Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKeertje hero probere, maar waar te vinden?

Keertje hero probere, maar waar te vinden?

187 antwoorden
67 weergaven
18-5-2026
s
stuikerkenLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hero is wel gemakkelijk te vinden. Wel beter dat je ervanaf blijft maarja, wie ben ik om het je te verbieden. :)
Dus als je het dan toch eens probeert hou het bij die ene keer.
Ik zelf vond hero niet zo verslavend. Heb het een paar keer gedaan in het weekend, en had nooit de drang om in de week ook te gebruiken. Coke daarentegen vind ik veel verslavender, geestelijk dan. Volgens mij is de lichamelijke afkick van hero het ergste, en juist daarom dat de meeste gebruikers als het te laat is blijven voortdoen uit schrik voor de afkickverschijnselen die verschrikkelijk erg moeten zijn. Gelukkig heb ikzelf nooit deze pijn gevoelt. :)
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mwa het werkt rust gevend
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#3
reggae-weedjunk zei:
Denk ff na voor je aan die sh*t begint want het is echt gewoon k*t troep. Je ziet er zoveel mensen aan kapot gaan die begonnen ook van Ja ik kan het wel hebben en ik raak toch niet verslaafd, maar 99% van hun is nu verslaafd en 90% daarvan liggen nu onder een brug te stelen en uit vuilnisbakken te eten. Denk na man! :angry:
Klik om te vergroten...

Wat valt er allemaal te jatten onder een brug dan?
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#4
zommes zei:
reggae-weedjunk zei:
Denk ff na voor je aan die sh*t begint want het is echt gewoon k*t troep. Je ziet er zoveel mensen aan kapot gaan die begonnen ook van Ja ik kan het wel hebben en ik raak toch niet verslaafd, maar 99% van hun is nu verslaafd en 90% daarvan liggen nu onder een brug te stelen en uit vuilnisbakken te eten. Denk na man! :angry:
Klik om te vergroten...

Wat valt er allemaal te jatten onder een brug dan?
Klik om te vergroten...
schooiers hun kleren die er liggen te slapen :wave:
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#5
schranziewanzie zei:
zommes zei:
reggae-weedjunk zei:
Denk ff na voor je aan die sh*t begint want het is echt gewoon k*t troep. Je ziet er zoveel mensen aan kapot gaan die begonnen ook van Ja ik kan het wel hebben en ik raak toch niet verslaafd, maar 99% van hun is nu verslaafd en 90% daarvan liggen nu onder een brug te stelen en uit vuilnisbakken te eten. Denk na man! :angry:
Klik om te vergroten...

Wat valt er allemaal te jatten onder een brug dan?
Klik om te vergroten...
schooiers hun kleren die er liggen te slapen :wave:
Klik om te vergroten...

Aaaaaah! Stom dat ik daar niet aan gedacht had :wink:
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#6
PharmaPhreeK zei:
Ophouden met die kakverhalen over verslaving!
Dit is een DRUGSFORUM niet een anti-drugscampagne!
Klik om te vergroten...

Een drugsforum houdt in dat het voor beide kanten geld, de goede en de slechte kanten.
P
PharmaPhreeKLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ophouden met die kakverhalen over verslaving!
Dit is een DRUGSFORUM niet een anti-drugscampagne!
s
spliffsnatcherLid
01-01-2024, 00:00
#8
In antwerpen is het zeker te vinden, wel niet bij de junkies gaan zoeken dan zit je verkeerd. In theehuizen kunnen ze u misschien verder helpen.
Zie je eentje met veel waterpijpen probeer het daar maar s.


En niet al te hard luisteren naar wat ze hier zeggen, je moet het gewoon niet spuiten en dan valt dat heus wel mee.


BTW dat je vanc oke zenuwachtig wordt is omdat je het nog niet genoeg hebt gedaan, van coke wordt je altijd zenuwachtig de eerste 2-3 keer. Pas dan is je lichaam klaar om die warme feel te krijgen van een lijn. Dus toch maar die coke beetje beter proberen.
P
PharmaPhreeKLid
01-01-2024, 00:00
#9
Een drugsforum houdt in dat het voor beide kanten geld, de goede en de slechte kanten.
Klik om te vergroten...

Klopt, maar er bestaan al topics over verslaving. Juist om die reden.
Deze topic is niet zo een, de OP heeft namelijk zijn besluit al gedaan, hij wil heroine proberen en weet niet waar hij het moet krijgen. Hij heeft geen trek in mensen die hem proberen te overtuigen om het niet te doen, daar heeft ie niet om gevraagt, het zijn waardeloze posts, voor hem en voor ons.
P
PharmaPhreeKLid
01-01-2024, 00:00
#10
Trouwens het kan heel makkelijk dat je van coke of elke andere stimulant een zenuwachtig gevoel krijgt. Dat heb ik ook, en het komt niet omdat ik het niet vaak heb gebruikt. Het is niet voor niks een stimulant.
k
kartonLid
01-01-2024, 00:00
#11
alles hangt van de persoon af. ik heb zelf ook verschillende keren bruinen geprobeerd. heb me paar keer grammetje gekocht.
en ik moet zeggen, vind er niet zoveel aan.
de smaak om het te chineze vink ik echt slecht en snuive vind ik ook niet lekker. stuike doede derwel van maar ook niets meer.
ben blij dak et toch es geprobeerd eb. het is nu toch wel al 1,5-2j gelede en heb er sindsdien nog geen ene keer zin in gehad en ga het ook nooit meer kopen.
geef mij maar de hallucinogenen.
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mulholland Drive zei:
Zo te lezen ga je er dan verantwoordelijk mee om!

Ikzelf zou mij daartoe nooit lenen.
Klik om te vergroten...

Ik doe heel erg m'n best om er zo verantwoordelijk mogelijk mee om te gaan. Ik rook zo'n twee maal per week heroïne. De dagen dat ik niet rook, heb ik er geen behoefte aan. Op dit moment is het niet moeilijk voor mij: ik heb veel afleiding en een leuk leven. Veel vrienden en een leuke relatie.

Degene die mij nog kennen van 'vroeger' op dit forum, toen was ik dus wél verslaafd aan heroïne. Maar sinds ik ben gestopt met die verslaving heb ik het af en toe gebruikt en het is nooit meer in de buurt gekomen van een verslaving. Verder heb ik er nooit echt moeite mee gehad. In totaal ben ik een half jaar écht verslaafd geweest aan heroïne. Benzo's en Ritalin, dat was totaal twee jaar. Het verschil met toen: ik had toen geen leuk leven en veel problemen.

Hoe het ook moge zijn, het zou stom zijn te ontkennen dat ik me op glad ijs bevindt. Het is tenslotte wel een opiaat. Maar het is een risico dat ik wil nemen, het voelt juist voor mij en het is gewoon heerlijk om in het weekend lekker weg te nodden bij opium dreams.

fnea.
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik ga t denk ook maar niet meer doen de laaste x werd ik ook al vet misselijk. na t shotten
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Kim zei:
Ik ga t denk ook maar niet meer doen de laaste x werd ik ook al vet misselijk. na t shotten
Klik om te vergroten...
:rolleyes:
algemeen geweten dat crack junks ooit moeten overstappen op heroine doordat ze de crack niet meer voelen... :beer:
M
Mulholland DriveLid
01-01-2024, 00:00
#15
fneawognfkgln zei:
Mulholland Drive zei:
Zo te lezen ga je er dan verantwoordelijk mee om!

Ikzelf zou mij daartoe nooit lenen.
Klik om te vergroten...

Hoe het ook moge zijn, het zou stom zijn te ontkennen dat ik me op glad ijs bevindt. Het is tenslotte wel een opiaat. Maar het is een risico dat ik wil nemen, het voelt juist voor mij en het is gewoon heerlijk om in het weekend lekker weg te nodden bij opium dreams.

fnea.
Klik om te vergroten...

Goed dat je leven op orde is en gevuld met goede dingen. Het is ook juist dat je inziet dat er risco's aan zijn verbonden.

Toch denk ik dat 2 keer per week erg veel is, en als je leven wat minder loopt heb je dan geen terugval kansen?

Het is gewoon 104 keer per jaar man. Dat vind ik echt veel. Maar ik vind heroine zo afschrikwekkend dat ik überhaupt een enkele keer al bizar vind.

Misschien ben ik wat conservatief hierin...Ik respecteer je keuzes, en ik neem van je aan dat dit voor jou werkt.

Ik snap ook helemaal de behoefte om het elk weekeinde te doen.
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#16
Frisko zei:
Kim zei:
Ik ga t denk ook maar niet meer doen de laaste x werd ik ook al vet misselijk. na t shotten
Klik om te vergroten...
:rolleyes:
algemeen geweten dat crack junks ooit moeten overstappen op heroine doordat ze de crack niet meer voelen... :beer:
Klik om te vergroten...

Nee stomme belg hero helpt de crash verminderen
M
Mulholland DriveLid
01-01-2024, 00:00
#17
Kim zei:
Frisko zei:
Kim zei:
Ik ga t denk ook maar niet meer doen de laaste x werd ik ook al vet misselijk. na t shotten
Klik om te vergroten...
:rolleyes:
algemeen geweten dat crack junks ooit moeten overstappen op heroine doordat ze de crack niet meer voelen... :beer:
Klik om te vergroten...

Nee stomme belg hero helpt de crash verminderen
Klik om te vergroten...

woah idd!

Bij crack komt die crach toch al na 5 minuten? En die is een van de ergste die je kan hebben...
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mulholland Drive zei:
fneawognfkgln zei:
Mulholland Drive zei:
Zo te lezen ga je er dan verantwoordelijk mee om!

Ikzelf zou mij daartoe nooit lenen.
Klik om te vergroten...

Hoe het ook moge zijn, het zou stom zijn te ontkennen dat ik me op glad ijs bevindt. Het is tenslotte wel een opiaat. Maar het is een risico dat ik wil nemen, het voelt juist voor mij en het is gewoon heerlijk om in het weekend lekker weg te nodden bij opium dreams.

fnea.
Klik om te vergroten...

Goed dat je leven op orde is en gevuld met goede dingen. Het is ook juist dat je inziet dat er risco's aan zijn verbonden.

Toch denk ik dat 2 keer per week erg veel is, en als je leven wat minder loopt heb je dan geen terugval kansen?

Het is gewoon 104 keer per jaar man. Dat vind ik echt veel. Maar ik vind heroine zo afschrikwekkend dat ik überhaupt een enkele keer al bizar vind.

Misschien ben ik wat conservatief hierin...Ik respecteer je keuzes, en ik neem van je aan dat dit voor jou werkt.

Ik snap ook helemaal de behoefte om het elk weekeinde te doen.
Klik om te vergroten...

Hey man, serieus bedankt voor je reacties,... Meen ik echt...

Maar toch zit ook deze post vol met vooroordelen, mythes en leugens over diamorfine... De twee belangrijkste:
1) Toch denk ik dat 2 keer per week erg veel is, en als je leven wat minder loopt heb je dan geen terugval kansen? >> Terugval, in heroïneverslaving? Nee, dat wil ik nooit meer. Maar wat je ook doet terwijl je dit schrijft, is suggereren dat een terugval je OVERKOMT. Dat is niet waar. Als je ergens verslaafd aan aan hert woorden dan, heb je dat dondersgoed door, óók voordat het te laat is. Ik heb met mijn moeder, psychiater en mijzelf vooral afgesproken dat als dat punt nadert, wanneer ik het gevoel heb dat ik niet meer baas over.
2) Maar ik vind heroine zo afschrikwekkend >> ... Waarom? Leg eens duidelijk uit waarom het zo afschuwelijk is... Dan gaan we eens samen kijken of dat de realitiet is of vooroodelen Doen?

Oké maar serieus dat meen ik bedankt voor je reactie.
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#19
Kim zei:
Ik ga t denk ook maar niet meer doen de laaste x werd ik ook al vet misselijk. na t shotten
Klik om te vergroten...

Jeetje Kim, maanden geleden zat jij precies als nu op het forum... Meen ik me te herinneren,,,

En nu lees ik lees dat je nog in dezelfde situatie zit... Erg jammer hoor.

Nu heb je het zelf al over het shotten van heroïne.

Heb je in die tijd geen professionele hulp gezocht? Heb je niet geprobeerd er vanaf te blijven?

Heroïne intraveneus.
Je zit in een zeer sterke negatieve spiraal.
OPEN YOUR EYES!
WAKE UP!
Alléén JIJ kan er wat aan doen. Dan kunnen al die artsen wel praten enlullen, daar zijn ze erg goed in, maar uiteindelijk ben je toch degene die het zelf moet doen!!!


Wat doe je nu voor werk, school?

De ware liefde al tegengekomen toevallig?

Woon je nu al op je eigen?

Belangrijkste vraag:
-- WIL je minderen, WIL je stoppen, of WIL je in ieder geval je gaan inzetten voor een beter leven: --
-
En dan: heb je het al eens geprobeerd... Hoe lang heb je het durven doen, dat stoppen?

En natuurlijk: wat vindt jij de oorzaak of oorzaken, waardoor je toch steeds overnieuw gaat beginnen?

fnea.
E
EuphoriaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Inderdaad, waar is heroine te vinden? En hoeveel betaal je daar eigenlijk voor ?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...10
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."