#1
Nee, weed is illegaal in Nederland. En het gedoogdbeleid is enkel achteruitgegaan sinds de invoer.Wiet is ons al gelukt dus de rest moet ook kunnen.
Nee, weed is illegaal in Nederland. En het gedoogdbeleid is enkel achteruitgegaan sinds de invoer.Wiet is ons al gelukt dus de rest moet ook kunnen.
Media draait meer om schokkende verhalen en dramatische gebeurtenissen te verkopen dan daadwerkelijk cijfers en tabellen laten zien tegenwoordig. Hierdoor raakt de gemiddelde onschuldige burger die elke dag om 20:00 uur het journaal kijkt in verwarring en vraagt zich af of de overheid wel genoeg doet om dit kwaad te bestrijden.Ik heb sowieso het idee dat media misbruikt voor wetsvoorstellen en beleid.
Ach, dit vergeet ik altijd sinds ik niet in Nederland woon, zal even mijn comment bewerken. Inderdaad niet een strak beleid want als ik mij niet vergis zijn coffeeshops wel legaal maar wat binnenkomt via de achterdeur niet.Nee, weed is illegaal in Nederland. En het gedoogdbeleid is enkel achteruitgegaan sinds de invoer.
Oh nee. Wat ik er nog van weet was dat ze kwamen met argumenten als: "Ik kan gewoon stoppen met alcohol als ik dat wil, alcohol is niet verslavend en alle harddrugs zijn verslavend, ergo alcohol is geen harddrug". Dus ik weer vertellen dat er echt veel mensen wel degelijk verslaafd zijn aan alcohol, mja hij zei dat het in verhouding wel meeviel, dus ik weer met cijfers komen.Kwamen ze dan met goeie argumenten? Anders is het gemakkelijk dit soort mensen met hun mond vol tanden te zetten.
Dan hoop ik dat de theorieën van gedeeld bewustzijn kloppen, zodat ik kan zeggen dat "ik" het meemaak 🤣
Ik verlang tot de dag dat het niet meer genormaliseerd is om elkaar "dingen te verbieden", als die dag er ooit zal komen.
Het negatieve zelfbeeld komt doorgaans eerst, dan gaan mensen drugs nemen, waardoor ze hun negatieve zelfbeeld even vergeten, maar als ze nuchter worden krijgen ze last het besef dat het genot alleen werd opgewekt dankzijn de middelen, wat weer een bevestiging is van het negatieve zelfbeeld.
Daarbij is het negatieve zelfbeeld niet per se onzeker zijn; dat is wat anders. Maar meer een soort containerbegrip voor trauma wat elk mens kan oplopen tijdens zijn/haar leven in verschillende mate van ernstigheid.
Cocaïne is waarschijnlijk ook niet verboden geweest omdat iedereen er verstandig mee omkom. Eerder door de negativiteit errond. Net zoals met 3mmc.Ik niet. Iedereen vrij in zijn eigen keuzes. Waarom zouden zij die er wel mee overweg kunnen moeten boeten voor zij die het niet kunnen?
Alles waar de DEA geen vinger in de pap heeft en geen geld aan verdient zoals marijuana en kratom, wordt als zeer gevaarlijk bestempeld ...
Mag ik als ervaringsdeskundige Even melden dat ik ( chronische pijn en moe ) tot oktober kapot was, depressief, beroerd . Omdat ik de dosis moest verhogen en anti depressiva moest nemen.
Weigerde ik. Na 3 weken alles lezen. Lid van kratom united , hulp gevraagd en slik ik geen tramadol meer . Enkel green Malay tea. Ik heb weer plezier , geen afkick proces . Helder hoofd. Minder pijn, meer actief . ( rustig opbouwen na 6 jaar plat )
Wil ik eens een avond licht trippen en me super voelen neem ik een beetje 3MMC. Met Etizolam. Geen drank meer voor mij ( drank is een Trigger voor mijn PTSS) ik rook niet.
Dus dit is mijn avondje . Lekker omfreubelen en schrijven en tekenen . Kratom heeft mijn leven gered . En nu experimenteer is wat , volg jullie ervaringen en heb alles ook onder controle en dat is heerlijk. ( 5jR gedronken korte periodes periodes uit angst verdriet en schaamte )
Nooit meer . Deze avondjes zijn van mij, en laden me juist weer op.
ik hoop dat t nog een tijdje legaal blijft , mijn PTSS is minder ook. Rust in hetkoppie, ( kratom is wel Een opiaat, maar plantaardig . Ik leef weer , ondanks de pijn nog . Maar ik doe weer dingen en heb weer meer contact met vrienden .
Iets met ADD hoofd 😅🤯🤔Goed dat kratom jou helpt. Lijkt me wel dat je helemaal offtopic gaat...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."