Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Eerst moesten we af van de hokjes-geest want iedereen was gelijk nu is niemand gelijk en krijgen we allemaal een eigen letter omdat niemand gelijk is en we allemaal slachtoffer zijn, zoeken we gelijkgestemde groepjes waar we dan samen gaan lopen schoppen tegen de status quo omdat we (in een groepje) denken dat we gelijk hebben, moeten we anderen natuurlijk overtuigen vervolgens zijn we "woke" en mag je niks meer zeggen wat anders klinkt en moet je je verontschuldigen voor het hebben van eigen gedachten. Ik denk dat sommige mensen teveel tijd hebben om zich met onzinnige nonsens bezig te houden, of zich bezig houden met slachtoffer-cultivatie en zich aansluiten bij welke minderheidsgroep dan ook om dan vervolgens "slachtoffer" te zijn en dan "woke" zijn om te kunnen klagen. Dat gezegd hebbende.... ik heb geen probleem met welke letter van het alphabet dan ook, Homo's moeten gewoon homo kunnen zijn, trans moeten trans kunnen zijn Maar... dat geneuzel van.. ik identificeer me niet met mijn eigen sexe en wil dat je me watdanook noemt daar doe ik maar op 1 manier aan mee. Je heb mannelijk, vrouwlijk en onzijdig en onzijdig noem je "Het"; Als je dan een onzijdige 2 of 3x "het" noemt, springen ze uit hun vel omdat je "Hen" mening niet Overneemt, dan gaat het niet over respect voor hun mening.... want ik respecteer ieders mening, alleen heb ik soms een andere mening wat zoveel betekend dat ik niet zomaar klakkeloos achter n anders mening aanloop en doe wat ze vragen want omgekeerd doen ze t ook niet. Vertel ik ze dan dat "Het" precies hetzelfde doet bij mij en mijn mening niet overneemt dan blijkt dat te zijn omdat ik "het verkeerd heb". Conclusie... we hebben allemaal n meningen, overtuigingen, standpunten en uiteraard hebben we allemaal HELEMAAL GELIJK. (kuck kuch) Want we "ZIJN ALLEMAAL MENS" (Manic Emotional Neurotic Species) Maar ok, je kunt niet tegen de stroom in blijven zwemmen en moet ik ook conformeren... Daarom identificeer ik me niet meer met heteroseksuele mannelijke blanke mens maar met sexloze nymphomane astrale draak en wil aangesproken worden met Uwe grootheid en ben ik geen hem, haar or hun maar "omni" en das mijn mening. En dan nu het weer met Piet Paulusma"
"Ik vind het een beetje een ingewikkeld onderwerp dat non-binaire principe. Naar mijn idee hebben we het over n groep mensen die een bepaald denkbeeld hebben, en niet daadwerkelijk iets "zijn". (even los van het feit of non-binaire mensen zo zijn of zich zo voelen) Dit tegenover een homo. trans of she-male die dit niet "denken"te zijn maar dit daadwerkelijk ontegenzeggelijk "zijn". Ik krijg het idee dat als we dit verder doorvoeren dat we situaties krijgen waarin bijvoorbeeld iemand zich niet met zn huidskleur of nationaliteit identificeert. Ik heb n vriend die is genetisch gezien chinees, maar geboren in amsterdam, hij indentificeerd zich niet met zn genealogie maar met zn nationaliteit. zijn vriendin, geboren in nederland en genetisch gezien chinees indentificeert zich met haar genealogie. In principe dus 2 "dezelfde" mensen met verschillende denkbeelden. (ik noem hem een Neder-nees en haar een chi-nederlander) Technisch gezien zijn ze beide nederlander maar als deze vriendin haar idee zou doorvoeren zou er in haar paspoort moeten komen te staan dat ze chinees is. En op dezelfde manier kan iemand als wereldburger geïdentificeerd willen worden ipv als nederlander. Nu ga ik het even in het belachelijke trekken.... Een bruine man (sorry ik weet niet meer precies hoe je een bruine man noemt want afhankelijk van wie je het vraagt, is bruine man of neger tegenwoordig al discriminatie en moet je een bruine man een zwarte noemen) (nog meer mensen met denkbeelden) Goed.... die bruine man is homo, is gehandicapt, is geboren in ghana maar genaturaliseerd nederlander en indentificeert zich als non-binaire pan-seksueel. (ja, pan-seksuele homo) (je voelt m al aankomen he ? ) Nou zou hij zich niet willen identificeren met zijn seksualiteit, nationaliteit, functionaliteit en huidskleur en wil in zijn paspoort hebben staan dat hij Afrikaan is (geen ghanees of nederlander) hij wil een "X" hebben op de plaats van zn sekse Bij huidskleur wil hij "menselijk" hebben staan Wil een aparte wc (geen mannelijke of vrouwlijke) en accepteert geen gehandicapten wc. Op die manier kunnen we straks iedereen zn handje vasthouden omdat die grote gemene buitenwereld niet bevalt. De wereld is niet fluffy, de wereld is hard en het is raadzaam om een olifantenhuid te kweken want er zijn altijd mensen die anders denken en vinden dat ze hun mening hard schreeuwend moeten verkondigen."
"QueerMan zei: Als ik nou wist waar m'n handdoek was, komt 't misschien wel weer goed. Klik om te vergroten... Ik zou het de strag eens vragen...."
"De Zandman zei: Één ding staat vast. Klik om te vergroten... ik betwijfel het"
"Ik houd het op verminderde vatbaarheid, ik heb er ook "last "van. ik ben 49 en heb verschillende keren paddo's "gedaan" en nooit iets gezien, wel de rest van de kermis hoor, buikgedoe. lachen. en een mysterieus spiritueel momentje hier en daar maar geen visual's ook met lsd niet, op 1x na. Ik zag toen de belletjes in een bierschuimkraag niet alleen omhoog maar ook naar beneden , links en rechts bewegen. Op de terug weg zat mn maat helemaal te flippen, omdat "de lantaarnpalen over de weg hingen" en terwijl ik de auto bestuurde me afvroeg of hij niet net alsof deed. ( JA je hebt helemaal gelijk....... lsd NOOIT combineren met auto rijden ) Maargoed, meer als het effect van n pil had ik niet, met n beetje buikgedoe dan. (kramp is t niet echt) Zo vond ik iets over trip levels (Five mushrooms trip levels you should know about - Mushroom-society ) En ik kom dus maar half of niet in level 3. Ik heb nu golden teachers, mcKennai, copelandias, op kweek. (en wat lions mane en reishi) De reishi eigenlijk voor de leuk (en gezond) en de lions mane omdat ik ergens las dat het gecombineerd kon worden met paddo's. Hoe en wat weet ik nog niet maar is van secundair belang. ( de lions mane combi ) En ik vond dit, Chemie Psilocybine wordt opgenomen door de mond en de maag. De effecten beginnen 10-40 minuten na de inname van schimmels die psilocybine bevatten en duren 2-6 uur, afhankelijk van de dosis, de soort van de schimmel en het metabolisme van de gebruiker. Een typische recreatieve dosis is 10-50 mg psilocybine. Een zeer klein aantal mensen is echter buitengewoon gevoelig voor de effecten van psilocybine, waarbij een drempeldosis van ongeveer 2 mg psilocybine resulteert in effecten die gewoonlijk gepaard gaan met een gemiddelde tot hoge dosis. Op dezelfde manier zijn er mensen die relatief hoge doses nodig hebben om de normale effecten van een kleine dosis te bereiken. Hersenenchemie en het metabolisme van de gebruiker spelen een belangrijke rol bij de reactie van de gebruiker op psilocybine. De meeste psilocybine wordt gemetaboliseerd in de lever, waar het omgezet in psilocine. Dit wordt vervolgens weer afgebroken door het enzym monoamineoxidase. Tolerantie Fysieke en mentale tolerantie voor psilocybine treedt op en verdwijnt snel. Inname van psilocybine meer dan drie of vier keer per week (in het bijzonder op opeenvolgende dagen) zou het effect sterk verminderen. Studies hebben aangetoond dat men kruisingstolerantie ontwikkelen tussen psilocybine en farmacologisch soortgelijke samengestelde LSD. De monoamine oxidase (MAO-remmers) in ons lichaam ondersteunen de verlengde effecten van psilocybine; daarom kunnen mensen die MAO-remmers gebruiken vanwege een medisch probleem, sterk verbeterde (of verlengde) effecten ervaren. ( Psilocybine – Dutch Smart Wiki (dutch-smart.nl) ) Nou heb ik n snelle metabolisme, dus ik hoop dat n thee van wijnruit of passiebloem daar iets helpt en anders word het ophogen...."
"Ok thanks Jam, en dan heb ik nog wat..... Kun je een mycelium als die voedingsloos is, opbreken en in en verse ongekoloniseerde mycelium stoppen/mengen/verdelen aangezien je oude mycelium al gekoloniseerd is ? en Kun je i.p.v. de growzak een plastic doorschijnende box gebruiken ? Ik vind de ruimte in die zak wat krapjes en in de box komen ze niet tegen de wand aan ? En in het geval van die box, zijn er dingen waar ik rekening mee moet houden ? ( Opbergbox | Action.com )"
"Dag mede-psychonauten Even een vraag over paddos kweken en mycolochische principes. Je koopt n kit, volgt de gebruiksaanwijzing maar je oogst te laat en dus sporen op je bodem. Die sporen gaan koloniseren en je krijgt zwarte schimmel als ik t goed heb gaan die concurreren met de bestaande "status quo" Wat ik me nou afvraag.... Die bodem is al eens gekoloniseerd door de zelfde soort....... waarom concurreren ? Door de kolonisatie krijg je geen vruchtvorming...... Waarom niet, de eerste keer gebeurt dat wel ? Als je de boel nou laat staan zou je toch opnieuw vruchtvorming moeten krijgen....... zo niet, waarom niet ? En wat zou je kunnen/moeten doen om wel weer vruchtvorming te krijgen ?"
"Dan gaat ie mooi in de bak !"
"De wereld zit complex in elkaar ? nee hoor, maar mensen wel. 7 miljard mensen zijn alleen geboren en hebben het idee afgescheiden te zijn van ieder ander. Dat afgescheiden zijn zorgt voor onzekerheid, de onzekerheid zorgt voor gedachtes die zorgen voor meningen( want we hebben natuurlijk allemaal gelijk) Vervolgens gaan we uit onzekerheid anderen zoeken met dezelfde ideen (om ons zekerder te voelen) om ons vervolgens af te kunnen zetten tegen mensen die anders zijn/denken. (om ons gesterkt te voelen in onze mening) En dan groepjes maken waar we denken dat bepaalde dingen "zo zouden moeten zijn" (en dat volledig hebben geaccepteerd als realiteit) en dit dan gaan opdringen aan een ander omdat, "homo zijn eigenlijk een ziekte is"..... "buitenlanders lui zijn en hier de boel komen opvreten"..... "zwarte piet verboden moet worden, omdat het rascisme is"....... "jouw religie niet de juiste is"..... "corona niet bestaat"...... "de wereld eigenlijk plat is"..... "iedereen gelijk is"...... "vrouwen en mannen hetzelfde kunnen"..... En na al die meningen kunnen we concluderen dat, Homo's bestaan Rascisme bestaat Zwarte piet bestaat Corona bestaat De wereld vierkant is Niemand gelijk is Mannen en vrouwen 2 verschillende wezens zijn en mensen allemaal verschillende gedachtes hebben en als al die mensen bestaansrecht hebben, hebben ze ook het recht om anders te denken zonder daarvoor veroordeeld te worden (even los van justitiele principes) en valt er weinig anders te zeggen als, De wereld is zoals die is en jij hebt het maar te accepteren. ( Ja ik weet het..... Verander wat je niet kunt accepteren, accepteer wat je niet kunt veranderen) (maar ondertussen blijft alles hetzelfde) Met andere woorden, het grootste probleem op de wereld is dat we nog niet genoeg paddo's hebben voor 7 miljard mensen."
".......zucht...... ik kwam tot pagina 4.... met de grootste moeite. (en tenzij er iets drastisch s veranderd in die 59 paginas) De meeste hier hebben last van een zwaar gevalletje dunning-kruger effect. Dan zitten er een paar tussen die de lagere school niet hebben afgemaakt, vervolgens zijn er een paar mensen die het belangrijk vinden om hun mening te verdedigen tegen mensen die er duidelijk niks van snappen en waarmee eigenlijk geen discussie te voeren valt. Dus heb ik besloten om verder niet mee te doen met deze nergens heen voerende discussie. (Queerman let je op ? ik had hier een reactie kunnen plaatsen van 64 pagina's) (knipoog)"