Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey, 5 jaar terug heeft iemand mij (met opzet) drugs verkocht waar iets niets pluis aan was. Ik ben in het ziekenhuis belandt en was een week ziek. De dag nadien ik opgenomen was werd ik wakker en zag ik vlekjes voor mijn ogen, vooral op een witte muur is het erg. De vlekjes zijn defuus dus overal, en het lijkt alsof ze beetje bewegen. Bijv een krant lezen is voor mij erg moeilijk, de lettertjes lopen door mekaar. Mijn studies heb ik moeten opgeven ook hierdoor. Nu, die vlekjes zijn nooit meer weggegaan en k heb er tot de dag van vandaag grote last van (doodswens etc). Het ergste van al is dat ik nooit bij de politie ben gegaan en die kerel geen enkele straf heeft gekregen. Maar 1 ding is zeker , als ik vertrek naar betere oorden neem ik hem met mij mee. Ontopic: Zijn het bij jou ook van die "vlekjes" ?"
"Als ik zo verhalen zie van mensen die 2g per dag gebruiken. Stel nu je betaald 100 E voor 2 gram. 100x 30= 3000 E Hoe kom je nu aan dat geld? Hebben jullie een goede job of rijke ouders/partner. K snap niet hoe ze het doen. K heb al moeite om 2g per week te betalen. K ben toch zo arm"
"Hier bij ons dok je 60 E neer als je beetje kwaliteit wilt. En dan is de kwaliteit nog niet zo bijzonder."
"Niet elke stad heeft goed spul. Wij moeten hier 2u rijden als we goed spul willen voor een goede prijs. In antwerpen. Als je goede kwaliteit wilt, en een gram. Dan betaal je je blauw hier"
"Elk weekend zijn we met onze vrienden een praatgroep. Dan roken we sos en lullen de hele avond door Fun hoor zo'n praatgroep"
"Ik heb zelf capsules met 40mg efedrine en 400mg caffeine. Die zijn eig wel zeer lekker, beetje zoals een lijn speed maar dan zonder de vervelende bijwerkingen, je kan gewoon slapen als je thuiskomt. Grtz"
"overbeten en overkletst zijn"
"K wil in mijn leve alles es probere... gewoon om het gevoel te kennen. Elke week of elke maand drugs gebruiken doe ik nooit. Enkel paar x per jaar Nu heb ik alles al van drugs geprobeerd. Wat ik tot nu toe het leukste vind is een goeie xtc. Dit vind ik zelf beter dan coke. Coke vond ik niets bijzonder, is wel lekker voor miss 5 min en daarna zenuwachtig gevoel. Crap! en veel te duur. Nu zou ik graag eens hero probere, ik ken de gevare zeker en de kans op verslaving. Ik sta redelijk vast in mijn schoenen dus dat zou geen probleem mogen zijn. Ik heb gehoord dat er in Antwerpen wel iets te vinden is, maar hier in de buurt heeft vrijwel niemand hero. Ook de cokedealers niet Iemand tips hoe ik er kan vinden? :P Morphine wil ik ook es probere, mja da's nog moeilijker te vinde denk ik."
"Deranged zei: Ik heb nog wel wat in de schuur liggen. Klik om te vergroten... grapjas"
"Coke basen is zalig, enorm zalig voor zo'n 10 seconden. Daarna klotegevoel dat verdwijnt als je weer gebruikt. Duivelsdrug : ja, maar die 10 sec zijn hemels"