#1
Jezus Christus wat komt die Yesilgöz zwak over in het EenVandaag Verkiezingsdebat. Wat mij betreft stegen Omtzigt, van der Plas en Jetten er boven uit.









Als jullie twijfelen OF jullie gaan stemmen, waarop, of politieke vragen hebben over wat dan ook: ik ervaar deze passie met hart en nieren en kan ook heel politiek neutraal mensen helpen. Ik doe het (echt) heel graag want mijn liefde voor de democratie is groter dan mijn liefde voor welke partij dan ook.
Haha okay #triggered door dit laatste stuk.Ik LAF Caroline als mens en haar politieke stijl nog meer… maar dit is een van de redenen dat er nog geen coalitieakkoord is in elke provincie, en dat deze bestuurslaag mega moeilijk te besturen is. Ik ben ongelofelijk bang dat een vergelijkbaar iets zal gebeuren in de landelijke politiek. En nog meer dan het provinciale bestuur, kunnen we ons geen stilstand veroorloven met de huidige maatschappelijke problemen.
😂❤️❤️❤️Haha dat enthousiasme 🤣♥️ Reden om weer eens te reageren hier. En @Casaan is back in bizznizz. Nog een reden om weer te reageren. En ljuvie gaat me bijna in likes voorbij, dus doe maar lachebekkies op mn reply🤪
Tsja, als je er geen hulp bij wil stik je er maar in!Maar goed. "Ik ga stemmen, maar weet nog niet wat"
En nu?
HAHA oke hardop lachen hiervan. Je hebt helemaal gelijk hoor! Ze is en blijft een populist.Hoe ze cherrypickt uit onderzoeksrapporten zodat het net lijkt alsof er geen reductie van de veestapel nodig is om milieudoelen te halen?
Of hoe ze voor boer en burger zegt te pleiten, terwijl ze juist gefinancierd wordt door agri-kapitalisten die als doel hebben boeren zoveel mogelijk uit te knijpen en de producten die ze verkopen tegen zo hoog mogelijke prijzen te verkopen, terwijl ze zelf de winst houden?
Hear hear!!! Dit kan ik alleen maar honderdmiljoen onderschrijven. Ik doelde dan ook zeker niet op haar standpunten of achtergrond waar ik gecharmeerd van ben.Tuurlijk, boeren hebben het zwaar. En ja, we staan voor flinke uitdagingen die waarschijnlijk veel geld gaan kosten. Verder snap ik al helemaal als veel arbeiders het niet okee vinden dat zij alweer met die kosten geconfronteerd worden.
Maar juist daarom moet je in mijn ogen kijken naar waar het geld zit. De veevoederbedrijven, supermarkten en banken verdienen goud geld doordat ze zo groot zijn dat ze hun leveranciers tegen elkaar kunnen uitspelen. Maar die blijven buiten schot door de politieke strategie van de BBB.
Daardoor moeten boeren dus heel hard werken voor 1-2% marge op hun producten, terwijl AH 10% winst maakt, en de bank 9% rendement haalt op investeringen, en de consument opdraait voor de inflatie.
Ofwel, als de BBB zegt 'voor de boer' dan bedoelen ze 'voor het blijven uitbuiten van boeren zodat agri-kapitalisten lekker veel winst kunnen blijven maken'.
Na al die tijd kan ik er soms nog steeds geen gehakt van maken. Maar goed. We'll get thereGrapje - jou stalk ik toen wel met al m’n bevindingen hahaha. Youll get there.
LeugensNa al die tijd kan ik er soms nog steeds geen gehakt van maken. Maar goed. We'll get there
Het is half augustus, nog drie maanden te gaan.Ik heb me HEEL lang geprobeerd in te houden hier… maar ik kan het niet laten.
Het kabinet is al bijna twee maanden geleden gevallen dus ik zit al ffkes op m’n eigen handen heur haha.Het is half augustus, nog drie maanden te gaan.
Valt best mee.
![]()
Nog veel desastreuzer: BBB is vóór een harde aanpak van drugs(criminelen) 😨😂❤️❤️❤️
Tsja, als je er geen hulp bij wil stik je er maar in!
Grapje - jou stalk ik toch wel met al m’n bevindingen hahaha. Youll get there.
HAHA oke hardop lachen hiervan. Je hebt helemaal gelijk hoor! Ze is en blijft een populist.
Maar wel een heel oprechte. Ik heb niet het idee dat ze dit alleen voor zichzelf doet. Wel alleen voor haar sector en dat is er niet een die ik de voorkeur geniet… Maar ik geloof wel dat zij wil doen wat het beste is voor haar electoraat. En dat doet ze op de manier die als enige aanslaat op haar electoraat: populisme.
Ik zou het zelf liever anders zien, maar de meeste mensen gaan nu eenmaal niet tot het gaatje dingen uitpluizen, en rondom politiek al helemaal niet. Saai, stom, “maakt toch niets uit”. Hoe simpeler hoe beter…
Wat ik het meest aan haar waardeer is haar vermogen te willen leren van anderen. Hiermee zegt ze 1 ding wat niemand, en vooral politici niet, durft toe te geven: Ik weet niet alles. Daarbij durft ze ook haar standpunt aan te passen als dat nodig is. Hiermee zegt ze 1 ding wat niemand, en vooral politici niet, durft toe te geven: Ik had het fout. Maar nu weet ik het beter.
Het beste voorbeeld was haar standpunt over buitenlanders en vluchtelingen, waarover ze het gesprek is aangegaan met Sylvana Simons.
Dit zijn twee dingen die ik in onze samenleving en onze politiek erg mis.
Hear hear!!! Dit kan ik alleen maar honderdmiljoen onderschrijven. Ik doelde dan ook zeker niet op haar standpunten of achtergrond waar ik gecharmeerd van ben.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."