Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKeertje hero probere, maar waar te vinden?

Keertje hero probere, maar waar te vinden?

187 antwoorden
72 weergaven
18-5-2026
f
frapannnLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heroine geeft toch zware lichamelijke klachten en natuurlijk ook psychische.
Maar zijn de lichamelijke klachten of psychische klachten erger???
Psychische lijkt me, maar toch voor de zekerheid.
fnea weet er zeker veel over :grin:
:wave:
s
stuikerkenLid
01-01-2024, 00:00
#2
frapannn zei:
Heroine geeft toch zware lichamelijke klachten en natuurlijk ook psychische.
Maar zijn de lichamelijke klachten of psychische klachten erger???
Psychische lijkt me, maar toch voor de zekerheid.
fnea weet er zeker veel over :grin:
:wave:
Klik om te vergroten...
Ik heb een paar vrienden die verslaafd en al een paar keer afgekickt zijn en toch weer herbegonnen na een tijdje. En allemaal zeggen ze dat de psychische klachten veel erger zijn dan de lichamelijke. De lichamelijke klachten duuren een week en het is voorbij maar dan moet je nog beginnen aan het geestelijk afkicken en dit is heeeeeel moeilijk.
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#3
verveling
eenzaamheid
depressie
verlatingsangst?

dat verlatingsangst heb ik gek genoeg alleen als ik een tijdje gekickt ben, anders heb ik het nooit.
G
GabberFreak17Lid
01-01-2024, 00:00
#4
nja k denk dat de meeste mede gebruikers het met mij eens zijn
Dat het fabeltje ' gwn een xtje proberen' togh uitloopt op een hoog lopend gebruiik. Eventueel Zelfs verslaving voor sommigen,
Nd dan niet te spreken van heroine... hier is volgensmij dan helemaal niet aan t ontkomen lijkt mij
LaterSS
n
nataliaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Jup geestelijk afkicken is zoveel moeilijker dan lichamelijk.
Lichamelijk duurt ff, maar geestelijk..pfff
Ik ben bijna twee jaar clean en heb er nog altijd last van!
Ni zozeer dat ik er naar verlang, maar meer met banale dingen in het dagelijks leven.
Op school tegenslag, ruzie met goede vrienden, mijnen bus missen enzo;..
vree belachelijk hé :rolleyes: , maar ik kan weer in da patroon zitten van "t leven is toch zo bullshit" en tan peis ik weer op den tijd dak gebruikte en tan denk ik"moest ik nu iets hebben, zouden al mijn zorgen weg zijn"
Maja ik weet ook dat da de oplossing niet is hoor,maar ja ik heb mijnen weg gekend om te vluchten vanalles en t is moeilijk om soms clean de zaken aan te pakken.
Maja ik geef er niet aan toe, ik vlucht zelf niet in de alcohol of medicatie omdat da toch niks oplost :)
S
SneeuwWitjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
natalia zei:
Jup geestelijk afkicken is zoveel moeilijker dan lichamelijk.
Lichamelijk duurt ff, maar geestelijk..pfff
Ik ben bijna twee jaar clean en heb er nog altijd last van!
Ni zozeer dat ik er naar verlang, maar meer met banale dingen in het dagelijks leven.
Op school tegenslag, ruzie met goede vrienden, mijnen bus missen enzo;..
vree belachelijk hé :rolleyes: , maar ik kan weer in da patroon zitten van "t leven is toch zo bullshit" en tan peis ik weer op den tijd dak gebruikte en tan denk ik"moest ik nu iets hebben, zouden al mijn zorgen weg zijn"
Maja ik weet ook dat da de oplossing niet is hoor,maar ja ik heb mijnen weg gekend om te vluchten vanalles en t is moeilijk om soms clean de zaken aan te pakken.
Maja ik geef er niet aan toe, ik vlucht zelf niet in de alcohol of medicatie omdat da toch niks oplost :)
Klik om te vergroten...

Mooi gezegd. Tsja het leven is nu eenmaal hard en niet altijd even leuk. Maar het is beter ook tegen de echte wereld aan te kijken en misschien dat je later denkt 'Óch het viel toch wel mee achteraf gezien.' Ipv nou ik neem maar wat in, dan vergeet ik alles en als uit is gewerkt is het dubbel zo zwaar en gaat het inderdaad mis en is alles klote en kut.
S
SneeuwWitjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
natalia zei:
Jup geestelijk afkicken is zoveel moeilijker dan lichamelijk.
Lichamelijk duurt ff, maar geestelijk..pfff
Ik ben bijna twee jaar clean en heb er nog altijd last van!
Ni zozeer dat ik er naar verlang, maar meer met banale dingen in het dagelijks leven.
Op school tegenslag, ruzie met goede vrienden, mijnen bus missen enzo;..
vree belachelijk hé :rolleyes: , maar ik kan weer in da patroon zitten van "t leven is toch zo bullshit" en tan peis ik weer op den tijd dak gebruikte en tan denk ik"moest ik nu iets hebben, zouden al mijn zorgen weg zijn"
Maja ik weet ook dat da de oplossing niet is hoor,maar ja ik heb mijnen weg gekend om te vluchten vanalles en t is moeilijk om soms clean de zaken aan te pakken.
Maja ik geef er niet aan toe, ik vlucht zelf niet in de alcohol of medicatie omdat da toch niks oplost :)
Klik om te vergroten...

Mooi gezegd. Tsja het leven is nu eenmaal hard en niet altijd even leuk. Maar het is beter ook tegen de echte wereld aan te kijken en misschien dat je later denkt 'Óch het viel toch wel mee achteraf gezien.' Ipv nou ik neem maar wat in, dan vergeet ik alles en als uit is gewerkt is het dubbel zo zwaar en gaat het inderdaad mis en is alles klote en kut.
j
jajaLid
01-01-2024, 00:00
#8
fneawognfkgln zei:
(cold turkey is namelijk zwaar overdreven vaak).
Klik om te vergroten...


Ja ja.
x
xtazLid
01-01-2024, 00:00
#9
SneeuwWitje zei:
natalia zei:
Jup geestelijk afkicken is zoveel moeilijker dan lichamelijk.
Lichamelijk duurt ff, maar geestelijk..pfff
Ik ben bijna twee jaar clean en heb er nog altijd last van!
Ni zozeer dat ik er naar verlang, maar meer met banale dingen in het dagelijks leven.
Op school tegenslag, ruzie met goede vrienden, mijnen bus missen enzo;..
vree belachelijk hé :rolleyes: , maar ik kan weer in da patroon zitten van "t leven is toch zo bullshit" en tan peis ik weer op den tijd dak gebruikte en tan denk ik"moest ik nu iets hebben, zouden al mijn zorgen weg zijn"
Maja ik weet ook dat da de oplossing niet is hoor,maar ja ik heb mijnen weg gekend om te vluchten vanalles en t is moeilijk om soms clean de zaken aan te pakken.
Maja ik geef er niet aan toe, ik vlucht zelf niet in de alcohol of medicatie omdat da toch niks oplost :)
Klik om te vergroten...

Mooi gezegd. Tsja het leven is nu eenmaal hard en niet altijd even leuk. Maar het is beter ook tegen de echte wereld aan te kijken en misschien dat je later denkt 'Óch het viel toch wel mee achteraf gezien.' Ipv nou ik neem maar wat in, dan vergeet ik alles en als uit is gewerkt is het dubbel zo zwaar en gaat het inderdaad mis en is alles klote en kut.
Klik om te vergroten...

Amen. :flushed:
s
skunkyLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik ben maar stomme belg maar raad het toch af hoor, het kan goed gaan en echt bij 1x blijven, maar het is geen pretje om af te kicken hoor, peace
s
silverfishLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb het ook 1 keer geprobeerd en zit nu aan die K-methadon vast na een heroineverslaving van 16 jaar. Ik zou het dus niemand aanraden maar anderzijds ken ik ook mensen die het geprobeerd hebben en er nooit aan verslaafd zijn geraakt, simpelweg omdat het hun ding niet was, ze vonden het geen kick (onbegrijpelijk :wink: ). Mijn ding was het helaas wél. Daarom heeft het ook zo lang geduurd voordat ik er definitief mee kon kappen.
L
LiquidFantasyLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik ga hier geen verhaaltje houden hoe vreselijk zielig ik ben, maar luister goed, blijf alsjeblieft met je vingers van de smack af.. elke dag bedelend en stelend de straat over, omdat je je shot nu echt wel nodig hebt, maar je laatste tientje heb je gisteravond al in je arm geshot, en nu kun je amper nog meer lopen.. want het is geen geestelijke verslaving, een lichamelijke, wat dus betekend dat je lichaam zwaar begint te protesteren.. alsof je een schop in je maag hebt gekregen.. mijn benen te zwak zijn om me nog te kunnen dragen.. alles houd op, weetje dat.. als je in die situatie verkeerd.. welke vrienden gaan je helpen? niemand, want niemand wil bevriend zijn met een smerige junk.. ja, alleen de andere junkies.. want misschien valt er bij jou nog wat te scoren.. als je echt te hoog in je nood zit..
heroine is leuk, leuker dan leuk, en je blijft er niet van af, hoe mooi alles is, zo verrot gaat het worden..
doe normaal, en hou het bij je pilletje, want dat vond je wel wat, zei je..
L
LiquidFantasyLid
01-01-2024, 00:00
#13
kom eens een kijkje nemen in ons kraakpand.. dan zie je wat hero met je doet.. met meisjes van 14, die hun kontje op de hoek van de straat staan te verkopen..
e
eXeCuzeLid
01-01-2024, 00:00
#14
de enigste keer wanneer ik hero zou gebruiken is als ik hoor dat ik binnen een week dood ga ofzo
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#15
LiquidFantasy zei:
kom eens een kijkje nemen in ons kraakpand.. dan zie je wat hero met je doet.. met meisjes van 14, die hun kontje op de hoek van de straat staan te verkopen..
Klik om te vergroten...

Waar zit dat kraakpand dan? ga binnenkort toch door heel nederland reizen en moet wel genoeg dope hebben
L
LiquidFantasyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Amsterdam sloterdijk ..
U
UshaLid
01-01-2024, 00:00
#17
LiquidFantasy zei:
kom eens een kijkje nemen in ons kraakpand.. dan zie je wat hero met je doet.. met meisjes van 14, die hun kontje op de hoek van de straat staan te verkopen..
Klik om te vergroten...

Geeft me kippenvel, deze uitspraak.

Ik was ooit ook een meisje van 14.
Een meisje van 14 op bruin.
Ik hoefde dan wel niet op de hoek van de straat te gaan staan, maar ik had het wel gedaan hoor als het nodig was. Ik maak me geen illusies.

Als ik nu meisjes van 14 zie, zie ik kinderen, onschuldige kinderen, terwijl ik toen dacht dat ik zo groot was.
:flushed:
s
st anLid
01-01-2024, 00:00
#18
Usha, jezus : o Ben je uit die spiraal kunnen raken?
M
MiriamLid
01-01-2024, 00:00
#19
waarom zou je dat in godsnaam doen? hero is echt not-done :rolleyes:
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#20
da's ook niet aardig....

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...10
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."