God, heb ik spijt dat ik dit topic geopend heb๐๐ wat een onzin zeg! En dat te horen van de forumgasten die de grootste kritiek op de overheid en weet ik het allemaal wel niet hebben... Allemaal verzonnen door mannen hoor!!!
Zonder mannen zijn vrouwen binnen een maand dood.
Nou ik heb zonder de zorg van een man toch al minstens 180 maanden fantastisch voor mezelf gezorgd, dank u vriendelijk.
De vrouw jaagde net zo veel als de man bij de Vikingen. Ga eens goed terug de tijd in.
Maar dan heb je het over niet Hollandse vrouwen.
Amen. Laatste keer dat ik checkte stammen we nogsteeds af voor Germanen. Is natuurlijk wel gewoon een feit dat gemiddeld mannen fysiek sterkter zijn dan vrouwen. Zegt alleen precies niets over de overlevingskansen in deze wereld (je weet wel, die waar we nu in leven en niet meer op ons hoede hoeven te zijn om te overleven)
Hedendaagse man is geen man meer.
Ben ik het dan wel weer mee oneens, maar hangt erg van je definitie van man zijn af, denk niet dat wij dezelfde hebben ๐
Ik wil al die feministen wel eens horen als er morgen geen water meer uit de kraan komt en er geen elektriciteit meer is.
Is goed ik dm je! Onee wacht...
Nee maar even serieus, er zijn net zo weinig mannen die zelf een fikkie kunnen stoken of een visje kunnen vangen hoor. Ik weet wel welke ik op sleeptouw zou kunnen nemen mocht deze situatie ooit voordoen.
Hele generaties naar de klote omdat niemand meer voor zichzelf kan zorgen.
Dit dus. Behalve dat ik het niet "naar de klote" vind (of iig niet om deze reden haha). In onze maatschappij is dat helemaal niet meer nodig, we hebben wel andere problemen.
Dit krijg je als je vrouwen de leiding laat nemen.... En dit is dan nog alleen kleding.
Hahaha kee hilarische mediadump wel, maar valt niet aan af te lezen dat het bedacht of verkocht is door vrouwen. Grotere kans van niet namelijk.
Het is zelfs zo dat zelfs vrouwen dolgraag mannen zouden willen zijn.
En veel mannen vrouw... Werkt hardstikke beiden kanten op. Om nog maar te zwijgen over mensen die helemaal niets willen worden en hun vrouwelijke en mannelijke kanten durven waarderen.
Maar konden ze Y-chromosoompjes kopen bij de supermarkt om de hoek.....
Als we toch kindjes zou kunnen kopen zouden de meeste mannen al helemaal buitenspel staanโ๐ป
Top 10 rijkste mensen.... Ja allemaal mannen
Precies de mensen die kei en kei hard hebben moeten werken voor hun centen, de juiste keuzes maken en er goede dingen voor moesten doen! Wat een voorbeelden! Wat een mannen๐๐๐๐
Heel eerlijk. Ik denk dat de meeste vrouwen het een heerlijk levendje vinden om gewoon lekker thuis met de kids te zijn.
Heel eerlijk? Ik denk niet dat je dit voor andere en zeker niet "de meeste" kunt of mag invullen... Ik ken er HEEL VEEL die dit helemaal niet zien zitten. Punt is dat er voor hen niet een makkelijke kans is om deze gendernorm te doorbreken. Dat is wat er met gelijke kansen wordt bedoeld en wat er ontbreekt.
Mannen en vrouwen vervullen allebei een essentiรซle rol in het gezin/de maatschappij. Gewoon waar ze beter in zijn. Mannen zijn lichamelijk meestal beter in staat voor fysiek werk. Vrouwen doen het beter op gebied van orde- en denkwerk. meestal dan.
๐๐ป
En dan zijn er dus nog mannen die de "vrouwelijke" eigenschappen beter beheersen en leuker vinden en (surprise!!!) andersom ook. Waar ook niets mis mee is.
Hoop dat meer vrouwen ook full-time voor werk willen gaan, zodat ze ook steeds meer stevige posities kiezen; Maar die krijgen nu nog het verwijt dat het slechte vrouwen of ontaarde moeders zijn.
Precies, ik hoop dit ook maar vrouwen hebben die kans op dit moment nog niet volledig. Meer dan de helft van de vrouwen neemt nog 80% van de zorgtaken op zich. Ongewenst. En onbetaald :')
En er zijn misschien zat mannen te vinden die het juist vinden om het thuis-front draaiende te houden; En die worden vaak ook niet voor vol aangezien.
Dit!!!!
Ik probeer al meer dan een half jaar een baan te vinden voor 32 uur zodat ik een dag vrij voor de kids heb. Helaas zegt tot nu toe elk bedrijf nee tegen 32 uur. Zelfs 36 uur is een lastige....
Dit is ook echt zullllllke bullshit. Niet alleen in het man-vrouw perspectief hoor. Ieder mens zou vrij moeten zijn om niet elk vrije uur aan geld verdienen te moeten besteden en dat kan bijna niet (thank u fucking Bill Gates en alles waar deze fucking miljardairs voor staan)
Gewoon respect over en weer voor iedereen en dat ze hun ding doen.
๐๐๐๐๐
(jkโค๏ธ)