Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsActie pedopartij levert één handtekening op

Actie pedopartij levert één handtekening op

109 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#1
Elektronik_dynamite zei:
zommes zei:
Geloof me: op kleine kinderen geilen als volwassene is NIET MENSELIJK. Dat is niet de bedoeling geweest van moeder natuur, God, Allah, of wie dan ook. Onze volksvertegenwoordiging mag van mij dus ook niet uit dat soort mensen bestaan.
Klik om te vergroten...
waar staat dat het onmenselijk is?
als het onmenselijk is dan zouden kinderen toch ook niet rijp worden voor bevruchting op jonge leeftijd?
als het niet de bedoeling was van een "hogere macht" dan zouden dieren toch ook niet aan pedofilie doen?
en dat doen ze wel degelijk het heeft allemaal met geslachtsrijpheid te maken.
ik heb nog nooit ergens gelezen dat het onmenselijk de media geeft ons slechts de extreme kanten van het pedofilie.
je hebt ook de mensen die echt van zon kind houden en behandelen als een gelijke! en dan is er ook sprake van pedofilie alleen is het wel een degelijke relatie en kun je dan nog over slecht praten als het van beide kanten liefde is?
wil je 2 mensen die van elkaar houden verbieden van elkaar te houden?
ik probeer het overgens niet goed te praten dat die partij er is maar van wat ik hier merk in dit topic en eerdere hier over is dat we slechts over de extreme kanten praten en dat is erg jammer dat de mensen het zo zwart-wit zien.
het is namelijk slechts een voorkeur.
Klik om te vergroten...

Beste man,

Pedofielen vallen op kleine kinderen, die dus nog niet geslachtsrijp zijn. Als jij als oude kerel op een lekker wijf met dikke tieten van 16 valt, ben je geen pedofiel, want dat meisje kunnen we dan als vrouw beschouwen. Het probleem aan die lui is dat ze juist op mensen vallen die nog niet bedoelt zijn voor sex.

Lees even mijn bovenstaande post over hoe de mens elkaar bevrucht om kinderen te krijgen, misschien snap je dan dat het onmenselijk is om op kleine koters te vallen.

Ik wil niet 2 mensen die van elkaar houden verbieden van elkaar te houden. Maar als een meisje van 12 niet het recht heeft om te beslissen of ze een biertje wil drinken.. mag ze dus wel gaan lopen vozen met een kerel van 45, omdat ze van hem houdt? Get a grip man.
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#2
zommes zei:
Maar als een meisje van 12 niet het recht heeft om te beslissen of ze een biertje wil drinken.. mag ze dus wel gaan lopen vozen met een kerel van 45, omdat ze van hem houdt? Get a grip man.
Klik om te vergroten...

Waarom zou ze dat volgens jou niet mogen als ze van hem houdt? En met een meisje van 16 keur je het goed, wat volgens de wet nog steeds minderjarig is? Makes sense :wave:
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#3
okay zommes als je het zo schreeuwerig wil aanpakken.

Ik vind het best als jij vind dat moeder natuur bepaald heeft dat jongens vrouwen moeten neuken, heb ik geen enkel probleem mee. Ik ben hetero. Maar een homo zou zich hierdoor denk ik toch aangevallen voelen.

Ik zeg ook niet dat jij iets moet goedkeuren. Maar volgens de wet mogen wij homo's niet discrimineren bijvoorbeeld. Dus moeten we het accepepteren (misschien is dat een beter woord voor je dan goedkeuren?) dat homo's er zijn en dat het allemaal mag wat zij doen.

Ik denk, ben van mening (dus val me hier niet op aan) dat pedofilie eenzelfde soort afwijking is als homofilie, maar dan kleiner. En net een afwijking als necrofilie, maar dan groter. Het is een afwijking maar dat is niet slecht zolang je er anderen geen kwaad mee doet. Dus een pedofiel die het niet uitvoert, omdat hij accepteert dat het van de wet niet mag. En waarschijnlijk zijn er nog meer 'pedofielen' die gewoon accepteren en inzien dat je er een kind schade mee doet als je ze misbruikt. En die doen het om dat feit niet. Ik ga er dus ook vanuit dat pedofilie groter is dan jij denkt. Het zijn naar mijn mening niet alleen de gasten die kinderen verkrachten, het zijn niet alleen de gasten van de pedopartij, het zijn waarschijnlijk ook gewoon normale mensen die seksuele gevoelens voor kinderen hebben maar begrijpen dat je dit niet kan/mag maken

Zeg niet dat een hele groep mensen slecht is omdat er een aantal van hen werkelijk kinderen misbruikt.

owja zommes: als jij als kerel van 20 een wijf van 18 neukt ben jij voor de wet pedofiel. Dat bedoelde elektronik. En ik denk ook dat iemand die een kind dat nog niet geslachtsrijp is (om jouw woorden maar te gebruiken) werkelijk wil neuken, een groter probleem heeft dan zijn pedofilie. Maar dat heeft een homo ook die alleen kleine jongetjes wil neuken, begrijp je wat ik bedoel? Jij ziet pedofilie te extreem denk ik, het is (seksuele, maar dat niet alleen) gevoelens hebben voor kinderen. Voor de wet is dat personen onder de 18. Dus iemand van 21 die een meisje van 17 heeft en daar sex mee heeft is pedofiel. Dit hoeft naar mijn mening ook niet verkeerd te zijn. Daarom word je er ook niet voor gestraft als het met toezegging van het meisje is (met een klein leeftijdverschil uiteraard, dit kan niet als het meisje bijvoorbeeld 14 was, omdat je dan nog kind bent, ook al ben je geslachtsrijp)
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#4
caatje zei:
@ben, was jij er toen ook al :confused: :wink:
Klik om te vergroten...

Ja precies haha :P
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik denk dat er gewoon evenveel homo's waren, alleen die er toen absoluut niet voor uitkwamen aangezien ze dat niet echt accepteerden :wink:
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dzy zei:
Ik denk dat er gewoon evenveel homo's waren, alleen die er toen absoluut niet voor uitkwamen aangezien ze dat niet echt accepteerden :wink:
Klik om te vergroten...

Ja, zou kunnen.

Het schijnt dat er bij de Indianen ook homo's waren.
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#7
zommes zei:
Dzy zei:
Ik denk dat er gewoon evenveel homo's waren, alleen die er toen absoluut niet voor uitkwamen aangezien ze dat niet echt accepteerden :wink:
Klik om te vergroten...

Ja, zou kunnen.

Het schijnt dat er bij de Indianen ook homo's waren.
Klik om te vergroten...

Ja bij de kelten ook...
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#8
zommes zei:
Dzy zei:
Ik denk dat er gewoon evenveel homo's waren, alleen die er toen absoluut niet voor uitkwamen aangezien ze dat niet echt accepteerden :wink:
Klik om te vergroten...

Ja, zou kunnen.

Het schijnt dat er bij de Indianen ook homo's waren.
Klik om te vergroten...

Was dat niet de Pootawatomi stam?
Die deden Joehoe Joehoe ipv WHoe whoe toch?
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#9
Psychonaut1976 zei:
caatje zei:
@ben, was jij er toen ook al :confused: :wink:
Klik om te vergroten...

Ja precies haha :P
Klik om te vergroten...

Ja, ik was toen een koe, en heb alles gezien...

:grin:
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#10
SpacingBen zei:
Psychonaut1976 zei:
caatje zei:
@ben, was jij er toen ook al :confused: :wink:
Klik om te vergroten...

Ja precies haha :P
Klik om te vergroten...

Ja, ik was toen een koe, en heb alles gezien...

:grin:
Klik om te vergroten...

Maar niet gevoeld toch? :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."