Jup geestelijk afkicken is zoveel moeilijker dan lichamelijk.
Lichamelijk duurt ff, maar geestelijk..pfff
Ik ben bijna twee jaar clean en heb er nog altijd last van!
Ni zozeer dat ik er naar verlang, maar meer met banale dingen in het dagelijks leven.
Op school tegenslag, ruzie met goede vrienden, mijnen bus missen enzo;..
vree belachelijk hé

, maar ik kan weer in da patroon zitten van "t leven is toch zo bullshit" en tan peis ik weer op den tijd dak gebruikte en tan denk ik"moest ik nu iets hebben, zouden al mijn zorgen weg zijn"
Maja ik weet ook dat da de oplossing niet is hoor,maar ja ik heb mijnen weg gekend om te vluchten vanalles en t is moeilijk om soms clean de zaken aan te pakken.
Maja ik geef er niet aan toe, ik vlucht zelf niet in de alcohol of medicatie omdat da toch niks oplost
![:)]()