#1
Ja inderdaadKlopt, dit gebeurt meer dan je denkt.
Ja inderdaadKlopt, dit gebeurt meer dan je denkt.
Dat zijn nog eens verbindende teksten die ons dichter bij elkaar brengen.Haha, de PVV is er nu om partijen uit te sluiten.
Zo zie je maar ookal was het een hele stomme actie wat wilders allemaal over die Marrokanen heeft gezegd maar toch veel respecteren hem omdat ie wel eerlijk is, durft te zeggen wat ie denkt en hij straalt inderdaad uit dat ie goeie bedoelingen heeft voor Nederland
Check het op 1:33 😂
In het verleden negeerden de gevestigde partijen de PVV. Ik heb Geert Wilders zojuist horen verklaren dat hij bereid is om met elke partij in gesprek te gaan. In tegenstelling tot de PvdA/GroenLinks en veel andere linksgeoriënteerde partijen die de PVV van tevoren al uitsluiten, is de PVV wel bereid om met iedereen te gaan praten.Dat zijn nog eens verbindende teksten die ons dichter bij elkaar brengen.
Heel goed.Nu mogen ze het laten zien.
Goedzo.Ik heb geleerd om mensen te beoordelen op wat ze doen in plaats van wat ze zeggen.
Jup.Dat zullen we gaan zien.
Zie je de ironie er niet van in? De pvv wordt al sinds jaar en dag uitgesloten door alles en iedereen en nu gaan zij de dienst uitmaken. Het is ook niet mijn partij, op met name sociaal economisch vlak, maar deze overwinning vind ik wel overweldigend.Dat zijn nog eens verbindende teksten die ons dichter bij elkaar brengen.
Ze krijgen de kans.
Nu mogen ze het laten zien.
Ik heb geleerd om mensen te beoordelen op wat ze doen in plaats van wat ze zeggen.
Dat zullen we gaan zien.
Ik snap je. Beter is het om er om te lachen en je niet druk te maken. Echt.Ik schaam me echt diep, diep voor dit land.
Jaaa maar rechts is SLECHT!Zie je de ironie er niet van in? De pvv wordt al sinds jaar en dag uitgesloten door alles en iedereen en nu gaan zij de dienst uitmaken. Het is ook niet mijn partij, op met name sociaal economisch vlak, maar deze overwinning vind ik wel overweldigend.
Zo is democratie. Zie ik nu dat PvdA/GL nog een zetel verloren heeft? xDIk schaam me echt diep, diep voor dit land.
Dus jij denkt dat het dna van deze partij veranderd is?Zie je de ironie er niet van in? De pvv wordt al sinds jaar en dag uitgesloten door alles en iedereen en nu gaan zij de dienst uitmaken. Het is ook niet mijn partij, op met name sociaal economisch vlak, maar deze overwinning vind ik wel overweldigend.
Het ging om de opmerking dat 'de pvv nu degene is die partijen uit kan sluiten'. Dat vind ik een ironische opmerking, gezien het al 20 jaar andersom is.Dus jij denkt dat het dna van deze partij veranderd is?
Niemand gaat de dienst hier uitmaken hoor.
Het is absoluut overweldigend. Dit is democratie. Het volk heeft gesproken.
Wat ik vind is niet zo belangrijk nu.
Ben benieuwd naar de veranderingen, lees dit over een half jaar nog eens terug adviseer ik iedereen.
Zo is democratie. Zie ik nu dat PvdA/GL nog een zetel verloren heeft? xD
Simpele zielen.Ik schaam me echt diep, diep voor dit land.
Okay, dan hoef je het niet erin te wrijven.
Zag je dan niet dat alles allang aan het veranderen was?
Niet nodig sander.dan hoef je het niet erin te wrijven
Hahah, joh... iets met uitdelen en incasseren.Niet nodig sander.
Hahaha iets met eerbaar handelen enzoHahah, joh... iets met uitdelen en incasseren.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."