Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsActie pedopartij levert één handtekening op

Actie pedopartij levert één handtekening op

109 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Intoxicated zei:
okay zommes als je het zo schreeuwerig wil aanpakken.

Ik vind het best als jij vind dat moeder natuur bepaald heeft dat jongens vrouwen moeten neuken, heb ik geen enkel probleem mee. Ik ben hetero. Maar een homo zou zich hierdoor denk ik toch aangevallen voelen.

Ik zeg ook niet dat jij iets moet goedkeuren. Maar volgens de wet mogen wij homo's niet discrimineren bijvoorbeeld. Dus moeten we het accepepteren (misschien is dat een beter woord voor je dan goedkeuren?) dat homo's er zijn en dat het allemaal mag wat zij doen.

Ik denk, ben van mening (dus val me hier niet op aan) dat pedofilie eenzelfde soort afwijking is als homofilie, maar dan kleiner. En net een afwijking als necrofilie, maar dan groter. Het is een afwijking maar dat is niet slecht zolang je er anderen geen kwaad mee doet. Dus een pedofiel die het niet uitvoert, omdat hij accepteert dat het van de wet niet mag. En waarschijnlijk zijn er nog meer 'pedofielen' die gewoon accepteren en inzien dat je er een kind schade mee doet als je ze misbruikt. En die doen het om dat feit niet. Ik ga er dus ook vanuit dat pedofilie groter is dan jij denkt. Het zijn naar mijn mening niet alleen de gasten die kinderen verkrachten, het zijn niet alleen de gasten van de pedopartij, het zijn waarschijnlijk ook gewoon normale mensen die seksuele gevoelens voor kinderen hebben maar begrijpen dat je dit niet kan/mag maken

Zeg niet dat een hele groep mensen slecht is omdat er een aantal van hen werkelijk kinderen misbruikt.

owja zommes: als jij als kerel van 20 een wijf van 18 neukt ben jij voor de wet pedofiel. Dat bedoelde elektronik. En ik denk ook dat iemand die een kind dat nog niet geslachtsrijp is (om jouw woorden maar te gebruiken) werkelijk wil neuken, een groter probleem heeft dan zijn pedofilie. Maar dat heeft een homo ook die alleen kleine jongetjes wil neuken, begrijp je wat ik bedoel? Jij ziet pedofilie te extreem denk ik, het is (seksuele, maar dat niet alleen) gevoelens hebben voor kinderen. Voor de wet is dat personen onder de 18. Dus iemand van 21 die een meisje van 17 heeft en daar sex mee heeft is pedofiel. Dit hoeft naar mijn mening ook niet verkeerd te zijn. Daarom word je er ook niet voor gestraft als het met toezegging van het meisje is (met een klein leeftijdverschil uiteraard, dit kan niet als het meisje bijvoorbeeld 14 was, omdat je dan nog kind bent, ook al ben je geslachtsrijp)
Klik om te vergroten...

Ik vind zelf ook dat homofilie een afwijking is net zoals pedofilie aangeboren of niet het is niet volgens de natuur.Punt..
Maar je kunt het echt niet met elkaar gaan vergelijken.
Dat homo's een partij oprichten,blaadjes uitgeven,feestjes organiseren etc.etc.Daar heeft niemand last van toch.Ook van hun gedachtegoed niet.
Moeten ze lekker zelf weten.

Maar nu de Pedo's waar de hell denk jij dan waar ze die partij voor oprichten?Om gezellig te socializen en te overleggen,van ow jonge jonge heb me vanacht een droom gehad ik was in Disney land.....?.
Kom op hee....Het gaat erom wat ze vertegenwoordigen en dat is sex met minderjarige*hele minderjarige* Kleine mensjes die onschuldig zijn en waarvan je moet afblijven.

En al die zogenaamde weldenkende pedo's waarover je rept,hoe komen die dan aan hun sexuele behoefte?Denk je niet dat ze stiekem een verbode filmpje of boekje bekijken?

Nee ze moeten zo'n partij gewoon laten bestaan,straks krijgen ze nog een eigen drukkerij erbij cadeau.

Maar die rechter die dit heeft goed gekeurd zal wel zelf een pedo zijn..
Schijnen veel rechters pedo te zijn..Die toninio van P.R de Vries had het ook op ze pc,stiekemmers!

Ps ,Ik zou de afwijking niet kleiner durfen noemen..
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#2
zommes zei:
SpacingBen zei:
Graswattus?!

Btw, niet alleen de psychologen zijn het niet alijd met elkaar eens en hebben geen echte bewijzen, dat is met alle wetenschappers/mensen zo... En geen enkele wetenschap is waterdicht...
Klik om te vergroten...

Grasovka, Gras Vodka... ken je niet? Een aanrader van de bovenste plank.

Psychologie is ook een wetenschap.

Ik weet ook niet wanneer ik heb ontkent dat wetenschappers met elkaar overhoop liggen over theorieeen.
Klik om te vergroten...

Ken ik zeker niet nee, waar te halen?

En dat 2e stukje was eigenlijk gericht op Intoxicated, die terecht psychologie geen wetenschap noemt, (wat he zoals jij zei dus wettelijk allang is...) maar onterecht beweert dat een andere wetenschap eerlijker/echter zou zijn... Ik denk dat dit komt doordat hij (denk ik) iemand is die pas iets gelooft als het te zien is... En dat is dus nou net het probleem met de wetenschap psychologie :beer:
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#3
damn, dat vind ik wel wat hoor.. om zo te zeggen dat pedofolie een psychische stoornis is. Wie bepaalt wat een stoornis is, als ik mocht bepalen wat een psychische stoornis was, dan was iedereen van de vvd het en de cda niet te vergeten. En eigenlijk.... me pa zegt wel es: iedere volwassene met kinderen is een soort van pedofiel. ja toch? :confused:
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#4
Waterpijp zei:
En eigenlijk.... me pa zegt wel es: iedere volwassene met kinderen is een soort van pedofiel. ja toch? :confused:
Klik om te vergroten...
iedere oudere met relatie met een kind ja.
maar het hoeft niet eens volwasenne te zijn.
als een 17 en 18 jarige een relatie hebben word er ook van pedofilie gesproken
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dood aan de Pedo's
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#6
Baukereg zei:
Bullshit spacekonijn!

Homo worden aangeboren met een sexuele drang naar eenzelfde geslacht.
Seksslaven worden aangeboren met een sexuele drang naar onderdrukking.
Pedo's worden aangeboren met een sexuele drang naar kinderen.

Zo kan ik een heel lijsje maken. Er zijn genoeg mensen met een eigenzinnige sexuele drang. Er zijn zelfs mensen die sexuele drang hebben naar teddybears! Kijk maar eens rond op internet, je komt de gekste dingen tegen.

Meestal zijn pedo's hele normale mensen in hun dagelijkse leven, maar hebben ze nu eenmaal een sexuele drang die niet past in onze maatschappij.

O ja, die capslock letters van jou zijn foking irri.
Klik om te vergroten...

Alleen met die laatste zin ben ik het eens.

Maar luister vriend, dat jij in die sprookjes gelooft maakt niet uit, maar als je wil dat andere mensen in die onzin geloven zou je toch echt even met bewijzen aan moeten komen. Dan heb ik het dus over wetenschappelijk onderzoek wat is gedaan en wat daar de uitkomst van is. Want zelfs bij homofilie hebben ze nog niet voor 100% weten te bewijzen dat dat echt een genetisch bepaalde eigenschap is. Er zijn dergelijke indicaties, maar ze kunnen bijvoorbeeld nog niet bij een baby zien of die homo gaat worden. Oftewel: de wetenschap gokt maar wat in de rondte. Hier maken freaks dan weer misbruik van om hun ziekte als iets menselijks te kunnen bestempelen.

Geloof me: op kleine kinderen geilen als volwassene is NIET MENSELIJK. Dat is niet de bedoeling geweest van moeder natuur, God, Allah, of wie dan ook. Onze volksvertegenwoordiging mag van mij dus ook niet uit dat soort mensen bestaan.
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#7
zommes zei:
Geloof me: op kleine kinderen geilen als volwassene is NIET MENSELIJK. Dat is niet de bedoeling geweest van moeder natuur, God, Allah, of wie dan ook. Onze volksvertegenwoordiging mag van mij dus ook niet uit dat soort mensen bestaan.
Klik om te vergroten...
waar staat dat het onmenselijk is?
als het onmenselijk is dan zouden kinderen toch ook niet rijp worden voor bevruchting op jonge leeftijd?
als het niet de bedoeling was van een "hogere macht" dan zouden dieren toch ook niet aan pedofilie doen?
en dat doen ze wel degelijk het heeft allemaal met geslachtsrijpheid te maken.
ik heb nog nooit ergens gelezen dat het onmenselijk de media geeft ons slechts de extreme kanten van het pedofilie.
je hebt ook de mensen die echt van zon kind houden en behandelen als een gelijke! en dan is er ook sprake van pedofilie alleen is het wel een degelijke relatie en kun je dan nog over slecht praten als het van beide kanten liefde is?
wil je 2 mensen die van elkaar houden verbieden van elkaar te houden?
ik probeer het overgens niet goed te praten dat die partij er is maar van wat ik hier merk in dit topic en eerdere hier over is dat we slechts over de extreme kanten praten en dat is erg jammer dat de mensen het zo zwart-wit zien.
het is namelijk slechts een voorkeur.
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#8
@caatje: dat zei een psycholoog... die jij zag op tv. Maar geloof maar niet dat dit een aanvaarde theorie is ofzo. Wat een psycholoog zegt hoeft niet perse waar te zijn. Wat 1 iemand zegt. Sowieso alles wat psychologen zeggen nemen mensen als waar aan. Het is geen wetenschap. En wat de psychologen nu doen is gebaseerd op de ideen van bepaalde belangrijke psychologen vroeger. Wat dus ook niet perse waar hoeft te zijn wat die mensen toen vonden. Alleen dat is de geaccepteerde stof.

@playbunny: niet elke afwijking (denk dan aan een afwijking van de standaard, dus ook homofilie, het hoeft niet perse een ziekte te zijn ofzo) waarmee je geboren bent is perse door te geven op de volgende generatie hoor... denk even na.

@zommes: ze kunnen bij een baby ook niet bewijzen of hij heteroseksueel word, denk even na. En als we homofilie dus goed moeten keuren, zolang ze geen andere mannen verkrachten. Moeten we pedofilie dus ook goedkeuren, zolang ze het niet werkelijk uitvoeren.

@electronic: Ik begrijp helemaal wat je bedoelt, maar als iemand van 19 sex heeft met iemand van 16 is dat voor de wet in principe verboden. Maar je zal er niet voor gestraft worden zolang het met goedkeuring van het meisje was. De meeste mensen hier denken bij pedofilie aan mensen van boven een bepaalde leeftijd die met kleine kinderen sexuele verhoudingen zouden willen hebben. En dat gebeurt bij echt kleine kinderen of tegen hun zin, of ze weten niet eens dat wat ze doen seksueel van aard is. Dus dan doe je iemand er werkelijk kwaad mee. En word je ook werkelijk gestraft. Maar je hebt gelijk met wat je zegt.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#9
Intoxicated zei:
@zommes: ze kunnen bij een baby ook niet bewijzen of hij heteroseksueel word, denk even na. En als we homofilie dus goed moeten keuren, zolang ze geen andere mannen verkrachten. Moeten we pedofilie dus ook goedkeuren, zolang ze het niet werkelijk uitvoeren.
Klik om te vergroten...

Wat zullen we nou dan beleven... Ga jij mij vertellen dat ik moet nadenken?

Als een baby met een penis geboren wordt, is het de bedoeling dat hij later een vrouwtje gaat neuken met dat ding. Daar komen namelijk zaadcellen uit die de aanwezige eitjes in de baarmoeder van dat vrouwtje kunnen bevruchten. Wie moet er nou nadenken? Ben jij door de ooievaar gebracht ofzo?

Gaan we hier nou serieus ontkennen dat het onnatuurlijk is om op kleine ONVRUCHTBARE kinderen te vallen? Pedofielen vallen niet op geslachtsrijpe kinderen, dynamite.

Intoxicated zei:
En als we homofilie dus goed moeten keuren, zolang ze geen andere mannen verkrachten.
Klik om te vergroten...

Bovendien. We MOETEN helemaal niks goedkeuren, ik bepaal zelf wel wat ik goed keur. Je mag van mij best wel pedofiel zijn, als je je maar laat behandelen en jezelf als ziek beschouwd. Niet gaan denken dat je politieke partijen op kan gaan richten met ridicule standpunten.
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#10
zommes zei:
Geloof me: op kleine kinderen geilen als volwassene is NIET MENSELIJK. Dat is niet de bedoeling geweest van moeder natuur, God, Allah, of wie dan ook. Onze volksvertegenwoordiging mag van mij dus ook niet uit dat soort mensen bestaan.
Klik om te vergroten...

Wat is er "NIET MENSELIJK" aan een sexuele voorkeur of fetisjisme?
Dat je zelf misschien zo eenzijdig denkt betekent niet dat iedereen het daarmee eens is.
Religie staat er overigens volledig buiten, waarom je dat erbij betrekt is mij een raadsel.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#11
Elektronik_dynamite zei:
zommes zei:
Geloof me: op kleine kinderen geilen als volwassene is NIET MENSELIJK. Dat is niet de bedoeling geweest van moeder natuur, God, Allah, of wie dan ook. Onze volksvertegenwoordiging mag van mij dus ook niet uit dat soort mensen bestaan.
Klik om te vergroten...
waar staat dat het onmenselijk is?
als het onmenselijk is dan zouden kinderen toch ook niet rijp worden voor bevruchting op jonge leeftijd?
als het niet de bedoeling was van een "hogere macht" dan zouden dieren toch ook niet aan pedofilie doen?
en dat doen ze wel degelijk het heeft allemaal met geslachtsrijpheid te maken.
ik heb nog nooit ergens gelezen dat het onmenselijk de media geeft ons slechts de extreme kanten van het pedofilie.
je hebt ook de mensen die echt van zon kind houden en behandelen als een gelijke! en dan is er ook sprake van pedofilie alleen is het wel een degelijke relatie en kun je dan nog over slecht praten als het van beide kanten liefde is?
wil je 2 mensen die van elkaar houden verbieden van elkaar te houden?
ik probeer het overgens niet goed te praten dat die partij er is maar van wat ik hier merk in dit topic en eerdere hier over is dat we slechts over de extreme kanten praten en dat is erg jammer dat de mensen het zo zwart-wit zien.
het is namelijk slechts een voorkeur.
Klik om te vergroten...

Beste man,

Pedofielen vallen op kleine kinderen, die dus nog niet geslachtsrijp zijn. Als jij als oude kerel op een lekker wijf met dikke tieten van 16 valt, ben je geen pedofiel, want dat meisje kunnen we dan als vrouw beschouwen. Het probleem aan die lui is dat ze juist op mensen vallen die nog niet bedoelt zijn voor sex.

Lees even mijn bovenstaande post over hoe de mens elkaar bevrucht om kinderen te krijgen, misschien snap je dan dat het onmenselijk is om op kleine koters te vallen.

Ik wil niet 2 mensen die van elkaar houden verbieden van elkaar te houden. Maar als een meisje van 12 niet het recht heeft om te beslissen of ze een biertje wil drinken.. mag ze dus wel gaan lopen vozen met een kerel van 45, omdat ze van hem houdt? Get a grip man.
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#12
zommes zei:
Maar als een meisje van 12 niet het recht heeft om te beslissen of ze een biertje wil drinken.. mag ze dus wel gaan lopen vozen met een kerel van 45, omdat ze van hem houdt? Get a grip man.
Klik om te vergroten...

Waarom zou ze dat volgens jou niet mogen als ze van hem houdt? En met een meisje van 16 keur je het goed, wat volgens de wet nog steeds minderjarig is? Makes sense :wave:
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#13
okay zommes als je het zo schreeuwerig wil aanpakken.

Ik vind het best als jij vind dat moeder natuur bepaald heeft dat jongens vrouwen moeten neuken, heb ik geen enkel probleem mee. Ik ben hetero. Maar een homo zou zich hierdoor denk ik toch aangevallen voelen.

Ik zeg ook niet dat jij iets moet goedkeuren. Maar volgens de wet mogen wij homo's niet discrimineren bijvoorbeeld. Dus moeten we het accepepteren (misschien is dat een beter woord voor je dan goedkeuren?) dat homo's er zijn en dat het allemaal mag wat zij doen.

Ik denk, ben van mening (dus val me hier niet op aan) dat pedofilie eenzelfde soort afwijking is als homofilie, maar dan kleiner. En net een afwijking als necrofilie, maar dan groter. Het is een afwijking maar dat is niet slecht zolang je er anderen geen kwaad mee doet. Dus een pedofiel die het niet uitvoert, omdat hij accepteert dat het van de wet niet mag. En waarschijnlijk zijn er nog meer 'pedofielen' die gewoon accepteren en inzien dat je er een kind schade mee doet als je ze misbruikt. En die doen het om dat feit niet. Ik ga er dus ook vanuit dat pedofilie groter is dan jij denkt. Het zijn naar mijn mening niet alleen de gasten die kinderen verkrachten, het zijn niet alleen de gasten van de pedopartij, het zijn waarschijnlijk ook gewoon normale mensen die seksuele gevoelens voor kinderen hebben maar begrijpen dat je dit niet kan/mag maken

Zeg niet dat een hele groep mensen slecht is omdat er een aantal van hen werkelijk kinderen misbruikt.

owja zommes: als jij als kerel van 20 een wijf van 18 neukt ben jij voor de wet pedofiel. Dat bedoelde elektronik. En ik denk ook dat iemand die een kind dat nog niet geslachtsrijp is (om jouw woorden maar te gebruiken) werkelijk wil neuken, een groter probleem heeft dan zijn pedofilie. Maar dat heeft een homo ook die alleen kleine jongetjes wil neuken, begrijp je wat ik bedoel? Jij ziet pedofilie te extreem denk ik, het is (seksuele, maar dat niet alleen) gevoelens hebben voor kinderen. Voor de wet is dat personen onder de 18. Dus iemand van 21 die een meisje van 17 heeft en daar sex mee heeft is pedofiel. Dit hoeft naar mijn mening ook niet verkeerd te zijn. Daarom word je er ook niet voor gestraft als het met toezegging van het meisje is (met een klein leeftijdverschil uiteraard, dit kan niet als het meisje bijvoorbeeld 14 was, omdat je dan nog kind bent, ook al ben je geslachtsrijp)
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#14
zommes zei:
Je mag van mij best wel pedofiel zijn, als je je maar laat behandelen en jezelf als ziek beschouwd. Niet gaan denken dat je politieke partijen op kan gaan richten met ridicule standpunten.
Klik om te vergroten...

Je bent zelf ziek als je zo kortzichtig denkt. Mensen mogen zelf wel uitmaken waar ze op vallen. Behalve in boeken van sommige religies, en de huidige wetgeving staat er nergens geschreven "men mag alleen een relatie of sex hebben met iemand van 18 jaar en ouder". Mensen hebben die bullshit zelf ooit bedacht, en die mening is door veel mensen aangenomen. Dat betekent natuurlijk niet dat IEDEREEN zo MOET denken, en dat iemand die de mening niet deelt als ziek moet worden beschouwd, dat is pas ziek.
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#15
Solidius zei:
zommes zei:
Je mag van mij best wel pedofiel zijn, als je je maar laat behandelen en jezelf als ziek beschouwd. Niet gaan denken dat je politieke partijen op kan gaan richten met ridicule standpunten.
Klik om te vergroten...

Je bent zelf ziek als je zo kortzichtig denkt. Mensen mogen zelf wel uitmaken waar ze op vallen. Behalve in boeken van sommige religies, en de huidige wetgeving staat er nergens geschreven "men mag alleen een relatie of sex hebben met iemand van 18 jaar en ouder". Mensen hebben die bullshit zelf ooit bedacht, en die mening is door veel mensen aangenomen. Dat betekent natuurlijk niet dat IEDEREEN zo MOET denken, en dat iemand die de mening niet deelt als ziek moet worden beschouwd, dat is pas ziek.
Klik om te vergroten...

Dat is inderdaad zo, dat is ziek. Maar ik denk dat zommes gewoon iets te snel en te furieus de discussie is ingevlogen met het beeld pedofiel: vieze kerel van 50 met meisje van 6. Maar een pedofiel is niet perse iemand die van echt kleine kinderen houd. En al zeker niet iemand die dat echt uitvoert.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#16
Solidius zei:
Je bent zelf ziek als je zo kortzichtig denkt. Mensen mogen zelf wel uitmaken waar ze op vallen. Behalve in boeken van sommige religies, en de huidige wetgeving staat er nergens geschreven "men mag alleen een relatie of sex hebben met iemand van 18 jaar en ouder". Mensen hebben die bullshit zelf ooit bedacht, en die mening is door veel mensen aangenomen. Dat betekent natuurlijk niet dat IEDEREEN zo MOET denken, en dat iemand die de mening niet deelt als ziek moet worden beschouwd, dat is pas ziek.
Klik om te vergroten...

Uiteraard mag je het zelf uitmaken. God zal niet neerdalen om je levend te verbranden.

Maar waar lees jij in mijn post:
"men mag alleen een relatie of sex hebben met iemand van 18 jaar en ouder"

Dat zeg ik namelijk niet, dus waar heb je het over? Vind je pedofilie nou een afwijking of niet?
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#17
Pedofilie is (seksuele) gevoelens hebben voor mensen onder de 18

En ja het is een afwijking, net als homofilie en necrofilie, maar dat hoeft niet slecht te zijn zolang je er anderen geen kwaad mee doet.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#18
Intoxicated zei:
owja zommes: als jij als kerel van 20 een wijf van 18 neukt ben jij voor de wet pedofiel. Dat bedoelde elektronik. En ik denk ook dat iemand die een kind dat nog niet geslachtsrijp is (om jouw woorden maar te gebruiken) werkelijk wil neuken, een groter probleem heeft dan zijn pedofilie. Maar dat heeft een homo ook die alleen kleine jongetjes wil neuken, begrijp je wat ik bedoel? Jij ziet pedofilie te extreem denk ik, het is (seksuele, maar dat niet alleen) gevoelens hebben voor kinderen. Voor de wet is dat personen onder de 18. Dus iemand van 21 die een meisje van 17 heeft en daar sex mee heeft is pedofiel.
Klik om te vergroten...

Dit is gelul, jullie citeren de wet terwijl jullie deze niet kennen. Als je als 21 jarige een 15 jarig meisje neukt, van beiden kanten vrijwillig, heeft dat helemaal niks met pedofilie te maken. Als dat zo zou zijn, zou ik nu onderhand wel in de bak moeten zitten.

Je zegt dat ik zwart-wit denk, maar je snapt zelf nog niet eens wat pedofilie is. Pedofilie is inderdaad een afwijking. Dus niet gewoon een relatie tussen twee jongeren die een aantal jaren schelen.

Even voor de duidelijkheid:

Uitleg: Pedofilie is een seksuele geaardheid, die inhoudt dat een volwassen persoon zich (ook seksueel) aangetrokken voelt tot kinderen die nog niet in de puberteit zijn (dus tot gemiddeld 12 á 13 jaar oud). De persoon koestert sterke gevoelens van liefde voor deze kinderen, waar hij of zij in de meeste gevallen meer prioriteit aan geeft dan de behoefte aan omgang met andere volwassenen. Veel pedofielen hebben een exclusieve voorkeur voor kinderen en gaan daarom geen liefdesrelaties aan met andere volwassenen. Anderen hebben naast hun pedofiele ook homoseksuele of heteroseksuele gevoelens voor volwassenen en/of voor puberale jongens of meisjes.

Dus niet alles onder de 18.
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#19
zommes zei:
Uiteraard mag je het zelf uitmaken. God zal niet neerdalen om je levend te verbranden.

Maar waar lees jij in mijn post:
"men mag alleen een relatie of sex hebben met iemand van 18 jaar en ouder"

Dat zeg ik namelijk niet, dus waar heb je het over? Vind je pedofilie nou een afwijking of niet?
Klik om te vergroten...

Welke God? Ik geloof niet, maar dat even terzijde :)

Pedofilie IS een afwijking omdat de maatschappij het niet wil accepteren. Ik ben zelf geen pedofiel, maar kan me er best iets bij voorstellen dat het van sommige mensen een fantasie is om liefde met een minderjarige te bedrijven. En als de minderjarige in kwestie het zelf ook zou willen zie ik geen enkel probleem of reden dat het -volgens jouw woorden- als een 'ziekte' beschouwd zou moeten worden.
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#20
ik citeerde de wet niet.
Ik zei dat in de wet bepaald is dat sex met mensen onder de 18 gestraft kan worden. En ik gaf mijn visie op pedofilie.

Kort samengevat: Je hebt een groter probleem dan het vallen op mensen onder de 18 als je werkelijk je lul in een klein kind wil stoppen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."