#1
Niets aan toe te voegen
Mee eens?
Mee eens?
Laat ik het anders formuleren:Ben ik het dan wel weer mee oneens, maar hangt erg van je definitie van man zijn af, denk niet dat wij dezelfde hebben π
Yup. Geweldige man.Niets aan toe te voegen
Mee eens?
Waarom zou je een wiel vervangen als je gewoon de ANWB kan bellen? :PLaat ik het anders formuleren:
Hedendaags is de definitie van man anders geworden.
tuurlijk heb je nog echte mannen zoals vroeger. Maar veel jongens groeien nu op met een compleet andere standaard.
ik zie 30βers om me heen die goed juist volwassen zijn en harder zijn opgevoed, en verwende nesten die zichzelf mannen noemen maar geen eitje kunnen maken, geen huis kunnen bouwen of geen wiel van de auto kunnen vervangen. π
Waarom zou ik aanhankelijk zijn van een ander terwijl ik het zelf kan? Kan jij dat niet dan? π€£Waarom zou je een wiel vervangen als je gewoon de ANWB kan bellen? :P
Waarom zou je autorijden. Fuck auto'sπWaarom zou je een wiel vervangen als je gewoon de ANWB kan bellen? :P
Ja dit is vgm ook zeker zo, maar das toch niet iets slechts? De samenleving verandert dus definities als mannelijk en vrouwelijk veranderen mee!Hedendaags is de definitie van man anders geworden
Deze zijn absoluut onuitstaanbaar. Vrouwelijke verwende nesten net zo zeer. Maarrrrr het zegt imo niets over hoe mannelijk of vrouwelijk je bent.verwende nesten
Keeee toch de auto maar pakken dan, dit is natuurlijk mega niet-wokeπeven iets anders over racisme
Bekijk bijlage 30974De zadels vandaag de dag..
Nog nooit gedaan. Verwacht het ook in de toekomst niet te doen. Tenzij ik lang moet wachten.Waarom zou ik aanhankelijk zijn van een ander terwijl ik het zelf kan? Kan jij dat niet dan? π€£
of geen wiel van de auto kunnen vervangen. π
Waarom zou je een wiel vervangen als je gewoon de ANWB kan bellen? :P
Waarom zou ik aanhankelijk zijn van een ander terwijl ik het zelf kan? Kan jij dat niet dan? π€£
Lampje wisselen is tegenwoordig ook niet meer grappig. Soms moet een deel van de bumper er af ofzo. Helemaal moeilijk gemaaktMannen die dat niet kunnen? Denk eerder niet willen. ππ
Ik kan het zelf, als vrouw. Ook een accu wisselen, olie verversen, lampjes wisselen etc. Mijn pa leerde me dat toen ik mijn rijbewijs haalde. In zijn woorden: βgeen dochter van mij belt anwb als je het zelf kan, kom op!β ππ
Ouderwets misschien maar als je auto rijd zou je dat wel moeten kunnen.
Ik vind zelf je auto repareren echt ouderwets. Succes met het lampje van mijn Audi. Gaat je niet lukkenMannen die dat niet kunnen? Denk eerder niet willen. ππ
Ik kan het zelf, als vrouw. Ook een accu wisselen, olie verversen, lampjes wisselen etc. Mijn pa leerde me dat toen ik mijn rijbewijs haalde. In zijn woorden: βgeen dochter van mij belt anwb als je het zelf kan, kom op!β ππ
Ouderwets misschien maar als je auto rijd zou je dat wel moeten kunnen.
Klopt. Moet je eens een koplamp van een Mondeo willen wisselen.. Halve auto moet uit elkaar πLampje wisselen is tegenwoordig ook niet meer grappig. Soms moet een deel van de bumper er af ofzo. Helemaal moeilijk gemaakt
Ik heb geen geld voor een Audiβ¦ πIk vind zelf je auto repareren echt ouderwets. Succes met het lampje van mijn Audi. Gaat je niet lukken![]()
Inderdaad heel representatief, ziet eruit als serieuze tv!Ter overweging het volgende fragment:
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."