Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHeroïne: mensen niet verslaafd?

Heroïne: mensen niet verslaafd?

45 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zijn er ook mensen op drugsforum die niet verslaafd zijn aan heroïne en die het af en toe gebruiken ( zonder dus afhankelijk te zijn van het goedje ), bijvoorbeeld net zoals je xtc hoort te gebruiken 1 x in de 3 maanden?
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ken er 2, waarvan 1 er al jaren gebruikt. Maar dat zijn de enige 2 die ik ken die uberhaipt H gebruiken, dus zonder referentiekader zegt dat eigenlijk niets.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het zou wel goed zijn als je het zou kunnen maar ik denk niet dat er veel mensen zijn.
Er heeft wel eens een leraar laten doorschemeren dat een collega van hem het deed hij wou niet zeggen wie en ik weet het naturlijk ook niet zeker.
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#4
jemig, wat zonde dat het zo verslavend is, ik houd het wel bij blowen :wink: :stoned:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Kim zei:
Ik rook het soms :confused: ben ik dan verslaaft :confused:
Klik om te vergroten...
binnekort als je niets meer van je coke voelt,ga jij volgens mij gek worden of ook naar heroine oid grijpen...
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#6
En tot zover de zinnige replies van Kim!

:rolleyes:
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#7
nee hoor
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#8
zeg nooit nooit :rolleyes: :)
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#9
in mijn geval wel,maar in het jouwe heb ik mn twijfels zo een beetje :)
f
fullerLid
01-01-2024, 00:00
#10
niet verslaafd

Ik rook heroine sinds anderhalf jaar. Ik gebruik zeer weinig (circa 1 gram per maand). ja, het is verslavend. je wil wel elke dag. Ik functioneer normaal, ik heb er ook voordeel van. ik ben niet gek veel meer gaan gebruiken sinds start. ik ben op zoek naar een balans voor mezelf. want wanneer ben je niet verslaafd? door de demonisering van Heroine kan je met niemand erover praten. Zeg het niet op een feestje, want je ligt er meteen uit. je kan er alleen met junks over praten, de gematigd gebruikers zwijgen in alle talen.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#11
ALs je in staat bent een gram per maand te gebruiken is het prima ljkt me. :)
f
fullerLid
01-01-2024, 00:00
#12
gram per maand

Ik vind het leuk dat je het zegt, matthijs maar ik ben zelf nog niet tevreden.

met die gram per maand komt het er wel op neer dat ik elke werkdag, welliswaar weinig, neem. Als ik het een poosje niet doe heb ik (gelukkig) fysiek nergens last van.Het zit me echter niet lekker om elke dag te begruiken, dus ik ga mezelf nu op een ander regime zetten: 3 vaste dagen in de week mag ik, de rest niet.

Eens kijken of me dat lukt. Ik ben op zoek naar een keiharde dicipline: zoveel en niet meer. Vind je dat zin hebben?

fuller
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#13
lijkt me een erg goed doel , ik zou hier echt naar streven .

en ik heb ook eventjes in je topic geantwoord
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#14
de 1e keer hero isniet leuk.

de 2/3e keer pas :rolleyes:
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik rook het soms :confused: ben ik dan verslaaft :confused:
s
skunkyLid
01-01-2024, 00:00
#16
wat verstaan mensen eigelijk onder junks, ik gebruik bijna dagelijks basesos en een paar trekke hero, maar ga werken heb een vriendin, steel nie en van die dings, ben ik dan een junk? (ben wel belg) :flushed:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#17
skunky zei:
(ben wel belg)
Klik om te vergroten...


Dat verandert de zaak xD

Als je elke dag zoveel gebruikt heb je in ieder geal wel een groot probleem...of je junk bent is wat anders..
w
wwaazzaappLid
01-01-2024, 00:00
#18
een junk ben je naar mijn mening als je je verslaving niet kan betalen/veroorloven.
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#19
wat is dat toch tegenwoordig, mensen die junk proberen te definiëren.
s
silverfishLid
01-01-2024, 00:00
#20
Het gevoel is inderdaad geweldig - zolang het duurt tenminste - maar eenmaal verslaafd zijn de gevolgen wat minder geweldig.
Beter van niet dus.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."