Kim zei:
Ik ga t denk ook maar niet meer doen de laaste x werd ik ook al vet misselijk. na t shotten
Jeetje Kim, maanden geleden zat jij precies als nu op het forum... Meen ik me te herinneren,,,
En nu lees ik lees dat je nog in dezelfde situatie zit... Erg jammer hoor.
Nu heb je het zelf al over het shotten van heroïne.
Heb je in die tijd geen professionele hulp gezocht? Heb je niet geprobeerd er vanaf te blijven?
Heroïne intraveneus.
Je zit in een zeer sterke negatieve spiraal.
OPEN YOUR EYES!
WAKE UP!
Alléén JIJ kan er wat aan doen. Dan kunnen al die artsen wel praten enlullen, daar zijn ze erg goed in, maar uiteindelijk ben je toch degene die het zelf moet doen!!!
Wat doe je nu voor werk, school?
De ware liefde al tegengekomen toevallig?
Woon je nu al op je eigen?
Belangrijkste vraag:
-- WIL je minderen, WIL je stoppen, of WIL je in ieder geval je gaan inzetten voor een beter leven: --
-
En dan: heb je het al eens geprobeerd... Hoe lang heb je het durven doen, dat stoppen?
En natuurlijk: wat vindt jij de oorzaak of oorzaken, waardoor je toch steeds overnieuw gaat beginnen?
fnea.