#1
en wat als de tabaks kosten nog hoger worden ?dallandra zei:ik blijf bij drum!
en wat als de tabaks kosten nog hoger worden ?dallandra zei:ik blijf bij drum!
hehe het is idd lekker goedkoop maar dat het nou zegt dat je arm bent niet echt :P plus dat iedereen een eigen smaak heeft en dat is maar goed ook anders zou iedereen het zelfde zijn :PWildChild zei:tobacco arm toch je weet
nah dan ken je beter dikke havana paffen johhhKim zei:Ik blijf trouw aan van nelle halfzwaar of zwaar

Elektronik_dynamite zei:en wat als de tabaks kosten nog hoger worden ?dallandra zei:ik blijf bij drum!

ja daarom koop ik lekker tobacco farm, nahja eigelijk kopen mijn ouders hetChimera zei:Elektronik_dynamite zei:en wat als de tabaks kosten nog hoger worden ?dallandra zei:ik blijf bij drum!
Tja.. Ik schrok laatst wel.. Koop normaal jakobs, maar die hadden ze ergens nie.. Dus ik maar van nelle gekocht... VIJF euro.. Ik zei (in guldens) als het een 10tje wordt stop ik.. Tis inmiddels zo'n 12 gulden.. Das 50 gulden per maand foetsie.. Het gaat nergen meer over..
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."