#1
Waarom zou ik aanhankelijk zijn van een ander terwijl ik het zelf kan? Kan jij dat niet dan? 🤣Waarom zou je een wiel vervangen als je gewoon de ANWB kan bellen? :P
Waarom zou ik aanhankelijk zijn van een ander terwijl ik het zelf kan? Kan jij dat niet dan? 🤣Waarom zou je een wiel vervangen als je gewoon de ANWB kan bellen? :P
Waarom zou je autorijden. Fuck auto's😊Waarom zou je een wiel vervangen als je gewoon de ANWB kan bellen? :P
Ja dit is vgm ook zeker zo, maar das toch niet iets slechts? De samenleving verandert dus definities als mannelijk en vrouwelijk veranderen mee!Hedendaags is de definitie van man anders geworden
Deze zijn absoluut onuitstaanbaar. Vrouwelijke verwende nesten net zo zeer. Maarrrrr het zegt imo niets over hoe mannelijk of vrouwelijk je bent.verwende nesten
Keeee toch de auto maar pakken dan, dit is natuurlijk mega niet-woke😂even iets anders over racisme
Bekijk bijlage 30974De zadels vandaag de dag..
Ik vind zelf je auto repareren echt ouderwets. Succes met het lampje van mijn Audi. Gaat je niet lukkenMannen die dat niet kunnen? Denk eerder niet willen. 😜😂
Ik kan het zelf, als vrouw. Ook een accu wisselen, olie verversen, lampjes wisselen etc. Mijn pa leerde me dat toen ik mijn rijbewijs haalde. In zijn woorden: “geen dochter van mij belt anwb als je het zelf kan, kom op!” 😂😂
Ouderwets misschien maar als je auto rijd zou je dat wel moeten kunnen.
Klopt. Moet je eens een koplamp van een Mondeo willen wisselen.. Halve auto moet uit elkaar 😂Lampje wisselen is tegenwoordig ook niet meer grappig. Soms moet een deel van de bumper er af ofzo. Helemaal moeilijk gemaakt
Dat is duidelijk heel erg verkeerd. Wist niet dat het zo speelde.
Lijkt mij dat het juist goed is dat mensen dit wordt bijgeleerd. Helaas is het wel nodig, blijkt steeds maar weer.
Vaak begint het ergens waar het voor de meerderheid nog onzichtbaar is. Dit si dus nieuw voor mij. Maar ik sluit niet uit dat dit in de toekomst een nog groter probleem kan worden. Dan moet er zeker nu al aandacht aan worden gegeven. Ik weet overigens dat in Arabische landen (was recent in Saoudi Arabië) sommige Arabieren westerlingen als vuil zien. Weet niet of het specifiek met ras te maken heeft. Maar is wel net zo fout, dat is duidelijk.
Persoonlijk vind ik het onzin om trots te zijn op je huidskleur. Net als dat ik het onzin vind dat je trots bent op je familie-achtergrond (stamboom). Je kan trots zijn op iets waar je goed in bent, niet op iets wat je toevallig door de natuur gekregen hebt. Vind het ook polariserend. Maar goed, dat is mijn mening.
Als ik bijvoorbeeld zou zeggen dat ik me niet prettig voel met de opkomst van een (voor ons) vreemd geloof ben je meteen een racistische, milieuhatende rechts-extremist of wtf die kneuzen ook allemaal zeggen
Dat is super ernstig, maar gelukkig hebben wij een duidelijke grondwet die zoveel mogelijk vormen van racisme en discriminatie aanpakt. Men kijk alleen niet zo serieus naar racisme tegen blanke mensen, terwijl toch echt net zo erg is als bij donkere mensen
Ik denk juist dat je het gevoel van ongelijkheid in stand houdt en versterkt zo. Discrimineren van blanken telt zogenaamd niet zo zwaar, want zij trekken zich er meestal niet zoveel van aan. "Er bestaat geen racisme tegen blanken" zeggen sommigen tegenwoordig al.Racisme tegenover witte mensen is in onze dominant witte cultuur toch veel minder en minder schrijnend dan andersom. Ik vind niet dat je dit kan vergelijken met andere vormen van discriminatie waar een minderheidsgroepering last van heeft. Als ik hun verhalen hoor, schrik ik keer op keer. Dat is niet te vergelijken met gekwetst zijn omdat iemand je een 'vieze tata' noemt.
Dat is volgens mij niet wat @KropSla zegt. Hij beaamt racisme tegen blanken (en terecht) maar differentieert tussen racisme tegen blank of gekleurd omdat het laatste meestal toch wel veel grover van karakter is. Uitzonderingen daargelaten.Ik denk juist dat je het gevoel van ongelijkheid in stand houdt en versterkt zo. Discrimineren van blanken telt zogenaamd niet zo zwaar, want zij trekken zich er meestal niet zoveel van aan. "Er bestaat geen racisme tegen blanken" zeggen sommigen tegenwoordig al.
Politiek correcte onzin als je het mij vraagt.
Ondertussen maak je de kloof groter op deze manier, omdat je met twee maten meet. Sommige "anti-racisten" zijn de grootste racisten die er zijn.
Klopt natuurlijk. (De eerste bewoners waren mogelijk ook niet met miljoenen. Maar ieg genoeg om te worden opgemerkt via latere opgravingen.)Niemand ziet de hedendaagse Turken als de oorspronkelijke bevolking van Nederland. Die kaukasiërs van toen zijn natuurlijk ook niet hetzelfde volk als de Turken van nu. Dat is door de hierboven genoemde volksverhuizingen over lange tijd verandert. Historie vervaagd over lange tijd.
Natuurlijk zijn volksverhuizingen van alle tijden, maar door de globalisatie van tegenwoordig gaat alles een stuk harder dan in vroegere tijden.@Mindless
We 'zetten' niks bij elkaar in mijn optiek. Volksverhuizingen zijn van alle tijden en komen door tal van uiteenlopende redenen en volgens mij valt dat zo goed als niet tegen te houden, wat bepaalde figuren ook mogen suggereren.
Dit is waarom blanken soms 'kaukasiërs' genoemd worden denk ik(?) Zij komen oorspronkelijk uit die regio, via verschillende wegen.Mag ik even refereren naar een eerdere post waarin ik al schreef dat het gebied dat nu NL heet als eerste is bevolkt door stammen die uit het gebied kwamen wat we nu Turkije noemen. De Turken zaten hier dus eerder dan 'wij'. Ver voordat de Germanen hier kwamen. Dus wat nou met 'ga terug naar Turkije'. Even een leermomentje voor Baudet en consorten.
Ik weet het ook. Kosmisch extremist lijkt mij een betere naam voor je.Als mij dat een "rechts-extremist" maakt, so be it. Ik weet zelf wel wie ik ben.
Nee hoor. Lees de Tao Te Ching eens. Genoeg conservatisme in te vinden. Conservatisme is iets wat altijd weer terug zal keren, wanneer mensen constante vernieuwing/progressiviteit weer even zat worden.Ik weet het ook. Kosmisch extremist lijkt mij een betere naam voor je.
Echter, evolutie van de geest en conservatisme op aarde schuurt vroeg of laat. Dat zou je toch moeten weten.
Ik vind dat racisme op elk vlak niet deugt. Van blank naar donker of andersom. Dat de donkere mensen in Nederland in de minderheid zijn, betekent niet dat zij daarom extra "zielig" zijn. Best gevaarlijk, racisme jegens blanke mensen zal straks allang geen uitzondering meer zijn. De nieuwe generatie moslims schijnt nog orthodoxer te zijn en nog minder te hebben met Nederland dan hun ouders. En ik kan dit alleen maar bevestigen naar mijn eigen ervaringen. We kunnen het niet goed praten. Ook niet een beetje, niemand staat boven de grondwet.
Racisme jegens blanken moet net zo goed besproken worden als racisme jegens donkere mensen. Zo snel mogelijk, want de normalisering van dit gedrag jegens blanken is al in volle gang.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."