Vind jan en alleman voor racist uitmaken anders ook maar een discriminerende bedoeling.
Ja jouw kijk op de wereld komt niet overeen met de mijne dus je bent een racist. Ja deze voor je
En ik ben al die knuppels in de tweede kamer ook wel zat. Komt Jan-Pietje ff de moraalridder uithangen en opkomen voor een minderheid.. Net of die daar op zitten te wachten en het is overigens ook nog racisme van de bovenste plank want zoals jij zegt,
Alles moet tegenwoordig ook maar geaccepteerd worden alles moet kunnen, je mag nergens meer op tegen zijn.. Als ik bijvoorbeeld zou zeggen dat ik me niet prettig voel met de opkomst van een (voor ons) vreemd geloof ben je meteen een racistische, milieuhatende rechts-extremist of wtf die kneuzen ook allemaal zeggen. Ik dacht ik gooi de milieuhater er ook maar even in, staat wel gelijk aan de rest hier boven.
Hoe dan ook, we gaan nooit allemaal gelijk zijn van de buitenkant, maar zolang jij je niet gedraagt alsof je nog katoen plukt anno 2019 zijn we van binnen allemaal hetzelfde.
Hey, ik weet dat het misschien een beetje raar overkomt dat ik veel en grote groepen mensen tot racist uitmaak. Normaal doe ik dit nooit, heb het ook zo goed mogelijk geprobeerd te beargumenteren.
Tegenwoordig wordt je alleen maar in hokjes geplaatst, tegenwoordig kan je politieke voorkeur ook al de stempel "racisme" bevatten. Als we het over de nazi partijen hebben oké, maar er is al heel lang
vijwel geen enkele partij te koppelen aan racisme. Het erge is nog wel dat dit anno 2019 gewoon gebeurd. En het allerergste is nog wel dat veel van die valse en haatdragende demonisering van o.a. Thierry Baudet gewoon uit onze EIGEN MEDIA komt?!
Je zou zeggen dat dit een kleine groep mensen is die zo onwetend zijn en dan alles te koppelen aan racisme en weet ik veel wat, maar het zijn wonderbaarlijk genoeg onze eigen media die hen een podium geeft. En natuurlijk mogen die gekke lui ook een keertje media aandacht krijgen, je zou denken dat iedereen ze gelijk uitkotst. Maar ze krijgen nog zoveel steun van oa BN'ers en zelfs politicussen.
Maar wat je zegt, we moeten anno 2019 alles maar accepteren. En het woordje "we" laat zien dat er alleen maar meer apartheid tussen mensen is ontstaan. Het is precies wat ik omschrijf in mijn topic. Dat kleine groepje mens dat zich anders voelt dan anderen hier in Nederland, is ontstaan uit pure haat en racisme jegens blanke mensen. Dit best wel kleine groepje mensen, voelen zich apart omdat ze een donkere huidskleur hebben. Ze vinden dat WIJ blanken hen dus niet gelijkwaardig vinden aan ONS. (Tegenwoordig is racisme en dat soort dingen een mening) Maar ze baseren dat dus op (bijvoorbeeld) de identiteit van onze tradities. Volgens hen zitten er kenmerken van slavernij tussen onze geliefde Sinterklaas en zijn vrolijke Zwarte Pieten. Ze vinden dus dat wij hun idealen moeten accepteren, zodat ze zich dan weer gelijkwaardig voelen aan Wij blanken. Die splitsing van groepen hebben ze zelf veroorzaakt. Maar wat veel mensen dus niet zien is dat die zich NOOIT gelijkwaardig zullen voelen aan ons blanken. Wat we ook doen. Dat kleine groepje heeft een eigen identiteit ontwikkeld die fel tegen ons Nederlandse identiteit staat. Wat is de Nederlandse identiteit? Het vieren van de Nederlandse tradities en feesten, gelijkheid van man en vrouw, homo acceptatie enz.
Deze groep zal zich ALTIJD anders gaan voelen dan "wij". Het afschaffen van een landelijke traditie is een hele zware klap op onze Nederlandse identiteit.
Maar daar blijft het niet bij, met al die media aandacht en steun van andere mensen (die zichzelf dus ook buitensluiten) deze mensen zullen blijven doorgaan tot wat?
Er kan maar 1 drijfveer zijn voor die achterlijke idioten en dat moet ontstaan zijn uit pure haat jegens de Nederlandse Identiteit. Dus ook de mensen die de Nederlandse identiteit meedragen.
Dat zijn niet alleen blanke mensen. Ook mensen met een Arabische of Oost-Europese komaf die de Nederlandse identiteit meedragen. Wat er ongetwijfeld veel zijn, is ook niet bepaald geliefd bij dat kleine groepje mensen.
Het is gewoon zo jammer, dat de er zoveel verdeeldheid is tussen de Nederlanders. En dat komt omdat de media nogsteeds structureel onrust en niet volledige informatie verspreidt allemaal om mekaar te "accepteren". Nederlanders zijn nu zo erg verdeeld en apart geworden. En dan heb ik het niet over verschillende huidskleuren of andere bevolkingsgroepen maar over hun idealen en aparte identiteit die erg verschild van de Nederlandse identiteit. Niemand zegt dat die verdeeldheid slecht is, maar het probleem is dat die idealen steeds meer haaks tegenover de Nederlandse identiteit gaan staan. Wat veel mensen denken is dat Nederlanders willen dat hun cultuur hetzelfde blijft. Dat zou ALTIJD zo blijven. Ook de mensen die Suikerfeest vieren, in de ramadan vasten maar ook de mensen Nederlandse televisiezenders dragen allemaal dezelfde identiteit. Het hoort allemaal bij de Nederlandse identiteit, ook al vieren veel blanke en autochtone Hollanders die andere islamitische feesten niet, tradities an allerlei andere kenmerken van de Nederlandse identiteit zoals godsdienstvrijheid zorgen ervoor dat mensen ook islamitische feesten maar ook Nederlandse feesten vieren. Het probleem is dat die kleine groep mensen die zich erg afstoten van onze Nederlandse Identiteit zoveel media aandacht krijgt waardoor Mensen met een Arabische achtergrond zich steeds aparter gaat voelen. Ze stoten de Nederlandse tradities af, de Turkse/Marokkaanse televisiezenders gaan weer aan en er ontstaat veel meer segregatie. Door die verdeeldheid in Nederland, is Nederland zijn Identiteit aan het verliezen. Het probleem is niet persé dat die groepen mensen uit Arabische landen hun eigen tradities steeds meer overnemen, maar nu er zoveel Nederlanders zijn die afstand doen van onze Nederlandse identiteit, krijgen we ook geen nieuwe identiteit, maar door al die apartheid hebben we helemaal geen identiteit. Zoveel verschillende mensen zijn het tegenwoordig zo ENORM maar dan ook echt ENORM oneens met elkaar. Zo ontstaat er dus veel meer verdeeldheid. Het gekke is dat als we de Nederlandse identiteit willen we behouden, we juist in moeten gaan op al die gekke veranderingen.
Dat willen de meeste Nederlanders gelukkig nog niet. Maar dat komt nog wel.
Wanneer heb jij voor het laatst kunnen zeggen dat je trots bent op Nederland? Vroeger was dat een typisch ding van de Nederlandse Identiteit. Maar door de jaren heen en door die apartheid zie je dat die mensen zo verschillend zijn tegenover wij Nederlanders. Nationale trots word tegenwoordig verbonden aan racisme. We mogen niet meer trots zijn op Nederland. Dan word je gelijk verbonden aan het slavernijverleden. Moet je nagaan: van vrijwel iedereen nationalistisch, naar nationalisme is RACISME en verheerlijking van de slavernij. Het is zo'n ontzettend groot verschil. En die apartheid neemt alleen maar toe he, dus reken er maar op dat er een HELE hoop drastisch veranderd gaat worden in Nederland. Maar de media zal ons allemaal verdelen en je een Nederlander voelen, zou over een tientallen jaren weleens gelijk staan aan racisme of zoiets mafs.