Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mrloverdj zei: Tuurlijk kan een jochie van 13 ook een dealer hebben. Maar dit is te makkelijk. Klik om te vergroten... Hopelijk heb je het geluk als ouder zijnde van die 13 jarige dat de dealer een beetje verstand heeft. En gezondheid boven winst kiest en niet verkoopt aan 13 jarige. Maar indd wat je zegt, ze komen er toch wel alleen. Alleen met een moeilijkere omweg."
"CuriousExplorer zei: Prijzen noemen mag niet. Los daarvan, betalen jullie in NL vanaf 3 gram al zo een lage prijs? Wow, ik word iedere keer opgelicht blijkbaar. 🤥😬 Klik om te vergroten... Sorry, goed dat je het zegt over die prijs. Foutje vab mij !"
"Mezelf zei: Helemaal juist en helemaal bedankt dat je het in je quote van @Luna199263 weggehaald had. Echt top! Klik om te vergroten... Nogmaals goed van het zeggen en verwijderen. Wist niet dat het tegen de richtlijnen was !"
"Roze Olifant zei: Ik heb het ook al super lang liggen en gebruik het echt zelden. Je hoort vooral van de mensen die er verslaafd aan raken (wat er helaas inderdaad wel wat zijn.) Het ligt toch echt ook aan de persoon. Had ik 3-MMC nu pas voor het eerst tegengekomen, had ik het nooit durven gebruiken vanwege de slechte naam. Terwijl ik er dus geen moeite mee heb. Maar goed, de waarschuwingen zijn blijkbaar ook zeker niet geheel onterecht, ik vind ‘t een lastige. Klik om te vergroten... Hoe ik het soms zie, is dat sommige mensen verschillend verslaafd kunnen worden. toen ik 2x ghb had gedaan, had ik niet de neiging om meer te gebruiken. Heb het 2x gedaan in iets minder dan een jaar tijd. toen ik 2x 3mmc had gedaan, had ik snel ( binnen paar dagen) de neiging om weer te gebruiken. toch hoor ik vaak dat zowel 3mmc als ghb verslavend zijn. Ik zie mezelf ook als iemand die verslavingsgevoelig is voor poeder drugs en niet voor pillen of vloeistoffen. Daarom hoor je ook vaak dat mensen 3mmc oraal nemen ipv nasaal vanwege de cravings."
"Roze Olifant zei: Daar kan ik me vinden. Ik weet van mezelf dat ik enigszins gevoelig ben voor ‘functionele’ drugs zoals benzo’s en lage (werk)dosissen stimulanten, dat is een oppasser voor mij, zeker omdat ze elkaar in de hand werken. Ik ben van nature een moeilijke inslaper en overdag eerder aan de passieve/hangerige (lees luie 😅) kant, dus die middelen liggen altijd op de loer. Reguleer het voor mezelf wel streng genoeg. Maar GHB vond ik ook totaal niet verslavend, ook niet zo bijzonder... en 3-MMC dus ook niet. 3-MMC vind ik voor af en toe een avondje wel leuk, maar ik denk er niet zo vaak aan. Als ik het doe hou ik het bij een normale dosis en, inderdaad, oraal. Snuiven is minder effectief en verslavender. Klik om te vergroten... Ik ben dus afgelopen tijd aardig verslaafd eraan geweest ( tot een punt dat het bijna dagelijks een gram was). Altijd gesnoven en nooit oraal genomen. Ben nu 4 weken gestopt en voelt top. Toch door alle verhalen over oraal wil ik een keer in de toekomst pallets( geloof dat het zo heet) proberen. Bij goeie lijn snuiven voelde ik me al top en het effect was enorm aanwezig. Vraag me dan altijd af hoe het is om oraal te doen, omdat velen zeggen dat het effect nog erger / beter is. Zelf wou ik dat ik 3M kon houden bij “ een avondje zo nu en dan”. Geluk heb ik dat ik, wanneer ik niet gebruik, een prima slaper ben. Nooit in aanraking hoeven komen met benzo ect. Toch hoor ik er altijd veel en soms ook slechte verhalen over ( slecht Als in dat mensen er afhankelijk van worden ). Zo zie je maar dat verslavingen voor ieder persoon afhankelijk is. Dat is ook de reden dat ik altijd een beetje naar wordt van de mensen die zeggen : “ maar als je weet dat je verslaafd kan worden van drugs, waarom begin je er dan aan ?” alsof we bij de eerste keer 3mmc, cocaïne, speed, slaap middel ect er voor kiezen om verslaafd/ afhankelijk er van te worden 😂"
"Kwatzakottel zei: Wat ik een beetje mis in het verhaal is de context: namelijk dat die jongeren al een jaar in een volstrekt idiote lockdown zitten en daarom naar dit soort middelen grijpen. Dan kun je wel gaan zitten vloeken op die middelen, maar die lockdown is het probleem. Klik om te vergroten... Hier ben ik her helemaal mee eens. Ben 22 geworden maand geleden. Voor Corona deed ik wel eens een pilletje op een festival, meer niet. Vanwege de muziek genre ( hardcore ) ben ik ook wel anders gaan gebruiken. Niet om enorme foute stereotypes neer te zetten. Ik merk op hardcore feesten dat het” normaler” is om wat te combineren. Denk aan xtc, beetje pep erbij en hier en daar wat sos. Op after dan lekker doorgaan. Toen ik op techno feesten was, merkte ik dat het voornamelijk bleef bij een pilletje. buiten dat verhaal, ik deed alleen op feesten. En vanaf de lockdown / corona Ben ik gaan experimenteren. Helemaal niks mis mee, alleen het liep uit de hand. Van 1x in de maand op een festival, naar cocaïne in de club op de maandag, naar een 3mmc verslaving. vraag me oprecht af of ik dit ook zal hebben als er nooit Corona was geweest. Tuurlijk, de stof is het zelfde en je verslavings gevoeligheid is niet afhankelijk van Corona. Maar als ik gewoon eens in de zoveel tijd een feestje had, normaal naar school kom en min sociale contacten kon onderhouden, zou die 3mmc verslaving dan ook zijn geweest ? Ik denk het in mijn geval zeker niet. Maar je weet het nooit. lang verhaal kort. Voor Corona had ik 3 soorten harddrugs geprobeerd, nu heb ik 3 soorten harddrug niet geprobeerd."
"Knuffelpanda zei: Ik verveelde me ook nogal en ben mede daarom gaan experimenteren .... Klik om te vergroten... Jaa begin was bij mij leuk. Xtc avondje doen. Je was lekker thuis ipv een feest dus hele andere sfeer. Was allemaal zo onschuldig. Als je me halverwege maart vorig jaar ( begin corona) had verteld hoe ik er nu aan toe ben, had ik je uitgelachen en niet geloofd. experimenteren was leuk, dagelijks gebruiken niet."
"zeker mee eens. Maar als ik mijn gebruik zag voor en na Corona zie je degelijk wel verschil. Of het veel gebruiken uiteindelijk kwam door Corona of omdat ik het zelf chill vond, dat is voor iedereen een raadsel waar we nooit achter komen. Zelfs ik niet Martinus zei: Tja, wat ga je er aan doen? Als je het bij corona neer leg dan doe je ook een beetje alsof het buiten jezelf legt Klik om te vergroten..."
"Snuffelaar zei: Ik blijf het aan iedereen vragen maar wat voel jij van 3-mmc als je het snuift? Of doe je enkel oraal? Klik om te vergroten... Hi, Ik zag deze vraag en wou hem even voor je beantwoorden uit mijn perspectief. Ik voel enorm veel van 3mmc snuiven. Je krijgt meteen een rush na een paar minuten en de euforie is ( in mijn ogen) nog 10c beter dan de eerste keer xtc. hoop dat dit helpt!"
"Mrloverdj zei: Wat ik hier allemaal voorbij zie komen...de ellende van 3mmc Verbied het in godsnaam. Dat lost niet alles op. Maar ik hoor telkens dat rc's zo handig te bestellen is en als alleen al de media jou de interesse laat wekken van 3mmc Tuurlijk kan een jochie van 13 ook een dealer hebben. Maar dit is te makkelijk. Klik om te vergroten... Ben het hier indd mee eens. Ik ga naar de website, bestel even 3 gram (Modknip-Geen prijzen noemen-modknip). Bij betalen moet ik even aanvinken dat ik 21 ben en hoppa, paar dagen later in een envelop in de brievenbus. Geen leeftijd controle of wat dan ook. Als ik 13 was en ik de website kende, kon ik het ook. Best erg als je er zo over na denkt. en niet alleen omdat je er makkelijk aan komt, maar ook omdat het niks kost. Je betaald dan weliswaar verzending maar je heb op die site stapel korting. Als je zoveel gram neemt, is het maar Modknip-Geen prijzen noemen-modknip"