#1
PaRa[NL] zei:Klaas Vaak zei:Ik snap zoizo niet dat er nog heroinegebruikers zijn, die shit is toch allang uit.![]()
Moet ik nu dan coke gebruiken om er nog bij te horen?
nee de trend tegen volgende zomer is lsd
PaRa[NL] zei:Klaas Vaak zei:Ik snap zoizo niet dat er nog heroinegebruikers zijn, die shit is toch allang uit.![]()
Moet ik nu dan coke gebruiken om er nog bij te horen?
Dat heb je gewoon ergens gelezen. Dat is wel vaker zo maar geldt heus niet voor iedereen.Telefoon zei:de 1e keer hero isniet leuk.
de 2/3e keer pas![]()
MindTraveler zei:Dat heb je gewoon ergens gelezen. Dat is wel vaker zo maar geldt heus niet voor iedereen.Telefoon zei:de 1e keer hero isniet leuk.
de 2/3e keer pas![]()


binnekort als je niets meer van je coke voelt,ga jij volgens mij gek worden of ook naar heroine oid grijpen...Kim zei:Ik rook het somsben ik dan verslaaft
![]()

skunky zei:(ben wel belg)
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."