#1
Intoxicated zei:okay zommes als je het zo schreeuwerig wil aanpakken.
Ik vind het best als jij vind dat moeder natuur bepaald heeft dat jongens vrouwen moeten neuken, heb ik geen enkel probleem mee. Ik ben hetero. Maar een homo zou zich hierdoor denk ik toch aangevallen voelen.
Ik zeg ook niet dat jij iets moet goedkeuren. Maar volgens de wet mogen wij homo's niet discrimineren bijvoorbeeld. Dus moeten we het accepepteren (misschien is dat een beter woord voor je dan goedkeuren?) dat homo's er zijn en dat het allemaal mag wat zij doen.
Ik denk, ben van mening (dus val me hier niet op aan) dat pedofilie eenzelfde soort afwijking is als homofilie, maar dan kleiner. En net een afwijking als necrofilie, maar dan groter. Het is een afwijking maar dat is niet slecht zolang je er anderen geen kwaad mee doet. Dus een pedofiel die het niet uitvoert, omdat hij accepteert dat het van de wet niet mag. En waarschijnlijk zijn er nog meer 'pedofielen' die gewoon accepteren en inzien dat je er een kind schade mee doet als je ze misbruikt. En die doen het om dat feit niet. Ik ga er dus ook vanuit dat pedofilie groter is dan jij denkt. Het zijn naar mijn mening niet alleen de gasten die kinderen verkrachten, het zijn niet alleen de gasten van de pedopartij, het zijn waarschijnlijk ook gewoon normale mensen die seksuele gevoelens voor kinderen hebben maar begrijpen dat je dit niet kan/mag maken
Zeg niet dat een hele groep mensen slecht is omdat er een aantal van hen werkelijk kinderen misbruikt.
owja zommes: als jij als kerel van 20 een wijf van 18 neukt ben jij voor de wet pedofiel. Dat bedoelde elektronik. En ik denk ook dat iemand die een kind dat nog niet geslachtsrijp is (om jouw woorden maar te gebruiken) werkelijk wil neuken, een groter probleem heeft dan zijn pedofilie. Maar dat heeft een homo ook die alleen kleine jongetjes wil neuken, begrijp je wat ik bedoel? Jij ziet pedofilie te extreem denk ik, het is (seksuele, maar dat niet alleen) gevoelens hebben voor kinderen. Voor de wet is dat personen onder de 18. Dus iemand van 21 die een meisje van 17 heeft en daar sex mee heeft is pedofiel. Dit hoeft naar mijn mening ook niet verkeerd te zijn. Daarom word je er ook niet voor gestraft als het met toezegging van het meisje is (met een klein leeftijdverschil uiteraard, dit kan niet als het meisje bijvoorbeeld 14 was, omdat je dan nog kind bent, ook al ben je geslachtsrijp)
Ik vind zelf ook dat homofilie een afwijking is net zoals pedofilie aangeboren of niet het is niet volgens de natuur.Punt..
Maar je kunt het echt niet met elkaar gaan vergelijken.
Dat homo's een partij oprichten,blaadjes uitgeven,feestjes organiseren etc.etc.Daar heeft niemand last van toch.Ook van hun gedachtegoed niet.
Moeten ze lekker zelf weten.
Maar nu de Pedo's waar de hell denk jij dan waar ze die partij voor oprichten?Om gezellig te socializen en te overleggen,van ow jonge jonge heb me vanacht een droom gehad ik was in Disney land.....?.
Kom op hee....Het gaat erom wat ze vertegenwoordigen en dat is sex met minderjarige*hele minderjarige* Kleine mensjes die onschuldig zijn en waarvan je moet afblijven.
En al die zogenaamde weldenkende pedo's waarover je rept,hoe komen die dan aan hun sexuele behoefte?Denk je niet dat ze stiekem een verbode filmpje of boekje bekijken?
Nee ze moeten zo'n partij gewoon laten bestaan,straks krijgen ze nog een eigen drukkerij erbij cadeau.
Maar die rechter die dit heeft goed gekeurd zal wel zelf een pedo zijn..
Schijnen veel rechters pedo te zijn..Die toninio van P.R de Vries had het ook op ze pc,stiekemmers!
Ps ,Ik zou de afwijking niet kleiner durfen noemen..

