Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsActie pedopartij levert één handtekening op

Actie pedopartij levert één handtekening op

109 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
@ben, was jij er toen ook al :confused: :wink:
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#2
WAT???
je word echt niet als pedo geboren hoor , dit is iets heel anders als homo zijn....

het zijn meestal mensen die een relatie niet aankunnen , ze voelen zich dan bedreigd en kunnen niet op tegen de eigen wil en wijsheid van een vrouw.
de kinderen zijn lekker weerloos , thats it.
niks genetisch bepaald hoor volgens mij is dat echt onzin.
R
RandomDude123Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Bullshit spacekonijn!

Homo worden aangeboren met een sexuele drang naar eenzelfde geslacht.
Seksslaven worden aangeboren met een sexuele drang naar onderdrukking.
Pedo's worden aangeboren met een sexuele drang naar kinderen.

Zo kan ik een heel lijsje maken. Er zijn genoeg mensen met een eigenzinnige sexuele drang. Er zijn zelfs mensen die sexuele drang hebben naar teddybears! Kijk maar eens rond op internet, je komt de gekste dingen tegen.

Meestal zijn pedo's hele normale mensen in hun dagelijkse leven, maar hebben ze nu eenmaal een sexuele drang die niet past in onze maatschappij.

O ja, die capslock letters van jou zijn foking irri.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#4
Baukereg heeft hard gelijk.
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#5
Pedofielen zijn mensen met een afwijkende seksuele voorkeur. Net zoals homo's en biseksuelen. Ik wil niet zeggen dat ze slecht zijn, maar het is een afwijking van het gemiddelde. De meeste mensen zijn heteroseksueel. Maar het verschil is, pedofilie kan je alleen uitvoeren tegen de wet in. Om voor mij zeer begrijpelijke redenen.
Ik geloof ook best dat er heel veel pedofielen zijn. Ik denk ook dat de meeste pedofielen weten dat het verkeerd is en er nooit aan toe zullen geven. Maar dat er maar weinig zijn die aan wie dan ook toegeven dat ze gevoelens voor kleine kinderen hebben is toch redelijk vreemd. En sinds het om seksuele voorkeur gaat en dus geen psychische stoornis is (ervanuit gaande dat homoseksualiteit ook geen psychische stoornis is.)
Dus er zijn denk ik maar heel weinig pedofielen die dus wel vuilakken zijn en iemand anders pijn willen doen door hun seksuele wil door te drijven (het klopt misschien niet helemaal, maar zie het zoals veel hetero's die vast wel een willekeurig vreemd meisje willen neuken, maar er uiteraard niet iemand voor gaat verkrachten omdat dit gewoon fout is). Oftewel de pedofielen die het uitvoeren zijn net zo erg als verkrachters, en kunnen ook opgesloten worden en al. Maar als er zoals hier gereageerd word en dan bedoel ik dingen als pedofielen moeten dood en wat dan ook. Denk dan eens na en denk dat een normale heteroseksueel of homoseksueel ook niemand kwaad doet, en dus een normale pedoseksueel ook niet. Jullie zijn dezelfde mensen als degenen die homo's in elkaar sloegen en nariepen toen het nog niet geaccepteerd was dat het gewoon zo is. Of misschien zijn de mensen die deze uitlatingen hier hebben gedaan zo stupide dat ze nog steeds homo's raar vinden. Haha stik er maar in dan :wave:

edit: was voor spacekonijn's post begonnen, door baukereg's terechte afkeuring van die opmerkingen van mensen.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Pedofilie is een psychische stoornis. Dit werd vertelt door een psycholoog op tv nav de ophef omtrent de pedopartij. Pedofielen willen zich graag in het rijtje plaatsen van homofilie, bisexueel. Maar dit is een aangeboren "ding" en pedofilie is een psychische stoornis en staat in hetzelfde rijtje als, fetisjisme, transvestitisme, voyeurisme, exhibitionisme, masochisme en sadisme.

kijk ook eens hier en hierstaan nog meer sexuele stoornissen waaronder ook weer pedofiel/pedosexueel.

Het is zoals het is en niet zoals we zelf denken wat het is (@baukereg, intoxaceted)
s
shihuandgiLid
01-01-2024, 00:00
#7
pedofilie is zoals necrofilie en homofilie,


aangeboren afwijking,

nog zo'n site's :

www.meisjesforum.net (ongelooflijk! een kerel post een video van een 19 jarige vrouw, en hij krijgt te horen dat ze te oud is voor hun forum:openmouth: en dat ze haar bh moet aanhouden!!! gestoorde mensen)

www.playtoymagazine.com legale pedofilie netwerk van amerika!


gestoorde mensen,

hoewel ik wel moet zeggen dat ik necrofilie eerder intressant vind!(wat de drijfsfeer is van die mensen om zo'n daden te verrichten)

maar pedofilie is zwaar gestoord!
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik vind het erg ver gaan dat hier pedofielen vergeleken met homoseksuelen. En dat het gepresenteerd wordt als aangeboren afwijking.
Als dat zo zou zijn, dan hebben alle kinderen van mensen, die pedofiel zijn, of later homoseksueel blijken te zijn (maakt niet uit op welke leeftijd), een kans om pedofiel of homoseksueel te zijn. Weet je dan wel niet hoeveel potentiele pedofielen en homoseksuelen er rond lopen!? Aangeboren afwijking geef je namelijk door aan je kinderen.

Pedofilie is, zoals caatje al zei een psychische stoornis. Niets meer en niets minder.
Het is absoluut niet te vergelijken met homoseksuelen. Ik vind dat ook om heel eerlijk te zijn een walgelijke vergelijking.
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#9
wat is nederland toch een vrij land!
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#10
Play_bunny zei:
Pedofilie is, zoals caatje al zei een psychische stoornis.
Klik om te vergroten...

Nee, een sexuele voorkeur die niet door het merendeel van de maatschappij aanvaard wordt.
s
shihuandgiLid
01-01-2024, 00:00
#11
Play_bunny zei:
Ik vind het erg ver gaan dat hier pedofielen vergeleken met homoseksuelen. En dat het gepresenteerd wordt als aangeboren afwijking.
Als dat zo zou zijn, dan hebben alle kinderen van mensen, die pedofiel zijn, of later homoseksueel blijken te zijn (maakt niet uit op welke leeftijd), een kans om pedofiel of homoseksueel te zijn. Weet je dan wel niet hoeveel potentiele pedofielen en homoseksuelen er rond lopen!? Aangeboren afwijking geef je namelijk door aan je kinderen.

Pedofilie is, zoals caatje al zei een psychische stoornis. Niets meer en niets minder.
Het is absoluut niet te vergelijken met homoseksuelen. Ik vind dat ook om heel eerlijk te zijn een walgelijke vergelijking.
Klik om te vergroten...


ja je hebt wel gelijk!
excuses hiervoor,

want pedofilie is vele malen erger dan homofilie(dat stilletjes aan meer en meer aanvaard word!)
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#12
Solidius zei:
Play_bunny zei:
Pedofilie is, zoals caatje al zei een psychische stoornis.
Klik om te vergroten...

Nee, een sexuele voorkeur die niet door het merendeel van de maatschappij aanvaard wordt.
Klik om te vergroten...
amen

het is verglijkbaar met geloof je hebt de extremisten en degenen die er goed mee om kunnen gaan
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#13
damn, dat vind ik wel wat hoor.. om zo te zeggen dat pedofolie een psychische stoornis is. Wie bepaalt wat een stoornis is, als ik mocht bepalen wat een psychische stoornis was, dan was iedereen van de vvd het en de cda niet te vergeten. En eigenlijk.... me pa zegt wel es: iedere volwassene met kinderen is een soort van pedofiel. ja toch? :confused:
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#14
Waterpijp zei:
En eigenlijk.... me pa zegt wel es: iedere volwassene met kinderen is een soort van pedofiel. ja toch? :confused:
Klik om te vergroten...
iedere oudere met relatie met een kind ja.
maar het hoeft niet eens volwasenne te zijn.
als een 17 en 18 jarige een relatie hebben word er ook van pedofilie gesproken
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dood aan de Pedo's
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#16
Baukereg zei:
Bullshit spacekonijn!

Homo worden aangeboren met een sexuele drang naar eenzelfde geslacht.
Seksslaven worden aangeboren met een sexuele drang naar onderdrukking.
Pedo's worden aangeboren met een sexuele drang naar kinderen.

Zo kan ik een heel lijsje maken. Er zijn genoeg mensen met een eigenzinnige sexuele drang. Er zijn zelfs mensen die sexuele drang hebben naar teddybears! Kijk maar eens rond op internet, je komt de gekste dingen tegen.

Meestal zijn pedo's hele normale mensen in hun dagelijkse leven, maar hebben ze nu eenmaal een sexuele drang die niet past in onze maatschappij.

O ja, die capslock letters van jou zijn foking irri.
Klik om te vergroten...

Alleen met die laatste zin ben ik het eens.

Maar luister vriend, dat jij in die sprookjes gelooft maakt niet uit, maar als je wil dat andere mensen in die onzin geloven zou je toch echt even met bewijzen aan moeten komen. Dan heb ik het dus over wetenschappelijk onderzoek wat is gedaan en wat daar de uitkomst van is. Want zelfs bij homofilie hebben ze nog niet voor 100% weten te bewijzen dat dat echt een genetisch bepaalde eigenschap is. Er zijn dergelijke indicaties, maar ze kunnen bijvoorbeeld nog niet bij een baby zien of die homo gaat worden. Oftewel: de wetenschap gokt maar wat in de rondte. Hier maken freaks dan weer misbruik van om hun ziekte als iets menselijks te kunnen bestempelen.

Geloof me: op kleine kinderen geilen als volwassene is NIET MENSELIJK. Dat is niet de bedoeling geweest van moeder natuur, God, Allah, of wie dan ook. Onze volksvertegenwoordiging mag van mij dus ook niet uit dat soort mensen bestaan.
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#17
zommes zei:
Geloof me: op kleine kinderen geilen als volwassene is NIET MENSELIJK. Dat is niet de bedoeling geweest van moeder natuur, God, Allah, of wie dan ook. Onze volksvertegenwoordiging mag van mij dus ook niet uit dat soort mensen bestaan.
Klik om te vergroten...
waar staat dat het onmenselijk is?
als het onmenselijk is dan zouden kinderen toch ook niet rijp worden voor bevruchting op jonge leeftijd?
als het niet de bedoeling was van een "hogere macht" dan zouden dieren toch ook niet aan pedofilie doen?
en dat doen ze wel degelijk het heeft allemaal met geslachtsrijpheid te maken.
ik heb nog nooit ergens gelezen dat het onmenselijk de media geeft ons slechts de extreme kanten van het pedofilie.
je hebt ook de mensen die echt van zon kind houden en behandelen als een gelijke! en dan is er ook sprake van pedofilie alleen is het wel een degelijke relatie en kun je dan nog over slecht praten als het van beide kanten liefde is?
wil je 2 mensen die van elkaar houden verbieden van elkaar te houden?
ik probeer het overgens niet goed te praten dat die partij er is maar van wat ik hier merk in dit topic en eerdere hier over is dat we slechts over de extreme kanten praten en dat is erg jammer dat de mensen het zo zwart-wit zien.
het is namelijk slechts een voorkeur.
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#18
@caatje: dat zei een psycholoog... die jij zag op tv. Maar geloof maar niet dat dit een aanvaarde theorie is ofzo. Wat een psycholoog zegt hoeft niet perse waar te zijn. Wat 1 iemand zegt. Sowieso alles wat psychologen zeggen nemen mensen als waar aan. Het is geen wetenschap. En wat de psychologen nu doen is gebaseerd op de ideen van bepaalde belangrijke psychologen vroeger. Wat dus ook niet perse waar hoeft te zijn wat die mensen toen vonden. Alleen dat is de geaccepteerde stof.

@playbunny: niet elke afwijking (denk dan aan een afwijking van de standaard, dus ook homofilie, het hoeft niet perse een ziekte te zijn ofzo) waarmee je geboren bent is perse door te geven op de volgende generatie hoor... denk even na.

@zommes: ze kunnen bij een baby ook niet bewijzen of hij heteroseksueel word, denk even na. En als we homofilie dus goed moeten keuren, zolang ze geen andere mannen verkrachten. Moeten we pedofilie dus ook goedkeuren, zolang ze het niet werkelijk uitvoeren.

@electronic: Ik begrijp helemaal wat je bedoelt, maar als iemand van 19 sex heeft met iemand van 16 is dat voor de wet in principe verboden. Maar je zal er niet voor gestraft worden zolang het met goedkeuring van het meisje was. De meeste mensen hier denken bij pedofilie aan mensen van boven een bepaalde leeftijd die met kleine kinderen sexuele verhoudingen zouden willen hebben. En dat gebeurt bij echt kleine kinderen of tegen hun zin, of ze weten niet eens dat wat ze doen seksueel van aard is. Dus dan doe je iemand er werkelijk kwaad mee. En word je ook werkelijk gestraft. Maar je hebt gelijk met wat je zegt.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#19
Intoxicated zei:
@zommes: ze kunnen bij een baby ook niet bewijzen of hij heteroseksueel word, denk even na. En als we homofilie dus goed moeten keuren, zolang ze geen andere mannen verkrachten. Moeten we pedofilie dus ook goedkeuren, zolang ze het niet werkelijk uitvoeren.
Klik om te vergroten...

Wat zullen we nou dan beleven... Ga jij mij vertellen dat ik moet nadenken?

Als een baby met een penis geboren wordt, is het de bedoeling dat hij later een vrouwtje gaat neuken met dat ding. Daar komen namelijk zaadcellen uit die de aanwezige eitjes in de baarmoeder van dat vrouwtje kunnen bevruchten. Wie moet er nou nadenken? Ben jij door de ooievaar gebracht ofzo?

Gaan we hier nou serieus ontkennen dat het onnatuurlijk is om op kleine ONVRUCHTBARE kinderen te vallen? Pedofielen vallen niet op geslachtsrijpe kinderen, dynamite.

Intoxicated zei:
En als we homofilie dus goed moeten keuren, zolang ze geen andere mannen verkrachten.
Klik om te vergroten...

Bovendien. We MOETEN helemaal niks goedkeuren, ik bepaal zelf wel wat ik goed keur. Je mag van mij best wel pedofiel zijn, als je je maar laat behandelen en jezelf als ziek beschouwd. Niet gaan denken dat je politieke partijen op kan gaan richten met ridicule standpunten.
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#20
zommes zei:
Geloof me: op kleine kinderen geilen als volwassene is NIET MENSELIJK. Dat is niet de bedoeling geweest van moeder natuur, God, Allah, of wie dan ook. Onze volksvertegenwoordiging mag van mij dus ook niet uit dat soort mensen bestaan.
Klik om te vergroten...

Wat is er "NIET MENSELIJK" aan een sexuele voorkeur of fetisjisme?
Dat je zelf misschien zo eenzijdig denkt betekent niet dat iedereen het daarmee eens is.
Religie staat er overigens volledig buiten, waarom je dat erbij betrekt is mij een raadsel.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."