Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"johnhetkanon zei: Dank voor je reactie! Ik heb zojuist ook succinaat besteld om eens te kijken hoe die reageren op zilvernitraat. Had nog genoeg over en ook nog wat buisjes, dus vond ik wel interessant om te zien. Zal hier ook nog wel even een reactie posten hoe het er dan uitziet. Klik om te vergroten... hier nog wat nieuws over?"
"johnhetkanon zei: Sorry, er komt deze week een update! Was even inactief. Maar dit weekend ga ik weer 6-apb proberen op een indoor feest na een paar maandjes pauze. Ik wil dus ook nog even de succinaat testen met het zilvernitraat. Ik heb ook de berichtjes gelezen omtrent de giftigheid van zilvernitraat en ga het reageerbuisje proberen in te leveren bij de mileustraat na afloop. Ik denk dat het juist wel goed is dat het hier wordt benoemd en besproken, nu worden ik en eventueel andere die dit lezen er bewust van en wordt er misschien wat mee gedaan. Ik ga hoe dan ook testen, maar nu weet ik in ieder geval weer wat meer. Dus dank voor de info! Klik om te vergroten... ok top"
"1 van mijn favoriete setjes, drokz en akira blijven eindbaas"
"Kordie zei: Je hebt gelijk. Ze zijn (nog) legaal. (Benzo)diazepines​ Bromazolam Bromonordiazepam Clonazolam Deschloroetizolam Desmethylflunitrazepam Flualprozolam Flubromazepam Flubrotizolam Fluetizolam Flunitrazolam Gidazepam Metizolam Meclonazepam Norflurazepam Pagoclone Pyrazolam Eerlijk gezegd verbaasd het me wel. Als je bv ziet wat die bromazolam voor ellende aanricht. Ik had echt gedacht dat die als eerste eruit zouden gaan. Waarom zouden deze nog legaal blijven? Zit daar een speciale rede achter? Klik om te vergroten... dit is gewoon pure Fck logic moment"
"Hebbenzekezine? zei: Ik heb dezelfde ervaring als TS begin 20 veel naar feesten gegaan en altijd teveel en bijv 4fa + MDMA gecombineerd en veel RC’s te vaak geprobeerd. zelfs na lange pauzes is MDMA niet meer wat je wil dat het doet. Ik denk dat de receptoren gewoon aan gort zijn. 6apb is nu ook na paar keer toch meer mijn voorkeur, ik zoek echter toch nog naar een goede dosis en bij mij valt de werkingsduur wat tegen. Misschien ook omdat ik 2 uur er voor niet eet of dat ik dexamfetamine neem(dit slik ik 48 u voor gebruik van een ander middel niet) dus als je je af vraagt of je nog het gevoel van toen gaat ervaren, ik denk van niet. Klik om te vergroten... ja verwacht ik ook niet al blij als het terug iets is hehe FredKroket zei: Ik merk ook nog weinig van mdma door misbruik maar 6-apb werkt nog als een trein Klik om te vergroten... interesant, zal vast ook een grote reden zijn waarom veel 6-apb verkiezen nu"
"Zeehond zei: Dosering verschilt echt per persoon. Afhankelijk van veel factoren o.a. gewicht, metabolisme, man/vrouw en nog veel meer. Gemiddeld genomen zou ik voorzichtig zeggen tussen 150-180mg. Zelf heb ik nooit minder genomen dan 200mg (wel de succinate variant, die je nu vrijwel overal ziet), dat is voor mij prima. Nogmaals, er is geen vaste dosering die voor iedereen hetzelfde werkt. Klik om te vergroten... ja had het vandaag gedaan om 7 uur is ondertussen al uitgewerkt 150mg was leuk maar had idd wel wat meer mogen zijn zal volgende keer een 200-220 proberen nu 3 maanden wachten kut xD"
"Snuifcabine zei: Hahah, 7:00 in de ochtend al begonnen? Klik om te vergroten... inderdaad lol lijkt me persoonlijk logischer met dat ik dan normaal toch nog moet kunnen slapen worst case maybe paar uurtjes later"
"Snuifcabine zei: Daar heb je helemaal gelijk in. Ben nu wel nieuwsgierig, was jouw ontbijt een beschuitje met 6-apb? Klik om te vergroten... ik sta standaard vroegop werk ook van thuis dus dan kan dat allemaal, om 3 uur opgestaan en 4 eieren met 150g blauwe bessen erin geforceerd xD"
"gewoon even voor de zekerheid wil ik vragen of het volgende wel een goed idee is? denk opzicht niet dat probleem zou moeten zijn dus 3 uur geleden 25MG 4f-mph met redelijk ervaring nu wil ik binnen een uur 6-APB nemen dus doordat ik een op 8u een kleine maaltijd heb genomen de dosis zou een 200MG Succinate zijn heb de vorige keer 160 gedaan en vond wat te mild en doordat het lang duurt om de effecten te ervaren denk ik toch niet dat die 4f-mph een extra werking gaat hebben ben dus ook niet van plan om nog extra 4-mph te nemen, enkel maybe nog kleine redose 6-apb graag even bevesting"
"VJ_LSD72 zei: Het is hier dinsdagochtend. Waar is dat feestje? Klik om te vergroten... hier ook, maar is straks bij mij thuis"