#1
Intoxicated zei:owja zommes: als jij als kerel van 20 een wijf van 18 neukt ben jij voor de wet pedofiel. Dat bedoelde elektronik. En ik denk ook dat iemand die een kind dat nog niet geslachtsrijp is (om jouw woorden maar te gebruiken) werkelijk wil neuken, een groter probleem heeft dan zijn pedofilie. Maar dat heeft een homo ook die alleen kleine jongetjes wil neuken, begrijp je wat ik bedoel? Jij ziet pedofilie te extreem denk ik, het is (seksuele, maar dat niet alleen) gevoelens hebben voor kinderen. Voor de wet is dat personen onder de 18. Dus iemand van 21 die een meisje van 17 heeft en daar sex mee heeft is pedofiel.
Dit is gelul, jullie citeren de wet terwijl jullie deze niet kennen. Als je als 21 jarige een 15 jarig meisje neukt, van beiden kanten vrijwillig, heeft dat helemaal niks met pedofilie te maken. Als dat zo zou zijn, zou ik nu onderhand wel in de bak moeten zitten.
Je zegt dat ik zwart-wit denk, maar je snapt zelf nog niet eens wat pedofilie is. Pedofilie is inderdaad een afwijking. Dus niet gewoon een relatie tussen twee jongeren die een aantal jaren schelen.
Even voor de duidelijkheid:
Uitleg: Pedofilie is een seksuele geaardheid, die inhoudt dat een volwassen persoon zich (ook seksueel) aangetrokken voelt tot kinderen die nog niet in de puberteit zijn (dus tot gemiddeld 12 á 13 jaar oud). De persoon koestert sterke gevoelens van liefde voor deze kinderen, waar hij of zij in de meeste gevallen meer prioriteit aan geeft dan de behoefte aan omgang met andere volwassenen. Veel pedofielen hebben een exclusieve voorkeur voor kinderen en gaan daarom geen liefdesrelaties aan met andere volwassenen. Anderen hebben naast hun pedofiele ook homoseksuele of heteroseksuele gevoelens voor volwassenen en/of voor puberale jongens of meisjes.
Dus niet alles onder de 18.
