#1
Zijn er ook mensen op drugsforum die niet verslaafd zijn aan heroïne en die het af en toe gebruiken ( zonder dus afhankelijk te zijn van het goedje ), bijvoorbeeld net zoals je xtc hoort te gebruiken 1 x in de 3 maanden?

binnekort als je niets meer van je coke voelt,ga jij volgens mij gek worden of ook naar heroine oid grijpen...Kim zei:Ik rook het somsben ik dan verslaaft
![]()


skunky zei:(ben wel belg)
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."