Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBedreigde Junksoort

Bedreigde Junksoort

46 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#1
aan de ene kant denk k t ook maar aan de andere kant, zit r dan ook een draadje los bij ons wij nemen ehm toch :wink:
W
WelhallodaarLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mijn moeder helpt me met het verzorgen van mijn san pedro en 7 wiet plantjes
en in het weekend krijg ik altijd bier, maar roken mag ik niet :(
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#3
Heb een paar keer iets vernomen over dat de Heroine junk in Nederland aan het uitsterven is! :openmouth: Er zouden nog nauwelijks nieuwe bijkomen omdat men steeds meer begrijpt dat het risico to groot is. Denk dat we het qua drugsgebruik toch best goed doen hier in Nederland. Zeker als je kijkt naar Amerika, met hun Crack en tegenwoordig Meth.
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#4
ja dat heb ik ook een btje vernomen.... het is allemaal best schokkend eigelijk want zo ook de jeugd van tegenwoordig die rookt veel minder dus de rokers zijn ook aan het uitsterfen vooral de shag rokers....
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Deranged zei:
Heb een paar keer iets vernomen over dat de Heroine junk in Nederland aan het uitsterven is! :openmouth: Er zouden nog nauwelijks nieuwe bijkomen omdat men steeds meer begrijpt dat het risico to groot is. Denk dat we het qua drugsgebruik toch best goed doen hier in Nederland. Zeker als je kijkt naar Amerika, met hun Crack en tegenwoordig Meth.
Klik om te vergroten...

Goeie zaak zou ik zeggen. Leuke naam voor de topic by the way
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#6
roken valt mee hoor

dr zijn er nog genoeg
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#7
Volgens mij zijn de echte die-hard junks al een tijdje overgestapt op speed.
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#8
nahh, volgens mij valt het best wel mee..
kzie er nog genoeg als k ns n keer de stad doorkruis op mn fietsje..
en rokers ook dacht k..

maar als het er minder waren, ist tog alleeen maar beter? :mrgreen:
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#9
hmm de de komende generaties jeugd die roken steeds minder... maar het valt nog niet heel erg op nee
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#10
Denk dat de constante prijsverhoging en het constante geouwehoer uiteindelijk wel hun uitwerking zullen hebben ja.
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik blijf gewoon bij de ouwe vertrouwde tobacco farm :grin:
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik blijf bij drum!
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#13
dallandra zei:
ik blijf bij drum!
Klik om te vergroten...
en wat als de tabaks kosten nog hoger worden ?
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#14
tobacco arm toch je weet
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#15
WildChild zei:
tobacco arm toch je weet
Klik om te vergroten...
hehe het is idd lekker goedkoop maar dat het nou zegt dat je arm bent niet echt :P plus dat iedereen een eigen smaak heeft en dat is maar goed ook anders zou iedereen het zelfde zijn :P
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik blijf trouw aan van nelle halfzwaar of zwaar
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Kim zei:
Ik blijf trouw aan van nelle halfzwaar of zwaar
Klik om te vergroten...
nah dan ken je beter dikke havana paffen johhh :grin: :grin:
l&m hier of marlboro en lots of jointen :sunglasses: :stoned:
C
ChimeraLid
01-01-2024, 00:00
#18
Elektronik_dynamite zei:
dallandra zei:
ik blijf bij drum!
Klik om te vergroten...
en wat als de tabaks kosten nog hoger worden ?
Klik om te vergroten...

Tja.. Ik schrok laatst wel.. Koop normaal jakobs, maar die hadden ze ergens nie.. Dus ik maar van nelle gekocht... VIJF euro.. Ik zei (in guldens) als het een 10tje wordt stop ik.. Tis inmiddels zo'n 12 gulden.. Das 50 gulden per maand foetsie.. Het gaat nergen meer over..

:rolleyes:
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#19
Chimera zei:
Elektronik_dynamite zei:
dallandra zei:
ik blijf bij drum!
Klik om te vergroten...
en wat als de tabaks kosten nog hoger worden ?
Klik om te vergroten...

Tja.. Ik schrok laatst wel.. Koop normaal jakobs, maar die hadden ze ergens nie.. Dus ik maar van nelle gekocht... VIJF euro.. Ik zei (in guldens) als het een 10tje wordt stop ik.. Tis inmiddels zo'n 12 gulden.. Das 50 gulden per maand foetsie.. Het gaat nergen meer over..

:rolleyes:
Klik om te vergroten...
ja daarom koop ik lekker tobacco farm, nahja eigelijk kopen mijn ouders het :flushed: maar het is wel lekker goedkoop ^^ 3,35 voor een pakje :)
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#20
Elektronik_dynamite zei:
Chimera zei:
Elektronik_dynamite zei:
dallandra zei:
ik blijf bij drum!
Klik om te vergroten...
en wat als de tabaks kosten nog hoger worden ?
Klik om te vergroten...

Tja.. Ik schrok laatst wel.. Koop normaal jakobs, maar die hadden ze ergens nie.. Dus ik maar van nelle gekocht... VIJF euro.. Ik zei (in guldens) als het een 10tje wordt stop ik.. Tis inmiddels zo'n 12 gulden.. Das 50 gulden per maand foetsie.. Het gaat nergen meer over..

:rolleyes:
Klik om te vergroten...
ja daarom koop ik lekker tobacco farm, nahja eigelijk kopen mijn ouders het :flushed: maar het is wel lekker goedkoop ^^ 3,35 voor een pakje :)
Klik om te vergroten...


haha mijn mam's kocht het ook altijd voor mij, en dat terwijl ik al bijna 19 ben :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."