#1
Klaas Vaak zei:Ik snap zoizo niet dat er nog heroinegebruikers zijn, die shit is toch allang uit.
Moet ik nu dan coke gebruiken om er nog bij te horen?
Klaas Vaak zei:Ik snap zoizo niet dat er nog heroinegebruikers zijn, die shit is toch allang uit.
PaRa[NL] zei:Klaas Vaak zei:Ik snap zoizo niet dat er nog heroinegebruikers zijn, die shit is toch allang uit.![]()
Moet ik nu dan coke gebruiken om er nog bij te horen?
Dat heb je gewoon ergens gelezen. Dat is wel vaker zo maar geldt heus niet voor iedereen.Telefoon zei:de 1e keer hero isniet leuk.
de 2/3e keer pas![]()
MindTraveler zei:Dat heb je gewoon ergens gelezen. Dat is wel vaker zo maar geldt heus niet voor iedereen.Telefoon zei:de 1e keer hero isniet leuk.
de 2/3e keer pas![]()
Waterpijp zei:Zijn er ook mensen op drugsforum die niet verslaafd zijn aan heroïne en die het af en toe gebruiken ( zonder dus afhankelijk te zijn van het goedje ), bijvoorbeeld net zoals je xtc hoort te gebruiken 1 x in de 3 maanden?
anoniempje zei:..en dan wordt steeds steeds meer en vaker, het is zo geniepig rot spul!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."