Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"als het een blok van een kilo is, dan is het waarschijnlijk 'normale' coke en dus nog niet uitgekookt. crack (base-coke) wordt uitgekookt en ziet er meestal wat grauw uit. normale coke is wit. als de coke in een tampon vorm is, dan is het ook nog niet uitgekookt, maar dan komt het net uit iemands kontje hangt dus een beetje van de grote van het blok af en de kleur! (en ook de geur...) http://dagboekvaneenjunk.web-log.nl"
"http://dagboekvaneenjunk.web-log.nl jah basen is te bizar voor woorden! het effect is veel heftiger dan snuiven... heb het zelf maar 1 keer gedaan en vond er toen GODZIJDANK!!! niets aan... maar heb ken wel junkies die buiten op straat lopen die idd de hele avond zitten te basen..."
"www.dagboekvaneenjunk.web-log.nl herken heel erg wat je schrijft... misschien moet je ffies op mn site kijken! heb kapot veel drugs gebruikt... en had steeds meer nodig om er wat van te voelen... totdat ik verslaafd raakte aan de coke. op mn dieptepunt snoof ik dagelijk 1 1/2 gram doordeweeks en in het weekend nog wel meer."
"http://dagboekvaneenjunk.web-log.nl dat zenuwachtige gevoel is idd je lichaam dat vraagt naar coke... zoals je het voelt in je buik als je honger krijgt, zo ga je dat op een gegeven moment met heel je lichaam voelen als je trek in coke krijgt..."
"@ Corleoné lief dat je me blijft volgen... het is idd een mindfucker, een sluipmoordenaar, the white devil!!! lfs., I. http://dagboekvaneenjunk.web-log.nl"
"@ melissa bedoelde ook niet dat je honger kreeg als je trek hebt, maar dat je het kan vergelijken met elkaar. als je lichaam eten nodig heeft, dan krijg je honger en dat voel je in je maag. als je lichaam om coke vraagt, dan krijg je trek en dat voelt aan als een zenuwachtig gevoel."
"@ melissa d8 dat je reactie een reactie op de mijne was... maar begrijp nu dat je het nog niet had gelezen... mijn reactie op jouw reactie was dus eigenlijk overbodig! www.dagboekvaneenjunk.web-log.nl"
"SUCCES!!! Ben benieuwd hoe het met je gaat!!! Ben zelf ook net gestopt!!! http://dagboekvaneenjunk.web-log.nl"
"http://dagboekvaneenjunk.web-log.nl een vriendin van me gebruikt met haar vriend samen al meerdere jaren en hebben nu een tweeling van zes jaar... dus dat is gelukt terwijl ze beiden gebruikten."
"@ slipperman ben het met je eens, vind dat je als ouder de verantwoordelijkheid hebt het goede voorbeeld te geven, dus NIET gebruiken en ook niet stiekum. kinderen voelen veel aan, ookal begrijpen ze het niet. http://dagboekvaneenjunk.web-log.nl"