niet elke afwijking (denk dan aan een afwijking van de standaard, dus ook homofilie, het hoeft niet perse een ziekte te zijn ofzo) waarmee je geboren bent is perse door te geven op de volgende generatie hoor... denk even na.

@zommes: ze kunnen bij een baby ook niet bewijzen of hij heteroseksueel word, denk even na. En als we homofilie dus goed moeten keuren, zolang ze geen andere mannen verkrachten. Moeten we pedofilie dus ook goedkeuren, zolang ze het niet werkelijk uitvoeren.

@electronic: Ik begrijp helemaal wat je bedoelt, maar als iemand van 19 sex heeft met iemand van 16 is dat voor de wet in principe verboden. Maar je zal er niet voor gestraft worden zolang het met goedkeuring van het meisje was. De meeste mensen hier denken bij pedofilie aan mensen van boven een bepaalde leeftijd die met kleine kinderen sexuele verhoudingen zouden willen hebben. En dat gebeurt bij echt kleine kinderen of tegen hun zin, of ze weten niet eens dat wat ze doen seksueel van aard is. Dus dan doe je iemand er werkelijk kwaad mee. En word je ook werkelijk gestraft. Maar je hebt gelijk met wat je zegt.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#8
Play_bunny zei:
Wat betreft geboortecijfer heb je wel gelijk ja. Vandaar dat er zo weinig kinderen worden geboren tegenwoordig :wink:
Als je het een afwijking wil noemen, ja ok. Ik vind om het een afwijking te noemen (i.g.v. homoseksuelen) erg ver gaan. Maar goed dat is mijn persoonlijke mening. :)
Klik om te vergroten...

Die mensen worden er toch niet minder aardig door? Waarom mag je een gehandicapte wel een afwijkend persoon noemen en een homo niet?
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#9
zommes zei:
Play_bunny zei:
Wat betreft geboortecijfer heb je wel gelijk ja. Vandaar dat er zo weinig kinderen worden geboren tegenwoordig :wink:
Als je het een afwijking wil noemen, ja ok. Ik vind om het een afwijking te noemen (i.g.v. homoseksuelen) erg ver gaan. Maar goed dat is mijn persoonlijke mening. :)
Klik om te vergroten...

Die mensen worden er toch niet minder aardig door? Waarom mag je een gehandicapte wel een afwijkend persoon noemen en een homo niet?
Klik om te vergroten...

Zeg ik dan dat ze er minder aardig door worden? Dat zou wat zijn... Nee, dat is absoluut niet wat ik zeg, want dat vind ik namelijk absoluut niet.
Ik vind trouwens ook niet dat mensen met een handicap afwijkende personen genoemd mogen worden.
Maar daarentegen vind ik wel dat pedofielen afwijkend zijn, maar daarmee zeg ik nog niet dat die mensen niet aardig zijn.
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Psychonaut1976 zei:
Maar de vraag is toch niet hoe je iemand wel of niet mag noemen?
Natuurlijk klinkt het niet leuk in de oren,maar het is toch gewoon zo..
Of denk jij dat een gehandicapte of homo in de natuur zou overleven?
Ze sterfen dan namelijk uit.Dat bedoel ik ermee puur t.o.v. de natuur.
Klik om te vergroten...

Daar heb je gelijk in. Ze zullen in de natuur niet overleven. Dat is waar.
Maar ik vind het respectloos om mensen met een handicap zo te noemen. Het lijkt dan ook wel net alsof ik pedofielen niet respecteer, dat is ook weer niet helemaal zo.
Maar goed, dat kan ik helemaal gaan uitleggen, maar daar gaat de discussie niet over.
Dit is mijn mening. Je kan 100.000 argumenten geven waarom homoseksuelen (of gehandicapte mensen) afwijkende personen zouden zijn, maar mijn mening zul je serieus nooit veranderen.
Mijn mening over pedofielen kun je proberen, maar die andere ... no way! :)
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Play_bunny zei:
zommes zei:
Play_bunny zei:
Wat betreft geboortecijfer heb je wel gelijk ja. Vandaar dat er zo weinig kinderen worden geboren tegenwoordig :wink:
Als je het een afwijking wil noemen, ja ok. Ik vind om het een afwijking te noemen (i.g.v. homoseksuelen) erg ver gaan. Maar goed dat is mijn persoonlijke mening. :)
Klik om te vergroten...

Die mensen worden er toch niet minder aardig door? Waarom mag je een gehandicapte wel een afwijkend persoon noemen en een homo niet?
Klik om te vergroten...

Zeg ik dan dat ze er minder aardig door worden? Dat zou wat zijn... Nee, dat is absoluut niet wat ik zeg, want dat vind ik namelijk absoluut niet.
Ik vind trouwens ook niet dat mensen met een handicap afwijkende personen genoemd mogen worden.
Maar daarentegen vind ik wel dat pedofielen afwijkend zijn, maar daarmee zeg ik nog niet dat die mensen niet aardig zijn.
Klik om te vergroten...

Maar de vraag is toch niet hoe je iemand wel of niet mag noemen?
Natuurlijk klinkt het niet leuk in de oren,maar het is toch gewoon zo..
Of denk jij dat een gehandicapte of homo in de natuur zou overleven?
Ze sterfen dan namelijk uit.Dat bedoel ik ermee puur t.o.v. de natuur.
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#12
@ Baukereg : ja die Capslock is ook irritant , maar als mensen denken dat pedofielen als pedofielen geboren worden vond ik hem wel even nodig!!!.
en terecht want genoeg mensen die zo dachten!!!
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#13
Psychonaut1976 zei:
Play_bunny zei:
Psychonaut1976 zei:
Ik zit nog eens te denken he,maar is dat wel zo,bij homo's heb je toch altijd een mannetje en vrouwtje gast?Zou die ene dan niet teveel aan vrouwelijke chromosomen hebben ofzo?

Haha,maar dan zit je nog met die mannelijke natuurlijk... :wave:
Klik om te vergroten...

Nee dat is niet waar. Ik ken zat homoseksuelen stellen, zowel mannen als vrouwenstellen en het is niet bij elk stel zo dat de een mannelijker is en de ander vrouwelijker. Absoluut niet. De meeste stellen die ik ken zijn juist allebei of vrouwelijk (als het vrouwen zijn :) ) of mannelijk (in geval van mannen). Natuurlijk zijn er ook stellen waarbij dat niet zo is, maar je mag het niet over een kam scheren, vind ik.
Klik om te vergroten...

Nee natuurlijk mag dat niet,zij zijn maatschappelijk geen probleem,hooguit voor het geboortecijfer.
De enige overeenkomst is dat beide een afwijking hebben t.o.v de natuur.
Klik om te vergroten...

Afwijking t.o.v de natuur?

Dat zie ik toch anders...

Gezien het feit dat de mensen teveel in aantal toenemen, en gezien het feit dat de mens moeder aarde aan het verwoesten is, heeft onze slimme mammie een list bedacht...

Ze heeft er namelijk voor gezorgd dat sommige mensen idd met een afwijking geboren worden, waardoor ZIJ in ieder geval niet voor hun nageslacht kunnen gaan zorgen... Meer en meer mensen zullen slachtoffer worden van homofilie... En gebeurd dat niet, dan komt er nog wel eens epidemie die zowat alle mensen uitroeit...

Maarja, ik ben nuchter, en heb dit uit mijn duim gezogen :beer:
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#14
SpacingBen zei:
Psychonaut1976 zei:
Play_bunny zei:
Psychonaut1976 zei:
Ik zit nog eens te denken he,maar is dat wel zo,bij homo's heb je toch altijd een mannetje en vrouwtje gast?Zou die ene dan niet teveel aan vrouwelijke chromosomen hebben ofzo?

Haha,maar dan zit je nog met die mannelijke natuurlijk... :wave:
Klik om te vergroten...

Nee dat is niet waar. Ik ken zat homoseksuelen stellen, zowel mannen als vrouwenstellen en het is niet bij elk stel zo dat de een mannelijker is en de ander vrouwelijker. Absoluut niet. De meeste stellen die ik ken zijn juist allebei of vrouwelijk (als het vrouwen zijn :) ) of mannelijk (in geval van mannen). Natuurlijk zijn er ook stellen waarbij dat niet zo is, maar je mag het niet over een kam scheren, vind ik.
Klik om te vergroten...

Nee natuurlijk mag dat niet,zij zijn maatschappelijk geen probleem,hooguit voor het geboortecijfer.
De enige overeenkomst is dat beide een afwijking hebben t.o.v de natuur.
Klik om te vergroten...

Afwijking t.o.v de natuur?

Dat zie ik toch anders...

Gezien het feit dat de mensen teveel in aantal toenemen, en gezien het feit dat de mens moeder aarde aan het verwoesten is, heeft onze slimme mammie een list bedacht...

Ze heeft er namelijk voor gezorgd dat sommige mensen idd met een afwijking geboren worden, waardoor ZIJ in ieder geval niet voor hun nageslacht kunnen gaan zorgen... Meer en meer mensen zullen slachtoffer worden van homofilie... En gebeurd dat niet, dan komt er nog wel eens epidemie die zowat alle mensen uitroeit...

Maarja, ik ben nuchter, en heb dit uit mijn duim gezogen :beer:
Klik om te vergroten...

Mwa heel vroeger waren er ook al mensen met afwijkingen hoor,alleen gooide ze toen iedereen op de brandstapel etc..
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dat betekend dus dat dat in ieder geval gewoon bij alle culturen en lagen van de mensheid voorkomt.

Pedofilie kwam bij de Grieken ook al voor.

Maar dat zegt nog niet dat wij het moeten zien als een menselijk en normaal voorkomen.
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#16
Psychonaut1976 zei:
SpacingBen zei:
Psychonaut1976 zei:
Play_bunny zei:
Psychonaut1976 zei:
Ik zit nog eens te denken he,maar is dat wel zo,bij homo's heb je toch altijd een mannetje en vrouwtje gast?Zou die ene dan niet teveel aan vrouwelijke chromosomen hebben ofzo?

Haha,maar dan zit je nog met die mannelijke natuurlijk... :wave:
Klik om te vergroten...

Nee dat is niet waar. Ik ken zat homoseksuelen stellen, zowel mannen als vrouwenstellen en het is niet bij elk stel zo dat de een mannelijker is en de ander vrouwelijker. Absoluut niet. De meeste stellen die ik ken zijn juist allebei of vrouwelijk (als het vrouwen zijn :) ) of mannelijk (in geval van mannen). Natuurlijk zijn er ook stellen waarbij dat niet zo is, maar je mag het niet over een kam scheren, vind ik.
Klik om te vergroten...

Nee natuurlijk mag dat niet,zij zijn maatschappelijk geen probleem,hooguit voor het geboortecijfer.
De enige overeenkomst is dat beide een afwijking hebben t.o.v de natuur.
Klik om te vergroten...

Afwijking t.o.v de natuur?

Dat zie ik toch anders...

Gezien het feit dat de mensen teveel in aantal toenemen, en gezien het feit dat de mens moeder aarde aan het verwoesten is, heeft onze slimme mammie een list bedacht...

Ze heeft er namelijk voor gezorgd dat sommige mensen idd met een afwijking geboren worden, waardoor ZIJ in ieder geval niet voor hun nageslacht kunnen gaan zorgen... Meer en meer mensen zullen slachtoffer worden van homofilie... En gebeurd dat niet, dan komt er nog wel eens epidemie die zowat alle mensen uitroeit...

Maarja, ik ben nuchter, en heb dit uit mijn duim gezogen :beer:
Klik om te vergroten...

Mwa heel vroeger waren er ook al mensen met afwijkingen hoor,alleen gooide ze toen iedereen op de brandstapel etc..
Klik om te vergroten...

Maar homo's waren er toen nog niet zoveel :wink:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
@ben, was jij er toen ook al :confused: :wink:
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#18
caatje zei:
@ben, was jij er toen ook al :confused: :wink:
Klik om te vergroten...

Ja precies haha :P
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik denk dat er gewoon evenveel homo's waren, alleen die er toen absoluut niet voor uitkwamen aangezien ze dat niet echt accepteerden :wink:
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dzy zei:
Ik denk dat er gewoon evenveel homo's waren, alleen die er toen absoluut niet voor uitkwamen aangezien ze dat niet echt accepteerden :wink:
Klik om te vergroten...

Ja, zou kunnen.

Het schijnt dat er bij de Indianen ook homo's waren.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."