#1
Zou niet te vroeg juichen...Een rechts kabinet ladies and gentleman. Het gaat gebeuren!
Zou niet te vroeg juichen...Een rechts kabinet ladies and gentleman. Het gaat gebeuren!
Mijn collega is een marrokaan en die heeft gewoon op wilders gestemt, had dat ook echt niet verwacht lol
Klopt echt veel buitenlanders stemmen op wilders, volgensmij voorral vanwege al die vluchtelingenGebeurt mega veel hoor.
Gebeurt mega veel hoor.Mijn collega is een marrokaan en die heeft gewoon op wilders gestemt, had dat ook echt niet verwacht lol
Ja inderdaadKlopt, dit gebeurt meer dan je denkt.
Dat zijn nog eens verbindende teksten die ons dichter bij elkaar brengen.Haha, de PVV is er nu om partijen uit te sluiten.
Zo zie je maar ookal was het een hele stomme actie wat wilders allemaal over die Marrokanen heeft gezegd maar toch veel respecteren hem omdat ie wel eerlijk is, durft te zeggen wat ie denkt en hij straalt inderdaad uit dat ie goeie bedoelingen heeft voor Nederland
Check het op 1:33 😂
In het verleden negeerden de gevestigde partijen de PVV. Ik heb Geert Wilders zojuist horen verklaren dat hij bereid is om met elke partij in gesprek te gaan. In tegenstelling tot de PvdA/GroenLinks en veel andere linksgeoriënteerde partijen die de PVV van tevoren al uitsluiten, is de PVV wel bereid om met iedereen te gaan praten.Dat zijn nog eens verbindende teksten die ons dichter bij elkaar brengen.
Heel goed.Nu mogen ze het laten zien.
Goedzo.Ik heb geleerd om mensen te beoordelen op wat ze doen in plaats van wat ze zeggen.
Jup.Dat zullen we gaan zien.
Zie je de ironie er niet van in? De pvv wordt al sinds jaar en dag uitgesloten door alles en iedereen en nu gaan zij de dienst uitmaken. Het is ook niet mijn partij, op met name sociaal economisch vlak, maar deze overwinning vind ik wel overweldigend.Dat zijn nog eens verbindende teksten die ons dichter bij elkaar brengen.
Ze krijgen de kans.
Nu mogen ze het laten zien.
Ik heb geleerd om mensen te beoordelen op wat ze doen in plaats van wat ze zeggen.
Dat zullen we gaan zien.
Ik snap je. Beter is het om er om te lachen en je niet druk te maken. Echt.Ik schaam me echt diep, diep voor dit land.
Jaaa maar rechts is SLECHT!Zie je de ironie er niet van in? De pvv wordt al sinds jaar en dag uitgesloten door alles en iedereen en nu gaan zij de dienst uitmaken. Het is ook niet mijn partij, op met name sociaal economisch vlak, maar deze overwinning vind ik wel overweldigend.
Zo is democratie. Zie ik nu dat PvdA/GL nog een zetel verloren heeft? xDIk schaam me echt diep, diep voor dit land.
Haha, nee inderdaad. Maar Eikie doet niet voor niets refereren en de nadruk leggen op nationalisme en wereldoorlogen.Dankje de koekoek, liever niet. Al denk ik dat de volgende oorlogen door AI uitgevochten gaan worden en dat kan heel naaste worden vrees ik.
Euw.Al denk ik dat de volgende oorlogen door AI uitgevochten gaan worden en dat kan heel naaste worden vrees ik.
Is dit een verrassing voor je? Zag je dan niet dat alles allang aan het veranderen was?Verder reageer ik morgen wel want uiteraard ben ik hartgebroken door dit racistisch, populistisch, fascistisch kutstemgedrag.
Ben je een menselijk mens of een AI Robot zonder gevoel?Is dit een verrassing voor je? Zag je dan niet dat alles allang aan het veranderen was?
Ja.Ben je een menselijk mens of een AI Robot zonder gevoel?
Okay, dan hoef je het niet erin te wrijven.
Zag je dan niet dat alles allang aan het veranderen was?
Niet nodig sander.dan hoef je het niet erin te wrijven
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."