Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEven iets over racisme en anti-racisten...

Even iets over racisme en anti-racisten...

155 antwoorden
25 weergaven
18-5-2026
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Niets aan toe te voegen

Mee eens?
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#2
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#3
ljuv zei:
Ben ik het dan wel weer mee oneens, maar hangt erg van je definitie van man zijn af, denk niet dat wij dezelfde hebben πŸ˜‚
Klik om te vergroten...
Laat ik het anders formuleren:
Hedendaags is de definitie van man anders geworden.
tuurlijk heb je nog echte mannen zoals vroeger. Maar veel jongens groeien nu op met een compleet andere standaard.
ik zie 30’ers om me heen die goed juist volwassen zijn en harder zijn opgevoed, en verwende nesten die zichzelf mannen noemen maar geen eitje kunnen maken, geen huis kunnen bouwen of geen wiel van de auto kunnen vervangen. 😜
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Msloverdj zei:
Niets aan toe te voegen

Mee eens?
Klik om te vergroten...
Yup. Geweldige man.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Blyatman zei:
Laat ik het anders formuleren:
Hedendaags is de definitie van man anders geworden.
tuurlijk heb je nog echte mannen zoals vroeger. Maar veel jongens groeien nu op met een compleet andere standaard.
ik zie 30’ers om me heen die goed juist volwassen zijn en harder zijn opgevoed, en verwende nesten die zichzelf mannen noemen maar geen eitje kunnen maken, geen huis kunnen bouwen of geen wiel van de auto kunnen vervangen. 😜
Klik om te vergroten...
Waarom zou je een wiel vervangen als je gewoon de ANWB kan bellen? :P
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Rivalrie zei:
Waarom zou je een wiel vervangen als je gewoon de ANWB kan bellen? :P
Klik om te vergroten...
Waarom zou ik aanhankelijk zijn van een ander terwijl ik het zelf kan? Kan jij dat niet dan? 🀣
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#7
Rivalrie zei:
Waarom zou je een wiel vervangen als je gewoon de ANWB kan bellen? :P
Klik om te vergroten...
Waarom zou je autorijden. Fuck auto's😊

Blyatman zei:
Hedendaags is de definitie van man anders geworden
Klik om te vergroten...
Ja dit is vgm ook zeker zo, maar das toch niet iets slechts? De samenleving verandert dus definities als mannelijk en vrouwelijk veranderen mee!

Blyatman zei:
verwende nesten
Klik om te vergroten...
Deze zijn absoluut onuitstaanbaar. Vrouwelijke verwende nesten net zo zeer. Maarrrrr het zegt imo niets over hoe mannelijk of vrouwelijk je bent.
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#8
even iets anders over racisme
0D7C563D-1C49-4731-80AB-50B76CFFDBE7.jpegDe zadels vandaag de dag..
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#9
Die ene zei:
even iets anders over racisme
Bekijk bijlage 30974De zadels vandaag de dag..
Klik om te vergroten...
Keeee toch de auto maar pakken dan, dit is natuurlijk mega niet-wokeπŸ˜‚
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Blyatman zei:
Waarom zou ik aanhankelijk zijn van een ander terwijl ik het zelf kan? Kan jij dat niet dan? 🀣
Klik om te vergroten...
Nog nooit gedaan. Verwacht het ook in de toekomst niet te doen. Tenzij ik lang moet wachten.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Blyatman zei:
of geen wiel van de auto kunnen vervangen. 😜
Klik om te vergroten...

Rivalrie zei:
Waarom zou je een wiel vervangen als je gewoon de ANWB kan bellen? :P
Klik om te vergroten...

Blyatman zei:
Waarom zou ik aanhankelijk zijn van een ander terwijl ik het zelf kan? Kan jij dat niet dan? 🀣
Klik om te vergroten...

Mannen die dat niet kunnen? Denk eerder niet willen. πŸ˜œπŸ˜‚
Ik kan het zelf, als vrouw. Ook een accu wisselen, olie verversen, lampjes wisselen etc. Mijn pa leerde me dat toen ik mijn rijbewijs haalde. In zijn woorden: β€œgeen dochter van mij belt anwb als je het zelf kan, kom op!” πŸ˜‚πŸ˜‚
Ouderwets misschien maar als je auto rijd zou je dat wel moeten kunnen.
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#12
De Dunne zei:
Mannen die dat niet kunnen? Denk eerder niet willen. πŸ˜œπŸ˜‚
Ik kan het zelf, als vrouw. Ook een accu wisselen, olie verversen, lampjes wisselen etc. Mijn pa leerde me dat toen ik mijn rijbewijs haalde. In zijn woorden: β€œgeen dochter van mij belt anwb als je het zelf kan, kom op!” πŸ˜‚πŸ˜‚
Ouderwets misschien maar als je auto rijd zou je dat wel moeten kunnen.
Klik om te vergroten...
Lampje wisselen is tegenwoordig ook niet meer grappig. Soms moet een deel van de bumper er af ofzo. Helemaal moeilijk gemaakt
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#13
De Dunne zei:
Mannen die dat niet kunnen? Denk eerder niet willen. πŸ˜œπŸ˜‚
Ik kan het zelf, als vrouw. Ook een accu wisselen, olie verversen, lampjes wisselen etc. Mijn pa leerde me dat toen ik mijn rijbewijs haalde. In zijn woorden: β€œgeen dochter van mij belt anwb als je het zelf kan, kom op!” πŸ˜‚πŸ˜‚
Ouderwets misschien maar als je auto rijd zou je dat wel moeten kunnen.
Klik om te vergroten...
Ik vind zelf je auto repareren echt ouderwets. Succes met het lampje van mijn Audi. Gaat je niet lukken :tongueout:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#14
Die ene zei:
Lampje wisselen is tegenwoordig ook niet meer grappig. Soms moet een deel van de bumper er af ofzo. Helemaal moeilijk gemaakt
Klik om te vergroten...
Klopt. Moet je eens een koplamp van een Mondeo willen wisselen.. Halve auto moet uit elkaar πŸ˜‚
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#15
Rivalrie zei:
Ik vind zelf je auto repareren echt ouderwets. Succes met het lampje van mijn Audi. Gaat je niet lukken :tongueout:
Klik om te vergroten...
Ik heb geen geld voor een Audi… 😜
En als je wil lukt alles!
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#16
Oehoeboeroe zei:
Ter overweging het volgende fragment:

Klik om te vergroten...
Inderdaad heel representatief, ziet eruit als serieuze tv!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."