#1
Zeker waar, zoveel mensen hier alleen al die goeie ideeen hebben
Zijn die mensen in de tweede kamer nou zo stom of hoe komt dat allemaal? Hahaha
De meeste wel ja
Zeker waar, zoveel mensen hier alleen al die goeie ideeen hebben
Zijn die mensen in de tweede kamer nou zo stom of hoe komt dat allemaal? Hahaha
Kwam nog een nieuwsartikel tegen van vorige week:
![]()
Tweede Kamer akkoord met verbieden groepen designerdrugs
Door dit wetsvoorstel worden nieuwe drugs automatisch verboden als die lijken op bekende drugssoorten zoals xtc.nos.nl
Niks nieuws.
Ook geen datum wanneer het wordt behandeld door de eerste kamer.
Maar goed, denk ook niet dat de vraag is of deze wet er door komt maar vooral wanneer (en misschien nog wat voor middelen?) het verbod komt.
Mensen hier al aan het in slaan?
ik heb dingen zien passeren dat juni de ban komt? klopt dit of?
Doe dus nog maar even rustig aan. Dat idee van 'nu kopen, of anders verboden' is precies de marketing die rc-vendors nu gaan inzetten om nog even vette winsten te maken. Denk dus kritisch na over wat je allemaal wil kopen, en of je dat echt nodig hebt. Want vaak ga je ook meer drugs gebruiken als je meer hebt liggen.
Ik heb in augustus 2019 ooit 5 gram 6-APB gekocht voor een nette prijs. De helft is inmiddels op. Daar ben ik wel zuinig mee. Het spul is inmiddels 4,5 jaar oud, altijd netjes donker en afgesloten bewaard en nog steeds potent. Dus als de ban komt bestel ik daar nog wel wat van. Met 10 gram moet ik ruim genoeg hebben tot m'n 60e.Mijn vrienden willen vast nog een keer 6-APB en een vaste date wil een -voor hem- ruime hoeveelheid.
Hele stevige waarschuwing @MR_CHIP ! Je weet echt heel prima dat verkooppunten niet mogen worden genoemd.kijk naar *modknip*
verzend niet meer naar belgie/duitsland
kijk naar *modknip*Het zal zich waarschijnlijk gewoon verplaatsen naar andere landen. Polen of Tsjechië bijvoorbeeld. En die shops zullen ook gewoon naar Nederland verzenden
Hele stevige waarschuwing @MR_CHIP ! Je weet echt heel prima dat verkooppunten niet mogen worden genoemd.
Pas op, voordat je tegen een permanente ban op loopt.
Afgaande op ervaringen in het buitenland zal een deel van de rc's vanuit andere landen naar Nederland worden verscheept, zal een deel op het darkweb belanden, zullen vendors nieuwe stoffen op de markt brengen die nog wel legaal zijn, zal een deel van de vraag terugvallen op klassieke middelen, en zal een deel van het aanbod verdwijnen.Vraag me af wat een totaalverbod op stofgroepen voor effect zou hebben op de markt, waarschijnlijk gaat het allemaal de illegale handel in.
zullen vendors nieuwe stoffen op de markt brengen die nog wel legaal zijn
Als je opgelicht wilt worden door een snotneusje met nektasje om z'n dure kleding, fat-bike of scooter te sponsoren moet je inderdaad daar gaan kijkenIk ben gaan kijken en het is echt heel makkelijk om aanbod te vinden op telegram.
Ik vind het vreemd dat het fenomeen 'research chemicals' zo lang zijn gang heeft kunnen gaan in Nederland. Kan me nog herinneren dat ik op de middelbare school (meer dan 12 jaar geleden) al in aanraking kwam met 4-fmp. Was toen nog volledig legaal te koop en te verhandelen/gebruiken. Tegenwoordig is het een kat en muisspel om het ene middel te verbieden en de samenstelling wordt weer minimaal aangepast en het mag weer volgens de regels. Er zijn complete webshops met honderden producten die een goeie business draaien hiermee. Vraag me af wat een totaalverbod op stofgroepen voor effect zou hebben op de markt, waarschijnlijk gaat het allemaal de illegale handel in.
Burgemeester van Amsterdam pleit ondertussen voor legalisering van Coke en XTC, whut haha. En de NOS plaatste laatst een video op youtube over de grootschalige handel in drugs op openbare telegramgroepen. Ik ben gaan kijken en het is echt heel makkelijk om aanbod te vinden op telegram.
Ben benieuwd wat er gaat gebeuren.
Klopt, maar waar een wil is, is een weg.Maar als ze echt grote groepen stoffen gaan verbieden lijkt me dit wel lastiger?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."