Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ben zelf ook gestopt. Ik heb best wel leuke tijden gehad met alcohol, maar ook een hoop minder leuke. Er zijn twee dingen die er aan hebben bijgedragen dat ik niet meer drink. Ten eerste het leren kennen van mijn vriendin, zij drinkt niet en op het moment dat we elkaar leerden kennen lustte ik nog wel af en toe een biertje. Vond ze prima, maar ik had er geen goed gevoel bij. Een heftige truffeltrip kort daarna gaf me het inzicht dat alcohol eigenlijk zwaar kl*te is, iets wat ik altijd al geweten heb maar de psilocybine ramde het er nog eens keihard en genadeloos in bij me. Wat ben ik die (semi-bad) trip toch dankbaar, heb sindsdien geen druppel meer op. Ik was nooit echt een zware drinker, denk ik. Altijd bier, meestal pils. Ik dronk zelden alleen, en als ik dat deed bleef het altijd bij zo'n 3 biertjes max. als ik de volgende dag moest werken (of school had, in m'n studententijd). Bij feestjes kon ik makkelijk twee sixpacks (een halve krat dus) op zonder een black-out te krijgen, maar de kater de volgende dag was altijd wel bruut. Heb niet het gevoel dat ik iets "mis", nu ik geen alcohol meer drink. IJsthee is veel lekkerder Ik hoop echt dat marijuana gelegaliseerd wordt en de plek inneemt van alcohol en tabak, in onze samenleving."
"Respect, Neo Het is goed om te zien dat je weer met positieve, leuke dingen bezig bent! Wellicht een kijktip, heb het zelf laatst pas ontdekt: Boeddha in de polder"
"Ik ga wel eens hardlopen "onder invloed" van cannabis, soms direct na een paar dikke bong hits, of tijdens een edibles-trip. Niks mis mee, maar ik ben een relatief ervaren hardloper, en stoner! Heb een enkele keer 11 km hardgelopen meteen na inname van 100 mcg 1p-LSD, en gek genoeg ging dat gewoon prima, gedachten sloegen lichtjes op hol maar lichamelijk ging alles goed! Was een experiment om te zien hoe het zou gaan en ik zou het niet gauw nog een keer doen (zonde van LSD) maar wel tof om te weten dat het de sportprestaties nauwelijks beïnvloedt. Verder doe ik ook aan klimmen en ik merk dat spierpijn (door bijvoorbeeld pull-ups) enorm vermindert "onder invloed" van cannabis edibles, en uiteraard wordt beter slapen bevorderd wat het herstellen alleen maar helpt. Sport + cannabis en LSD = GAINS 💪 (ymmv)"
"Cannabis! Onvoorstelbaar waar dit magische plantje allemaal wel niet goed voor is"
"Ik maak wel eens zelf edibles, maar altijd met hasj. Nog nooit wietboter gemaakt, maar lijkt me wel een handige manier om knipafval nuttig te gebruiken!"
"Verwijderd door Youtube... Dus zitten ze op het juiste spoor. DOCSFAIR - Voice of the People A view of the world through the eyes of our fellow human beings. Docsfair is the voice of the people! The voice of the people who are not heard, who do not get in the news and whom newspapers do not write about. Docsfair helps people who want to tell about themselves, their passion, their... docsfair.nl"
"Marijuana: beste seks ooit. Truffels: bijna net zo goed als bovenstaande. Gevoel is er zeker, maar gedachten slaan soms op hol Misschien een iets te hoge dosis genomen. Alcohol: tja, niet echt bijzonder, zou net zo goed niet gedronken hoeven te hebben."
"Heb zelf ook interesse in (1P-)LSD, laat je het hier weten hoe het gegaan is?"
"Mooi report! Heb extra zin in m'n volgende LSD trip, aankomende volle maan"
"Niet elke mens pleit voor soevereiniteit over z'n eigen bewustzijn. Als ik zo om me heen kijk in mijn omgeving vindt bijna iedereen het wel best dat ze nooit zullen ervaren hoe het voelt om "stoned" te zijn, want "DRUGS zijn slecht!!!". Braaf opgedreund als een papegaai die met de paplepel heeft meegekregen dat cannabis ervoor zorgt dat je hersens zullen smelten, zoals de door de overheid verspreide propaganda de afgelopen decennia heeft gepropageerd. De staat is alleen geïnteresseerd in geld verdienen, niet in gelukkige mensen die met volle teugen genieten van een gezond, volledig menswaardig bestaan. Dus zal er altijd wel een "crisis" worden gecreëerd door machtshebbers om controle uit te oefenen en het bewustzijn te beperken zoals nu al eeuwenlang gedaan wordt. De zogenaamde "War On Drugs" is zo'n gecreëerde crisis. En corona ook. Daarom deze heksenjacht op rc's, denk ik. Ben blij dat ik recent weer een voorraadje 1p-LSD heb aangeschaft... Goede, eerlijke voorlichting over drugs is de toekomst. En zo niet: It's a brave new world. You will own nothing, and you will be happy."