Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wauw thanks guys voor jullie super interessante en uitgebreide antwoorden! Ikzelf ben fan van truffels, maar dat komt omdat ik nog geen andere ervaringen heb met psychedelica. Heel leuk om te lezen dit en het kriebelt bij mij van verlangen om wat te gaan experimenteren in de nabije toekomst!"
"Wow wat een belevenis! Super goed dat je het meteen hebt opgeschreven. En erover praat enzo. Dan krijgt het meteen ook een plekje. Lijkt me wel erg bijzonder om mee te maken dat je vriendschap dan hechter wordt! Ik weet niet of het op hoge dosis ook werkt, maar het helpt mij altijd om vervelende gevoelens/gedachten meteen uit te spreken (bv het gevoel wat je op de fiets had). Dan is het er alvast uit, kan je jezelf actief afleiden (of de ander helpt je) en wordt het niet zo sterk uitvergroot. Bv laatst nog zei ik tegen mijn vriend tijdens de come up (nadat iemand mij een super eng filmpje had geappt): "oh hier in de schaduw is het donker man, ik dacht dat ik spinnen en slangen zag." "Kom maar even in het licht zitten dan." En plop! Het was weg."
"Eik zei: Hoi @Gemberthee Ik was nog niet toegekomen aan reageren... maar ben het helemaal met @Zinnentuimel eens: Wat een heerlijk stukje dit. Kan het me helemaal voorstellen. En dan te bedenken dat veel mensen LSD als gevaarlijk en slecht zien. Sommige mensen vinden het zelfs "duivels". En dat terwijl je tijdens je trip zelfs respect toont voor deze eend. Ik denk dat de maatschappij iets van dit respect zou kunnen leren. De manier waarop wij omgaan met dieren is namelijk niet altijd even respectvol... Interessant dat je dit zo ervaren hebt. Ik ken jou natuurlijk helemaal niet. Maar als je zo'n mooi en gevoelig tripreport kan schrijven kan ik moeilijk voorstellen dat je dom bent. Lijkt mij alsof je een rijke beleving en een gevoelige persoonlijkheid hebt. Volgens mij heb je dan veel te bieden aan de mensen om je heen en zou je niet zo onzeker hoeven zijn Klik om te vergroten... Dat is echt een super lief compliment! Dankjewel. Lichtelijk verbaasd ook aangezien het precies klopt wat betreft rijke beleving en gevoelige persoonlijkheid. Ik weet eigenlijk niet wat anderen (muv kinderen) hebben aan mijn rijke belevingswereld, maar voor mij is het idd wel leuk ja . Dat 'dom voelen met woorden' lijkt een ding. Het komt zo ongeveer iedere trip terug, terwijl ik objectief bekeken niet écht een probleem met taal heb. Het komt niet geheel uit de lucht vallen trouwens, maar het matcht idd niet met de realiteit. En al was het wel zo: Lekker boeiend ook. Wie weet ga ik het vanzelf een keer los(ser) laten. Eik zei: Zo herkenbaar! Ik heb me ooit op paddo's verbaasd over het feit dat mijn trui in mijn kamer paste... Klik om te vergroten... 🤣 hahaha hoe werkt dat dan? Leek je kamer ineens zo klein ofzo? Eik zei: In een hot tub zitten en gestreeld worden tijdens je LSD trip.... kan het leven nog mooier worden?! Klik om te vergroten... Ja die was echt intens ! Het grappige was nog wel dat we twee dagen later allemaal blauwe plekken op onszelf ontdekten, omdat we ons zo vaak aan de vormpjes van de hot tub gestoten hebben. Ik zat dus echt onder de blauwe plekken, maar ik kan me helemaal geen pijn herinneren, zo maf! Eik zei: Op zich niet zo gek dat er sensuele verlangens kunnen ontstaan tijdens een lsd trip. Waren jullie er op dat moment beide gelukkig mee of had je het idee dat hij over jouw grenzen ging? Klik om te vergroten... Serieus? Wist ik echt niet joh. Vermelden ze ook niet even op de standaard informatie sites ofzo...! Nee hij ging zeker geen grenzen over. Maar ik moest hem wel begrenzen, terwijl ik in de tussentijd dacht: meer! Meer!! (Streling bedoel ik dan he.) Ik vond het ook echt bizar om de tedere aanraking niet alleen te voelen, maar ook te zien met gesloten ogen, als een schouwspel aan intense kleurschakeringen. Eik zei: Jeetje wat een hoop negativiteit omtrent die intimiteit zeg. Kan me voorstellen dat het je overviel overigens... en het is inderdaad een taboe onderwerp in onze samenleving. Toch snap ik niet zo goed wat al die anderen er mee te maken hebben. Het gaat er volgens mij om wat jij en je vriend er van vinden. Als jij het prettig vond en je vriend er okay mee is, dan zou het toch geen probleem moeten zijn of wel? Klik om te vergroten... Ik zou daar graag wel hetzelfde over willen denken als jij hoor. Blijkbaar durf ik de "relatieve openheid" in onze relatie nog niet écht uit te dragen, uit angst om afgewezen te worden door mijn omgeving. Geen idee of het nog uitmaakt dat ik een vrouw ben, maar idd raar taboe... lijkt net of vreemdgaan meer geaccepteerd wordt in die zin. Eik zei: Die blijft bij mij ook vaak wel een aantal dagen (soms meer dan een week) hangen na een mooie liefdevolle trip. Anyways... nogmaals dank voor het delen van dit mooie report. Ik heb er echt van genoten! Klik om te vergroten... jij ook bedankt voor je fijne reactie. Daardoor ben ik opnieuw naar de trip en mezelf gaan kijken en heb ik er weer nieuwe waardevolle dingetjes uitgepakt!"
"Roze Olifant zei: Ja, mooie muziek en LSD, dat is ronduit liefde. LSD is daar zó goed in. Ik kom hier later even op terug, heb enkele jaren geleden op een flink hoge dosis LSD mid-piek ook een keer een full-blown synesthetische ervaring gehad met muziek die ik nooit meer zal vergeten. Nu heb ik al een vorm van synesthesie van mezelf (gewoon nuchter, altijd gehad, mee geboren), ik zie/ervaar standaard in mijn hoofd vaste kleuren bij cijfers, letters, weekdagen enzo - dat is overigens de minst spectaculaire en meest voorkomende vorm van synesthesie - maar dat met die muziek op LSD was nieuw voor me. Ik was echt... sprakeloos toen, tranen over m'n wangen zo aangedaan was ik, in a positive way. Maar veel nakijkwerk vandaag en traag als een slak met typen i.v.m. nieuw toetsenbord waardoor mijn hersens de hele tijd denken dat toetsen op andere plekken zitten dan ze nu zitten, en ik ieder woord moet corrigeren. Dusss wordt vervolgd! Maar fijne muziek en LSD, oh yes, dat is geluk. Je hoort (of ziet, of voelt) het stuk PRECIES zoals de makers het bedoeld hebben, de boodschap die ze wilden overbrengen, de sfeer, de rauwe emotie erachter, and beyond. Hoe fucking vet is het überhaupt dat we muziek maken? Hoe cool is deze eigenschap van ons als menselijke soort? Wat zou de wereld zijn zonder muziek? (Saaaai.) En dat máken wij gewoon, om onszelf en anderen ermee te vermaken, ontroeren, of in ieder geval te raken, dat is toch awesome? Op LSD besef je je dat dus nog eens extra goed. Klik om te vergroten... Zo cool geschreven! Heb het even opgeslagen in m'n notities 😍"
"Anonspider zei: Wordt het niet eens tijd om niet meer te veel te nemen. Sommige mensen zoals jij en ik hebben niet veel nodig.. Echt heftig verhaal ook. Hopelijk kan je het snel verwerken. Ik heb ook 2x een bad trip gehad waarbij ik dacht dat ik dood ging enzo. Maar gelukkig heb ik dat verwerkt tijdens een trip met truffels door het gewoon te accepteren en de drugs te respecteren. Paddos?! Begin maar eerst met truffels jonge man. Kijk maar wat je gaat voelen bij 7.5g in een goeie set en setting. Je kan het minder sturen als LSD. Dus ga absoluut niet meer nemen. Btw 7.5g truffels is niet hetzelfde als 7.5g paddos. Als je 7.5g paddos op heb zal je jouw bad trip met LSD x10 beleven.. Dus naar beiden goed onderzoek doen en gewoon met iets minder dan de beginnershoeveelheid beginnen. Klik om te vergroten... 7,5 gram truffels is hem net niet toch? Bij de smartshops krijg je 15 gram mee en zeggen ze ook: starten met 10 gram en binnen zoveel tijd (1 uur?) bijnemen als je niets/weinig voelt. Ooit wel 7,5 gedaan, omdat het in openbare setting was en ik nog enigszins moest kunnen functioneren. Op zich wel geinig, maar zou het niet perse aanbevelen voor een echte tripbelevenis."
"Mindless zei: Helemaal over de beginpost heengelezen... Leuk hè! LSD! En hoe je licht/kleuren en muziek erop ervaart! Ik denk niet dat het per se betekenis heeft (los van wat je er zelf aan geeft), maar ik zie ook veel blauw, paars en groen op LSD (en derivaten daarvan). En dan inderdaad ook gifgroen. De kleuren van de visuals zijn meer "neon" achtig. Ze steken wat af bij de omgeving. Wat kunstmatig in vergelijking met de natuurlijke kleuren die ik zie op tryptamines als psilocybine en DMT. En ik hoor en lees dit vaak ook van anderen, dat ze hetzelfde ervaren. Klik om te vergroten... Dat herken ik! Tijdens het trippen zie ik veel felle kleuren. Het ene moment fluorescerende kleuren, glanzend en schitterend in zuiver zilver, goud en soldeertin en het andere moment die felle kleuren die in de jaren 90 in waren en die meer passen bij glanzend plastic materiaal. Zo prachtig! Synesthetische ervaringen vind ik bizar lekker en levensverrijkend! Heb het ervaren bij aanraking. Echt waaahh!!! Ik zie een gat in de markt! Synesthetische massages"
"Mindless zei: Ben oprecht een beetje jaloers op hoe mensen oké zijn met dat hun partner intiem is met een ander iemand. Tijdens een relatie ben ik eigenlijk best jaloers en zou ik het vreselijk vinden als mijn partner iets deed met een ander... Strelen/zoenen zou ik misschien nog wel erger vinden dan all the way, omdat het voor mij aanvoelt als emotioneel vreemdgaan. Hoop niet dat je dit verkeerd opvat. Jullie hebben immers andere opvattingen hierover. Ergens bewonder ik het ook wel dat iemand dat kan, maar zelf heb ik er echt moeite mee. Ik merk wel dat mensen hier op DF eerder wat "los" zijn op dat gebied, dan de mensen die ik IRL ken en er precies zo over denken als ik. Het is nu gelukkig toch sowieso geen issue voor me, omdat ik single ben. Klik om te vergroten... Nee super fijn dat je gewoon eerlijk bent en precies zegt wat je denkt en hoe het voor jou is. Kan ik enorm waarderen. Het was in alle eerlijkheid niet mijn idee om meer te tolereren binnen de relatie. Het voorstel kwam vanuit hem, drie jaar geleden inmiddels. Hij was sowieso nooit jaloers, dus ik was er al gewend om meer ruimte te krijgen. Echter heb ik alleen daadwerkelijk iets gedaan hierin. Die disbalans vind ik dan weer super vervelend. Maw ik vind het zo gemakkelijk nog niet.... maar een relatie is per definitie geloof ik niet "gemakkelijk" te noemen ."
"djiego zei: Tsja definieer 'interessant' zou ik zeggen.. 4-HO-MET is gewoon wat minder headspace en minder profound (tenminste op de dosis die ik getest heb) dus wat dat betreft minder interessant misschien in die vergelijking; maar dat zou je ook als juist interessant kunnen labelen LSD weer een andere hoofdstuk en is wat mij betreft de koning/koningin. Hoe mooie ervaringen ik ook met truffels en paddo's heb gehad en het natuurlijke me aanspreekt; sinds dat LSD me heeft gevonden heb ik nog geen enkele keer behoefte gehad om 1 van beide weer te doen. Het is zo clean en precies en het hele vergiftigingsproces sla je gewoon lekker over. Straight to the point. En ook prima geschikt als recreatief middel met wat oefening op lagere dosis. Ik heb dan ook nog geen behoefte gehad 4-HO-MET nog een keer te doen met dat onder handbereik. Klik om te vergroten... Definieer interessant.... voor een diepe trip klinkt het niet interessant voor mij. Voor een festival mogelijk wel.. Ik vraag me steeds wat headspace precies betekent. Op internet las ik: "De headspace lijkt op een high van een sativa-dominante wietsoort vanwege de enorme creativiteit en mentale helderheid, gemengd met de energie van drie koppen koffie en een beetje vaagheid van truffels." Ik ben voor nu op zoek naar een psychedelisch middel voor op een festival en dan klinkt dit mogelijk interessant... Dat het minder profound is, bevestigt dat. Of is een lichte dose lsd dan chiller? Wat denk jij?"
"Mindless zei: Ik maak bij LSD onderscheid tussen twee soorten "visuals", waarvan ik de tweede eigenlijk niet als echte visuals zie: Ten eerste heb je (of ik althans) de neon-achtige gekleurde patronen, als overlays over mijn gewone zicht heen. Vaak niet bepaald harmoniserend met de omgeving ook (in tegenstelling tot die op bijvoorbeeld psilocybine en DMT). Klik om te vergroten... Niet harmonieus met de omgeving maar wel in lijn met je gevoel en zintuiglijke ervaring. Bij mij zijn de visuals bij lsd min of meer hetzelfde als bij psilocybine eigenlijk. Ik heb alleen geen synesthesie ervaring op psilocybine. Mindless zei: Ten tweede ervaar ik op LSD zo nu en dan meer een andere state of mind. Ego-loos, of in ieder geval het ego sterk verminderd. Geen normale persoonlijke gedachten over mijn leven meer, maar puur observeren. En vanuit die perceptie bekeken, krijgt alles een onwaarschijnlijke rijkheid. Dat is wat ik eerder ook bedoelde met het gouden licht. Alles wordt gezien in dat gouden licht en krijgt een gouden kwaliteit. Al die eerdere overlay visuals verdwijnen dan trouwens ook en alles wordt juist ultiem harmonieus met elkaar en zuiver. Ik zou het niet zozeer "visuals" noemen, want het is eerder dat ikzelf verander en daardoor alles in een totaal ander (ongelofelijk mooi) licht zie. Klik om te vergroten... Wat mooi! Misschien herken ik het. Ik zag bv tijdens een lsd trip alle bloemen, planten en bomen tegelijkertijd en synchroon zachtjes wiegen. Heel liefdevol. Later dacht ik dat het misschien in het ritme van mijn ademhaling ging. Zo zalig hè. Heb alweer zin in een volgende trip lol."
"Kwak zei: Bekijk bijlage 44858 Jouw gifje deed mij denken wat ik nu aan de muur heb hangen . Als ik soms in mijn wietolie trip zit kan ik hier heerlijk van genieten. Klik om te vergroten... Waaauuuw super mooi plaatje ! !! Love it! Kun je trippen op wietolie?? Ook met druppels onder je tong? En met hoeveel druppels?? (Sorry! Helemaal off topic!)"